פרק 31- מרקו

6K 262 35
                                    

הרמתי את רגליו של ניקולס מהספה , התיישבתי והנחתי אותם עליי. ״מה אתה רוצה לעשות?״ הבטתי בו בשאלה. ״יש לי כמה רעיונות בראש״ הוא אמר וחיוך שובב עלה על פניו. כשהבנתי למה הוא התכוון נתתי סטירה לרגלו. ״בשביל מה זה היה?״ הוא שאל בכאב ״אני לא שוכבת איתך״ אמרתי והרמתי את האצבע שלי לכיוונו. ״הפסד שלך״ הוא אמר והתיישב. חייכתי חיוך קטן , למרות שכל מה שאני רוצה עכשיו זה לקרוע ממנו הכל אני לא אעשה את זה.
״סרט?״ שאל והנהנתי במהירות.

״אתה בוהה בי״ אמרתי באמצע הסרט כשהרגשתי את מבטו מחורר את פניי.
״אני יודע״ הוא אמר ונאנחתי. הסטתי את מבטו אליו והבטתי בו בשאלה. ״את יפה״ הוא אמר מהופנט. לעזאזל אם הוא ימשיך ככה אני לא אשלוט בעצמי. העברתי קצוות שיער אל מאחורי אוזני ונאנחתי. ״תפסיק״ אמרתי בסוג של התחננות. הרמתי את מבטי לעיניו האפורות. הוא מרוכז בפניי, הוא רכן אל פניי והתקרב אליי. עצמתי את עיניי בחוזקה. לעזאזל.
תפסתי את פניו והצמדתי את שפתינו בחוזקה. ניקולס נאנח אל תוך פי והשכיב אותי על הספה. הכנסתי את לשוני אל תוך פיו ונאנחתי.
התנתקתי ממנו והבטתי בו בתשוקה. ״ניקולס די.. אנחנו צריכים לעצור.״
״בבקשה אל תעשי לי את זה. אני לא יכול לחיות בלעדייך יותר פרינססה. אני רוצה לנשק אותך כל הזמן, אני רוצה שתיהי שלי שוב. בבקשה״ הוא אמר מתחנן. ״תמיד הייתי שלך ניקולס. אבל.. אני לא יודעת אם אוכל להאמין לך שלא תעזוב אותי שוב בשביל ורוניקה.״ פניו נפלו והוא התכוון לקום ממנו אך מיד החזקתי בפניו. ״אם תפגע בי שוב אני אאלץ להרוג אותך״ אמרתי בחיוך קטן, החיוך הכי גדול שראיתי נמתח על פניו של ניקולס. עיניו נצצו וזה נראה כאילו הוא עומד לפרוץ בבכי. אך במקום הוא הצמיד את שפתינו בחוזקה. הוא הכניס את לשונו לפי ונלחם עם לשוני. נאנחתי. בחיים לא ימאס לי מהפה שלו.
״אני- אוהב- אותך״ הוא אמר שהוא שתל נשיקה בפי אחרי כל מילה.
״אני- אוהבת- אותך״ עשיתי כפי שהוא עשה. הוא חייך ונישק אותי שוב.
הוא ירד לנשק את צווארי, בדיוק במקום הנכון שגורם לי להאנח בכל פעם שהשפתיים שלו נוגעות שם.
אני מרגישה את החמימות בין רגליי ונאנחת שוב. לעזאזל.
שלחתי את ידיי לחולצתו והורדתי אותה ממנו במהירות. קמתי והפכתי אותנו כך שהוא שוכב על הספה ואני עליו. הורדתי את חולצתי ואת החזיה שלי ממני וחזרתי לנשק אותו. הוא הוריד את מכנסיי ואת מכנסיו וכל מה שמפריד בינינו אלה התחתונים. אך במהירות גם הם ירדו מאיתנו והוא כבר היה בתוכי.
״פאק״ ניקולס נאנח אל תוך אוזני. אני זזה ומכניסה אותו שוב לתוכי. הבטתי בעיניו שהיו מלאות בתשוקה. ״אני רוצה אותך ככה לכל החיים״ הוא אמר והפך אותנו. הוא חדר אליי שוב ושוב בקצב מהיר , הקולות שלנו מהדהדים בסלון ולרגע פחדתי שהשכנים ישמעו.
אני מרגישה שאני בקצה וצועקת חזק את שמו. הוא לחש את שמי וצנח על גופי. הוא הביט בי באהבה ויצא ממני. הוא נשכב לצידי וחיבק אותי אליו.
אחרי כמה דקות של שקט רגוע ניקולס קם והרים אותי ככלה , הוא סחב אותי לחדרי בזמן שאני מצחקקת ומנופפת ברגליי. הוא השכיב אותנו וכיסה אותנו. ״לכי לישון פרינססה , מחר את הולכת לבית הספר״ הוא אמר , ואני ניחשתי שג׳ייס אמר לו. הנהנתי נשקתי לשפתיו והסתובבתי , הוא חיבק אותי והצמיד אותי לגבו. חייכתי.
אני בדיוק במקום שאני רוצה להיות. בין הזרועות של הגבר שאני אוהבת.

I can't let you inWhere stories live. Discover now