KMS Ep 27 : At Last

4.5K 112 30
                                    

**Author-guys gambar² dan gif di bawa hanyalah sekadar hiasan semata-mata korang bayangkan itu adalah Azril dan Abang Zul ianya semua bergantung kepada imaginasi masing dan tolong ye .. atas risiko masing² aku x bertanggung jawab**

Previously on KMS ep 26

"Rill oh Rill .. sayang ... Bangun sayang dah sampai dah ... Kata tak boleh tidur..." Kata abang Zul sambil bermain dengan hidung aku.

Aku pun terjaga dari tidur itu sambil tersenyum malu dan rasa bersalah ... Kami pun masuk ke bilik dan membersihkan diri masing-masing.

"Azril ... Abang nak ucap terima kasih sangat-sangat sekali lagi sebab lepas apa yang Victor dah buat pada Azril tapi Azril still nak stay dengan abang sedangkan Azril boleh je terus tinggalkan abang dan pergi hidup bebas..." tiba-tiba abang Zul bersuara.

"Ye sama-sama .. Ril just nak abang tau yang i will be with you from dusk till dawn so abang jangan risau lagi." Kata aku lagi kepada abang Zul.

Lepas mendengar apa yang Azril kata tu membuatkan abang Zul tersentuh sangat. "Dan abang .... ?" Panggil aku kepada abang Zul dengan suara panggilan yang paling lembut sekali.

"Ye sayang ... pernah tak Azril cakap sebelum ni? I Love You..." Kata aku kepada abang Zul

"Its all i need and it was the best birthday gift ever sayang thank you..." Kata abang Zul lantas terus dia memeluk aku.

Aku membalas pelukan abang Zul itu, setelah beberapa saat didalam pelukan itu aku melepaskan pelukan itu lantas aku memandang muka abang Zul dan terus berkata, "abang bukan itu je hadiah birthday abang, yang seterusnya juga adalah hadiah untuk abang Juga." Kata aku kepada abang Zul dan dengan pantasnya bibir aku menyambar bibir abang Zul dengan Rakus sekali.

'sememangnya aku dah bersedia...dan Malam ni aku dah tumpas dengan nafsu aku sendiri dan malam ini juga akan ku korbankan teruna ku, dan aku tau lepas ni akan besar lagi cabaran yang akan aku hadapi' monologue aku.

*************************************************

*Author- aku nak warning lagi sekali sebelum korang semua terlanjur dalam kancah nafsu, scene seterusnya memang betul tak sesuai kepada golongan 18 tahun kebawah, jadi kalau ada apa-apa yang berlaku Author mohon angkat tangan dan tidak akan bertanggung jawab ye, semua atas diri masing-masing ... Korang boleh skip kalau tak selesa okay.. pesanan ikhlas dan cinta dari Author 😘*

Aku mencium bibir abang Zul, sambil memegang pinggang abang Zul, manakala abang Zul pula meramas rambut aku.

Aku yang ketinggian yang lebih rendah dari pada abang Zul membuatkan aku terpaksa mendongak ke atas manakala abang Zul pula perlu menunduk ke bawah, dengan cara itu baru lah bibir kami boleh bertemu dalam keadaan kami berdiri

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Aku yang ketinggian yang lebih rendah dari pada abang Zul membuatkan aku terpaksa mendongak ke atas manakala abang Zul pula perlu menunduk ke bawah, dengan cara itu baru lah bibir kami boleh bertemu dalam keadaan kami berdiri.

"Chupp ...chup ..." Bunyi cium bibir aku dengan abang Zul.

leka bercium tu aku perlahan-lahan menolak abang Zul ke belekang sampai lah abang Zul bersandar di dinding bilik. Dalam ciuman itu tangan aku perlahan-lahan aku alihkan dari pinggang abang Zul ke batang dia, tak sangka abang Zul dah tegang begitu juga aku. Aku meramas-ramas batang abang Zul perlahan walaupun bertutup dengan seluar tetapi disebabkan batang abang Zul yang agak Tebal dan panjang membuatkan aku senang meramasnya walaupun bertutup.

Killing me softly (Cheritha Phelanghi Hitham) 80% CompleteWhere stories live. Discover now