פרק 10-הוא כבר נכנס ללב שלי?

7.5K 286 28
                                    

״פברה״ אמרתי וקמתי מהספסל מביטה בו , ״מה אתה עושה פה?״ שאלתי , הוא התקדם אליי בוחן את גופי ופניי , ״השמלה הזאת קצרה מדי וחושפת לך את הכתפיים״ הוא אמר מתקרב אליי ״אז?״ שאלתי ״אז.. אני לא אוהב את זה שכולם רואים אותך חשופה ככה״ הוא אמר כשכבר היה כמה סנטימטרים מגופי , ״אוקיי..כבר אמרתי לך פברה , זה לא עניינך מה אני לובשת.״ אמרתי בביטחון מרימה את ראשי ומביטה בעיניו היפות , ״זה כן ענייני״ הוא אמר והצמיד את גופו לגופי בכך ששם את ידיו על מותניי ״למה בדיוק זה עניינך?״ שאלתי והבטתי על שפתיו , ״זה ענייני נקודה.אל תתווכחי איתי.״ הוא אמר , רציתי לענות אך הוא הצמיד את שפתיו אל שפתיי בחוזקה , כאילו לא נישק אותי שנים. זכרונות ממה שקרה בבוקר התרוצצו במוחי וניסיתי להתנתק ממנו , אך הוא החזיק אותי בחוזקה ולא שחרר אותי. השפתיים שלו כאלה חמימות שזה היה חזק ממני. 
ידיי עלו אל פניו מלטפות את הזיפים שלו והוא העמיק את הנשיקה. הלשון שלו נכנסה לפה שלי חוקרת כל מקום , הצמדתי אותו אליי חזק יותר.

כשההבנה הכתה בי התנתקתי ממנו מיד ,דוחפת אותו ממני ,מבטו היה כועס ומבולבל בו זמנית.
״אנחנו לא יכולים״ אמרתי מתנשפת בגלל הנשיקה הסוערת הזאת ״למה לא?״ הוא שאל והתקדם אליי ״ככה. אנחנו צריכים להתרחק פברה , זה לא עושה לי טוב מה שיש בנינו , ודרך אגב אני עדיין כועסת על היום״ אמרתי מתרחקת ממנו , ״על זה ששאלתי אם עברת אונ..-״ ״כן!! על זה!״ קטעתי אותו בצעקה , ״אני מצטער״ הוא אמר ״לא התכוונתי לפגוע בך״ הוא אמר שוב בכנות
״תקשיב ניקולס פברה , אתה אמור להיות קר , אדיש , רע , אתה לא אמור להצטער בפניי , אז בבקשה ממך תהיה רע אליי ותגרום לי לשנוא אותך כבר!!״ צעקתי , ״לגרום לך לשנוא אותי? זה אומר שאת לא שונאת אותי?״ הוא אמר והתקדם אליי מצמיד אותי לקיר ומפתיע אותי , מה אמרתי עכשיו לעזאזל?
״מה את מרגישה אליי אנסטסיה?״ הוא שאל מביט אל תוך עיניי ״כ-כלום״ אמרתי בקול חלש , זין למה יצא לי קול חלש?! ״בטוחה?״ הוא שאל מתקרב אליי יותר ״פברה די״ אמרתי כמעט מתחננת אליו ? אני לא מאמינה . מה יש לי?! , ״אני אלך עכשיו אנסטסיה , אבל שזה לא יגרום לך לחשוב שויתרתי עלייך , אני עוד אשמע את התשובה לשאלה שלי.״ הוא אמר , מניח את שפתיו על שפתיי בעדינות , מתנתק ממני והולך , נעלם .

הגבר הזה מוציא אותי מדעתי! הוא גורם לי להרגיש דברים שמעולם לא הרגשתי , אני לא יודעת מה אני מרגישה אליו , אבל מה שזה לא יהיה -אני חייבת להפסיק. אני לא יכולה לתת לו להכנס. להכנס ללב שלי. ואז לשבור אותו ולנפץ אותו לרסיסים. אני לא אשרוד עוד ניפוץ לב.

נכנסתי בחזרה למסיבה , שתיתי עוד עד שהייתי מטושטשת לגמרי , רקדתי כאילו אין מחר, ניסיתי להנות מכל רגע.
בסופו של דבר ג׳ייס החזיר אותי ואת אליסה הביתה, היינו שבורות .
ג׳ייס השכיב אותי במיטה , לחש לי לילה טוב , ובשניה אחת - נרדמתי.
^^^^^^^^^^^
״ואיי מה זה הרעש הזה ?! תשתיקו את זה כבר!!!״ צעקתי שמה את הכרית על ראשי . אך הרעש לא הפסיק
״קומי אנסטסיה!! בית ספר!״ ג׳ייס צעק מהסלון , מה בית ספר עכשיו?!, זה לא מתאים והכאבים בראש לא פוסקים לרגע .
התיישבתי על המיטה וכיביתי את השעון המעורר המעצבן הזה.
קמתי צחצחתי שיניים , התקלחתי מקלחת קצרה , והלכתי לחדר.
לבשתי ג׳ינס בצבע שחור , חולצה קצרה בצבע בורדו ונעלתי את נעליי האולסטר בצבע בורדו שלי. יש לי אולסטאר בכל הצבעים.
עשיתי קוקו מרושל על ראשי , לקחתי את התיק עם המערכת של היום ויצאתי לסלון.
״בוקר״ אמרתי בקול צרוד לעבר ג׳ייס ואליסה שנמצאים במטבח , התיישבתי ליד אליסה באי והנחתי את ראשי על ידיי. ״קחי״ ג׳ייס אמר לי , לקחתי את האקמול וכוס המים מהיד שלו ושתיתי את הכדור.
״ואיי מתפוצץ לי הראש״ אליסה גנחה ושמה את ידיה על פניה .
״אמרתי לכן לא לשתות כל כך הרבה״ ג׳ייס אמר , גלגלתי עיניים ואליסה מלמלה ״מה שתגיד״ ..
״בואו אני אקפיץ אותכן לבית ספר ״ הוא אמר ״אני אלך ברגל״ ״אני אסע באוטו״ אני ואליסה אמרנו באותו הזמן ״אנה את לא במצב ללכת ברגל , ואליסה את לא במצב לנהוג. אז קדימה.תזיזו את התחת שלכן לג׳יפ״ נאנחנו ועשינו כפי שביקש .
************

I can't let you inWhere stories live. Discover now