Epilogue Ep 29 : Killing Me Softly (END BOOK 1)

4.2K 86 5
                                    

Killing me Softly : Epilogue Book 1

Aku Azril, tak pernah di dalam benak fikiran aku yang aku akan membuat hubungan sex dengan lelaki, dan ya "GAY", Abang Zul lelaki yang dah membuatkan aku memberikan dia terunaku atas kerelaan aku sendiri.

Begitu juga Abang Zul, kerna baginya aku ialah lelaki pertama dia membuat hubungan sex, Selepas bekas isteri abang Zul kantoi curang dengan lelaki lain, membuatkan satu titik tolak perubahan dalam diri abang Zul bahawa dia benci kepada wanita. Disebabkan itu jugalah, abang Zul berani mencuba untuk bercinta dengan lelaki.

Pada mulanya, abang Zul menculik aku dengan niatnya untuk menjadikan aku Alat Sex atau 'SEX TOY' tapi secara tak sengaja dia telah terjatuh hati kepada aku bukan dia sahaja malah aku pun sama juga, setelah sekian lama aku tinggal dengan abang Zul lama kelamaan aku mendapat tahu yang abang Zul menghidap masalah mental DID (Dissociative Identity Disorder) iaitu pesakit yang menghidap masalah ini mempunyai karater yang berbeza dalam satu jasad yang sama, ada kalanya dua dan ada yang tiga karater dan ada yang lebih dari itu.

Penyakit abang Zul ni berpunca dari tekanan perasaan dalam dirinya yang terlalu menebal selepas isterinya curang dengan lelaki lain, dan seorang lagi karater lain yang berada di dalam abang Zul ialah Victor, Victor seorang yang kasar, psycho, dan pervert dia selalu mendatangkan masalah, oleh itu abang Zul kerap mengambil ubat penenang kerana apabila abang Zul dalam keadaan yang stress, marah dan sedih maka muncul-lah Victor.

Bercakap soal Victor, dia ni seorang yang ganas kaki pukul dan dia ni seorang yang pemabuk dan dia tak kisah asalkan nampak lubang lelaki ke perempuan ke semua dia bedal, tapi aku tak pernah kena bedal dengan Victor sebab.... Sebab aku dah tau kelemahan Victor... kelemahan Victor ialah music atau lagu kalau dia tengah mengamuk or tak terkawal and kalau aku nyanyi lagu mesti dia akan tenang.

Selama aku tinggal dengan abang Zul, beberapa kali juga Victor muncul dan setiap kali itulah aku akan dilayan seperti anjing dan dijadikan tempat untuk melepaskan nafsu tak kira la pukul, seksa, dicabul dan sebagainya.

Dan persoalannya sekarang kenapa aku masih di sini? Aku boleh je kalau nak lepaskan diri dan tinggalkan abang Zul (walaupun dulu aku pernah cuba untuk melepaskan diri tapi akhirnya kena tangkap dengan abang Zul a.k.a. Victor dan akibatnya aku kena belasah teruk) tapi itu dulu sekarang aku bebas, sebab Victor dah jarang muncul hampir 2 bulan juga dan abang Zul semakin stabil. Tapi aku masih di sini aku rasa aku tau jawapannya kenapa aku masih di sini.

Kerana aku Cintakan abang Zul, walaupun aku tahu in this relationship don't end well because ianya sangat mustahil hubungan kami ini kerana kami berdua adalah lelaki it will be either one of us will get hurt or we both do, Kalau korang kata "alaaaaaa kenapa cakap macam tu?...." okay aku bagitau reasonnya sebab first kami lelaki dan kami tak boleh ada zuriat, and we can't' ever get married because it was illegal and most important thing is we will get old one day takkan nak stay macam ni sampai tua.

Dan aku tahu yang aku tak mendapat kebahagiaan ini selamanya, disebabkan itu aku beritahu kepada diri aku sendiri tanpa rasa malu teruskan apa yang telah berlaku, dan biar aku hidup dengan cara sebegini supaya kekal berjiwa muda.

The curtain falls and I'm out of breath, I get mixed feelings as I breath out
Did I make any mistakes today, how did the audience seem?
I'm happy with who I've become
That I can make someone scream with joy
Still excited from the show
I stand on the middle of the empty stage hot and alone,
And suddenly I feel so afraid of the void
These mixed feelings with my life on the line
I pretend to be careless
This isn't the first time, I better get used to it, I try to hide it, but I can't
When the heat of the show cools down, I leave the empty seat behind
Trying to comfort myself, I tell myself the world can't be perfect
I start to let myself go, the thundering applause, I can't own it forever
I tell myself, so shameless, raise your voice higher
Even if attention isn't forever, I'll keep singing
I want to stay this way for life, I want to stay young forever ......

By Azril

From Author

Okay guys dah berbulan aku rehat bukan rehat saje tau ... Aku pun struggle siapkan Season 2 KMS dan kalau boleh tolong vaca info yang aku nak bagi ni ... Info ni ada sedikit teaser untuk untuk season 2

So nak bagitau siap2 untuk season 2 maybe dah tak ada dah scene bdsm ... Sbb akan ada konflik lain .. so harap sngat yang korang boleh support.

Season 2 akan ada lah story tentang what happen to Azril dan Zul after their first night. Dan tajuk season untuk season 2 ialah "BEAUTIFUL LIAR" dont warry tajuk utama masih sama "KILLING ME SOFTLY" and just like book 1 yg ni season 2 juga ada musical juga theme dia so harap korang enjoy ...

Nih ada spoiler sikit utk ga

mbar Cover KMS: Beautiful Liar... Ni cuma half je nanti bila aku keluarkan prologue version untuk Book 2/season 2 aku aku post full cover image nye ... Aku harap sangt korang suka ..oleh itu jangan lupa Vote dan Komen okay ...

Kalau Views aku dah 30k then anytime then aku akan post prologue untuk Book 2.

Dan Ini Dia Teaser Image untuk Book 2 KMS
"BEAUTIFUL LIAR"

Dan Ini Dia Teaser Image untuk Book 2 KMS"BEAUTIFUL LIAR"

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.
Killing me softly (Cheritha Phelanghi Hitham) 80% CompleteNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ