KMS Ep 24 : Tangkap

3.5K 124 15
                                    

Previously on KMS ep 23

Sebuah kek chocolate Vanilla bersaiz medium telah pun dipotong dan dibahagikan kepada 6 orang, dan makanan pun dah siap tersedia,  and dah buat small party dekat Night Club mesti la makanan dia western ja takkan nak hidang Nasi Goreng Kampung, ada yang order Spaghetti, Chicken Chop, Fish n Chips, Lamb Chop and mujur malam tu tak ramai orang sangat dekat club tu, aku dah la tak suka bising-bising.

Dalam tengah dok makan tu mata aku tertumpu dekat sebuah piano yang berada dekat atas stage tu.

"Nah bro hadiah, Selamat Hari Lahir..." Kata abang Apitt.

"Weii.. seriousla tak payah la bawa hadiah bagai aku bukan muda lagi ... Nak terima hadiah bagai ni .. aku ajak korang ni pun sebab rindu dah lama kita tak jumpa..." Kata abang Zul.

"Lahh orang dah beli dah siap balut lagi takkan kau bak tolak kot??" Kata abang Apitt lagi.

"Entah kau ni birthday kot bukan selalu ... Nah aku pun ada juga nak bagi ni aku share dengan Luq." Kata Zetty sambil menghulurkan sebuah kotak yang yang tak terlalu besar dan tidak pula terlalu kecil di baluti pembalut hadiah berwarna brown dan beriben putih.

"Weih ... Korang ni buat susah-susah je..."kata abang Zul lalu mengambil hadiah dari kawan-kawan dia tu.

*************************************************

*************************************************

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

"Bang kejap nak g toilet jap." Kata aku kepada abang Zul meminta izin untuk beredar dari situ.

"Okay..." Balas abang Zul.

Masa mula-mula kami sampai orang tak ramai dalam kelab ni boleh kira la ada beberapa kerat je tapi lama kelamaan makin ramai orang pula di situ.

"Wei mana adik lama sangat g toiletnya?" Tanya Luq kepada abang Zul.

"Entah.. tu la aku pun tak tau apa yang lama sangat ... Kejap eh.." kata abang Zul lantas dia terus hendak bangun mencari aku.

Dalam pada abang Zul baru hendak bangun itu, "Good Evening .. everyone my name Azril and now i would like to sing a song for someone i Love the most... Enjoy.." kata aku berada yang di atas stage.

Abang Zul terus tak jadi nak cari aku lepas dia dengar pengumuman aku di atas stage tu, "what seriously?" Kata Apitt dan Luq.

"Aku rasa suara dia mesti sedap.. lagu apa dia nak nyanyi eh?" Tanya Haziq.

"Omg.. omg .. " kata Zetty.

Aku perlahan turun dari stage itu dan menuju ke piano yang terletak di hall Zion Club itu.

*Author- ok guys dekat bawah ni aku nak paksa korang tengok juga video yang aku link kan ni ... Korang bayangkan itu adalah suara Azril dan bayangkan Azril main piano tu dekat dalam Zion Club & dekat bawah video ni ada lyric lagu so korang kena baca lyrics tu skali sebab akan ada dialog dalam lyrics tu*

Killing me softly (Cheritha Phelanghi Hitham) 80% CompleteTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang