החבר הכי טוב של אחי -פרק 6-

671 29 1
                                    

נ.מ עומר-

"יואו אחי אחותי הקטנה מתקשרת בוא נעשה לה קטע תזרום איתי" אוהד אמר לי והנהנתי.
פגשתי את אוהד ביום גיוס וראיתי אותו מדבר עם מישהי, וואו, אני מאוד מקווה שהיא לא הבת זוג שלו, היא כל כך יפה. כששאלתי אותו ברמיזה אם יש לו מישהי לסדר לי הוא נענה בחיוב ואמר לי שאני אבוא אליו בסופ''ש כדי שהוא יכיר לי אותה.
קול חלש ונשי נשמע מהטלפון ואוהד התחיל לעשות הצגה של נחטף על ידי מחבלים. זרמתי איתו רק כי היה לי משעמם אבל היה לי כואב על הילדה הזאת, זה נשמע שהיא דואגת לו.
על מה אני בכלל מדבר?! אני זה שאמור להתעלל באנשים שדואגים, אז ראיתי מישהי יפה ונהייתי דובון אכפת לי?!
נתתי לעצמי סטירה ואז התחלתי לדבר בערבית, משתלם דווקא שעשיתי מגמת ערבית, כיף לעבוד על אנשים ככה.
שמעתי בכי חזק דרך הטלפון והמשכתי עם זה, תיארתי את אוהד ואז אמרתי כמה איומים ואחרי זה אוהד נשבר והתחיל לצחוק, אוי הוא כל כך גרוע.
שמעתי דרך הטלפון שאחותו מאוד נפגעה מזה ולא כזה אכפת לי למען את האמת, זה ממש כיף להיות מניאק.
אחרי איזה שעה וחצי יצאנו החוצה בדרך לאוטו והזמנו עוד כמה חברים שלא ישעמם. קבענו שנצא למועדון של חברים שגרים קרוב לאוהד ומהזווית של העין קלטתי את אותה היפה הזאת, אני מאוד מקווה שזה לא מה שאני חושב.
אוהד אמר לה כמה דברים ולא ממש הקשבתי כי הייתי בטלפון, אבל במילים שהוא אמר לה שמעתי שהוא קרא לה "אחות קטנה".
הדבר היפה הזה? אחותו של אוהד? אוי אני כל כך בבעיה, אני צריך לרדת מזה ומהר.
כשעלינו לאוטו הבנתי שאני יושב שני כיסאות מ..יולי אני חושב שקוראים לה, היא הייתה באוזניות של אוהד שמעה שירים והסתכלה דרך החלון, אוי היא כל כך יפה. רגע על מה אני מדבר?! לא היא אחות של אלעד! ואני והיא לא מתאימים! אבל מעניין מה היא חושבת..

"סאעמק!" צעקתי כשדרכתי בתוך קקי על המדרכה, מי ידע שלהיות במושב יותר מסריח מלהיות בחיריה, אני לא מאמין שהסכמתי לזה.
"לא לקלל!! אה ואני כבר יודעת מה אתה חושב, זה לא קקי זה בוץ בגלל הגשם" יולי פתאום אמרה וקצרה לי, הרגשתי את דפיקות הלב שלי מתגברות. עשיתי לה מבט מאיים וגלגלתי עיניים, למה עשיתי את זה עכשיו?

נ.מ יולי-
אוף, זה ממש מעצבן שהפעם הראשונה שדיברתי עם החבר החתיך של אח שלי הייתה על קקי ושהוא עוד עשה לי מבט כזה, בחיים לא יהיה לי סיכוי איתו הוא פשוט שונא אותי..
"אוהד תכין לי פסטה" אמרתי לו כשנכנסנו הביתה ופתאום עומר אמר "למה שהוא יכין לך את האישה פה, דיי להיות מפונקת יא מוזרה" עם פרצוף קשוח ואת האמת דיי נעלבתי מזה, הסמקתי ועליתי לחדר שלי. אני כל כך מכוערת שבנים שהם לא אח שלי מתייחסים אליי ככה? זה הסיבה שאין לי ידידים וכולם כאלה מניאקים?
נעלתי את הדלת של החדר ודמעות עלו בעיניי, אני לא יודעת למה ממש נפגעתי מהמילים שלו, אני בדרך כלל לא נפגעת מהשיט הזה, אני מחזירה קטילה בחזרה והבן יוצא מבויש ומסמיק מהחדר, אז למה לא הצלחתי להגיד כלום עכשיו? אני מכירה אותו בקושי שעתיים וכבר יש לי חולשה כלפיו.
הרגשתי את גרוני מתחיל לכאוב מהכמות בכי שהחזקתי בתוכי והחלטתי להיכנס למקלחת, כי זה הדבר היחידי שיכול להרגיע אותי.
לקחתי תחתוני תחרה ברזילאים ונכנסתי למקלחת הצמודה לחדרי, הורדתי בגדים והתחלתי לעשות פרצופים למראה, יש לי קטע מטומטם כזה. כל מיני שירים התנגנו בראשי, אני לא טיפוש של לשיר בקולי קולות במקלחת אז העברתי את הזמן בשקט מופתי.
אחרי לפחות 40 דקות יצאתי מהמקלחת לבושה רק בתחתונים ומגבת מסביב לגוף ואיך שפתחתי את הדלת, ראיתי אותו יושב לי על המיטה..

אחי הגדולWhere stories live. Discover now