KMS Ep 10 : Sakit 🔞🔞

14.2K 175 37
                                    

Previously on KMS ep 9

"Jilat darah tu" suruh abang Zul.

'gila ke apa nak suruh aku jilat darah aku sendiri' kata hati aku .. tapi memandangkan kalau ini merupakan malam terakhir aku jadi aku buat jelah permintaan abang Zul tu, darah aku terasa amat pelik rasanya kerana bercampur dengan besi gunting tetapi aku terpaksa juga buat walaupun tak nak.

Kemudian abang Zul mengeluarkan gunting itu dari mulut aku lalu di gesel nya lagi di kulit pipi aku tetapi dengan geselan yang perlahan membuatkan aku rasa geli dan bulu roma aku pun naik dek kerana kegelian itu. 

Bucu gunting yang tajam tu masih di kulit pipi ku lalu abang Zul menurunkan gunting sambil menggesel bahagian yang tajam itu di kulit aku sampai ke leher aku dan kemudian menggesel ke dada aku dan turun lagi ke pusat perut aku, tak habis di situ dia naikkan balik geseran gunting itu di puting kanan aku lalu dia menggentel kan puting kanan aku dengan bucu gunting.

Apa yang abang buat sangatlah menjengkelkan. "Abban.. abang  tolong jangan buat macam ni.."
Tergagap aku merayu abang Zul supaya berhenti melakukan perkara itu. Dan tangan kiri abang Zul yang sedang memegang kolar baju aku tadi kemudiannya menutup mulut aku supaya aku tak bercakap.

" Mmmm mmm mmmm" rayu aku walaupun mulut aku telah ditutup dengan tangan kiri abang Zul manakala tangan kanan nya yang memegang gunting itu sedang bermain dengan puting kanan aku.

Kemudian abang Zul menghalakan gunting tu ke bahagian dada kiri aku "Kau dah sedia? Mengucap sekarang .." Kata abang Zul sambil tersenyum jahatnya.

Lalu abang Zul menekan gunting itu di dada kiri aku dengan perlahan - lahan sampai tertusuk bucu gunting itu ke kulit aku.

*************************************************

*Author: Ok episode ada sikit bdsm scene violent ratednya cuma : 👉🔞🔞👈 so satu je means tak extreme sangat tpi ok aje*

Aku melihat tangan kanan abang Zul yang memegang gunting tepat kearah jantung  aku yang bersedia menikamnya pada bila-bila masa itu membuatkan aku hanya mampu memejam mata ketakutan dan hanya menunggu masa untuk ditikam sahaja ...

Setelah beberapa saat aku memejam mata tiba-tiba kolar baju kemeja putih aku itu dia tarik dan aku terikut kehadapan kemudian di hempaskan  ke lantai maka aku pun jatuh tersembam akibat di tolak abang Zul.

Lalu abang Zul duduk atas aku mengunci pergerakan aku tapi kalau dia tak kunci pun pergerakan aku pun macam lah aku boleh lari sebab tangan dan kaki aku masih di rantai, masa tu dalam hati aku macam nak gugur ja jantung sebab aku tak tau apa yang akan abang Zul buat lepas ni, nak lari pun tak boleh, nak jerit minta tolong pun sia-sia, nak contact orang pun tak boleh almost 1 week aku dah tak nampak cahaya matahari.

Awas 🔞🔞 content

"Abangggg tolong jangan buat macam ni ..." Kata aku sambil menolak-nolak badan abang Zul yang berada di atas aku, tetapi abang tidak berganjak dia seolah-olah seperti dirasuk setan, dia lalu mengunting baju kemeja putih yang aku pakai ni sampai ke atas, sehingga la menampakkan pusat perut aku, dan puting aku, well aku ni skinny so takde six pack.

Baju kemeja aku dah pun terkoyak, "abang ... Abang" .. abang Zul langsung tak peduli kata-kata aku tu.

Abang Zul kemudiannya mencarik-carik baju kemeja putih aku tu di bahagian lengan, lantas terus merentap sehingga tak ada secebis pun kain tinggal and sekarang aku berasa dalam keadaan half naked dimana tinggal seluar jeans biru aku je yang tinggal.

Killing me softly (Cheritha Phelanghi Hitham) 80% CompleteWhere stories live. Discover now