פרק 9-הוא דואג לי?

7.7K 315 27
                                    


״לא״ אמרתי שוב , אך הוא לא הפסיק , הוא הוריד לי את החולצה ואת המכנס ״לא!!״ צעקתי ובכיתי חזק ״לא!!!!!!תעזוב אותי בבקשה!!״ צרחתי

״אנסטסיה!!״ שמעתי את שמי ופתחתי את עיניי , ניקולס היה מעליי מחזיק חזק בכפתיי , ועל פניו מבט מבוהל התנשמתי בכבדות והסתכלתי עליו המומה , אני דמיינתי את זה? כל זה היה בראש שלי? אני לא מאמינה . ״מה קרה? את בסדר?!״ הוא צעק והתפרצתי בבכי , מבטו התרכך , ועיניו משדרות דאגה , הוא הושיב אותי וחיבק אותי חזק , דפיקות הלב שלו היו חזקות ומהירות כאילו הוא רץ מרתון , בכיתי אל תוך החזה הקשיח שלו ,ושמתי את שתי ידיי על פניי ״אני מצטערת״ אמרתי בבכי רועדת ״אני מצטערת״ אמרתי שוב בלחישה ״זה בסדר״ הוא הרגיע אותי וליטף את שיערי ונשם בכבדות . יכול להיות שניקולס דואג לי? לא. זה בדמיון שלי.
אחרי מספר דקות ואחרי שהדמעות התייבשו שאלתי אותו אם הוא יכול לקחת אותי לביתי והוא הסכים.

נכנסנו לאוטו שלו והנסיעה עברה בשקט , הבטתי בו מדי פעם, הוא מרוכז בכביש אך מחשבותיו במקום אחר , על מה הוא חושב ? בטח על זה שאני מטומטמת או משוגעת, רגע. למה אכפת לי מה הוא חושב עליי?! שיזדיין.

הוא עצר ליד ביתי , איך הוא יודע איפה אני גרה? באתי לפתוח את הדלת אך הוא החזיק בידי . ״את עברת אונס?״ קפאתי , לא יכולתי לזוז , הוא באמת שאל את זה עכשיו? , הסתובבתי עליו מביטה בו המומה ״מ-מה?״ שאלתי בגמגום , ״את שמעת אותי , אני לא רוצה להגיד את המילה הזאת שוב״ הוא אמר וזה נראה שכואב לו , הוא איגרף את ידיו בחוזקה עד שעורו הלבין.
עצמתי את עיניי מנסה שהדמעות שהתווצרו בעיניי לא יצאו מהן  ומביטה בו שוב ״זה לא עניינך״ אמרתי ללא שום רגש בעיניי , השתחררתי מאחיזתו ויצאתי מהמכונית במהירות .
עליתי לביתי , נשענתי על  הדלת נושמת עמוק.

מה זה היה עכשיו? איך הוא ידע? אנחנו התקרבנו יותר מדי בזמן האחרון , ואני לא יכולה לתת לזה לקרות יותר , אני לא כזאת ואני הבטחתי לעצמי שאני לא אפגע שוב , אני לא אסמוך עליו ולא אתן לו להתקרב יותר , אני אנתק קשר איתו ועם ולריה , אין לי ברירה . אני צריכה לחזור להיות הבחורה הקשה והקרה כמו תמיד. ׳אני לא יכולה לתת לאף אחד להיכנס׳ מלמלתי לעצמי שוב ושוב עד שנרגעתי. התקדמתי למטבח ברגליים רועדות מעט ושתיתי כוס מים קרים.

״אנה!!!!!!״ שמעתי צעקה והכוס שהייתי בידי התרסקה על הרצפה והתנפצה.
הסתובבתי במהריות וראיתי את אליסה עומדת מולי ״מה יש לך ולאחיך בזמן האחרון?! אתם תעשו לי התקף לב! בסוף כל הכוסות בבית הזה יתנפצו!״ צעקתי מנסה להרגיע את קצב ליבי.
״אני מצטערת״ אליסה לחשה עם חיוך קטן ומתנצל , ומיד אחר כך קפצה עליי בחיבוק , ״רק רציתי להגיד מזל טוב!!! את בת 18!!״ היא צעקה לי באוזן , חייכתי חיוך קטן והרמתי את ידיי מחזירה לה חיבוק, ״תודה אליס״ אמרתי , היא התנתקה מהחיבוק והסתכלה עליי במבט כועס ושמה את ידיה על מותניה , זה לא הולך להיות טוב.
״על זה שאת נעלמת לי ביום ההולדת שלך , אנחנו יוצאות היום.״ אוי לי , רק לא זה . ״אני לא נעלמתי , הנה אני פה״ אמרתי בחיוך מאולץ ולחוץ והצבעתי על עצמי , אני שונאת לצאת. ״בפאקינג 7 בערב!! כל היום עבר ! אנחנו יוצאות וזאת פקודה!״ היא אמרה או יותר נכון פקדה עליי , נאנחתי ״ניצחת״ אמרתי ״לאן יוצאים?״ הוספתי והיא חייכה חיוך רחב ,״הפתעה״ היא אמרה ״אני שונאת הפתעות״ אמרתי נאנחת , מעניין לאיזה מועדון היא תיקח אותי הפעם ״יופי עכשיו בואי נארגן אותך״ היא אמרה ופקחתי את עיניי ״לא לא לא את לא מארגנת אותי״ אמרתי בלחץ נזכרת באיך שהיא גורמת לי לסבל כשהיא עושה לי שעווה בכל הגוף , מאפרת אותי , מסדרת לי את השיער , ועד שהיא בוחרת לי בגד אלוהים!! זה סיוט.
״אני לא ממש שואלת אותך! עכשיו קחי את התחת היפה שלך לחדר!״ היא צעקה והצביעה לכיוון החדר , אוי לא. ״קודם אני אנקה את הזכוכיות מהרצפה״ אמרתי מנסה להתחמק ״ממש לא! ננקה את זה כשנחזור. עכשיו קחי את עצמך לחדר.״ היא פקדה עליי שוב. אוי לי.

אחרי שהיא עשתה לי שעווה בכל הגוף היא הושיבה אותי על המיטה וחיפשה שמלה מתאימה שתחמיא לגוף שלי.
״אני לא מבינה למה הייתי צריכה לסבול את השעווה , זה רק מועדון , אני לא הולכת לשכב עם מישהו״ אמרתי נאנחת ונשכבת על המיטה , ״השעווה הייתה  בשביל להעניש אותך על זה שנעלמת לכל היום , וגם בשביל שתיהי יפה יותר.״ היא אמרה זורקת עליי שמלה בצבע כחול רויאל . ״השמלה הזאת יותר מדי מפוארת אליסה״ הבטתי בה במבט זועם והיא צחקקה , ״תשתקי ותמדדי״ היא ציוותה עליי , לבשתי את השמלה הכחולה (בתמונה), והסתכלתי על אליסה ״נו?״ שאלתי אותה בזמן שהיא בוחנת אותי , ״את. פאקינג. מושלמת!!!!!!״ היא צעקה וקפצה , צחקקתי ואמרתי ״בסדר תרגעי״ , רציתי להתקדם למראה כדי לראות איך אני נראית אך היא עצרה אותי , ״את לא מאופרת ועוד לא סידרתי לך את השיער״ היא אמרה ונאנחתי .

התיישבתי על הכיסא והיא התחילה לאפר אותי . אחרי שעה של איפור וסידור שיער קמתי מהכיסא והתקדמתי למראה , ״פאק״ אמרתי לעצמי כשראיתי אותי , אני יפה. מאוד מאוד יפה. השמלה הכחולה יושבת עליי יפה ומחמיאה לגוף הרזה שלי, אליסה איפרה אותי איפור עדין שגרם לפניי להיות יפות , שיערי נשאר פזור עם בייביליס בקצוות והגיע עד סוף גבי.
״את יפייפיה!! את צריכה להתאפר ולהתלבש ככה לעיתים קרובות״ אליסה קפצה מאושר , ״אני לא כזאת..״ אמרתי , אני לא אחת שתתאפר או תתלבש יפה , המראה החיצוני שלי לא מעניין אותי. ״זה לא יותר מדי?״ שאלתי בהיסוס ״תשתקי״ אליסה נאנחה וגילגלה עיניים. ״עכשיו תשבי על המיטה בזמן שאני מתארגנת , ואל תזוזי!״ היא צוותה עליי ״כן המפקדת״ אמרתי בציניות והתיישבתי בזהירות על המיטה.
*******
״איך אני נראית?״ אליסה שאלה אותי עם חיוך רחב . היא לבשה שמלה ירוקה בהירה , השיער שלה היה אסוף בפקעת מבולגנת על ראשה , ואיפור עדין נמרח על פניה , היא מושלמת. ״את מושלמת״ אמרתי לה בכנות, ״תודה!!״ היא קפצה, ״קחי״ היא הביאה לי נעלי עקב כסופות וגבוהות מעט , ״אני לא יכולה ללכת על כאלה!״ אמרתי בצעקה ״את תוכלי , קדימה! אנחנו מאחרות!״ היא אמרה ונאנחתי, שמתי את הנעלי עקב הלא נוחות האלה ונעמדתי , איך לעזאזל אני אלך עליהם בלי לשבור את הקרסול שלי?! ״את מושלמת!! בואי אנחנו מאחרות!״ היא אמרה והוציאה אותי מהחדר , נכנסנו למכונית הורודה של אליסה , והתחלנו לנסוע.

******
״בואי״ אליסה אמרה ״זה לא מועדון״ אמרתי לה ובחנתי את הבית ״זה לא הבית של אלינור?״ שאלתי , אלינור זאת החברה הכי טובה של אליסה מגיל 3 , היא ילדה מאוד מצחיקה ויפה.
״כן , עכשיו בואי כבר.״  היא אמרה ויצאה מהאוטו. יצאתי אחריה ונכנסתי לתוך הבית . ״הפתעה!!!!!!!!!!!!!״ מלא אנשים קפצו מכל מקום וזרקו עליי קונפטי ובלונים , קפצתי בבהלה וחייכתי חיוך רחב , שתי מסיבות הפתעה ביום אחד . בסוף אני אקבל התקף לב. ראיתי שג׳ייס מתקדם אליי , הוא היה לבוש בחולצה מכופתרת לבנה ומכנס שחור, ״חתיך שלי״ קפצתי עליו ״תודה״ אמרתי ״בשבילך הכל.״ הוא אמר ״את יפייפיה״ הוא אמר כשבחן אותי ״אליסה והדרכים שלה לגרום לי לסבול״ אמרתי בגלגול עיניים והוא צחק בקול ״מגיע לך״ הוא אמר ונתתי לו מכה בכתף. אלינור התקדמה אלינו וקפצה עליי בחיבוק , הייתי מופתעת , אני לא רגילה לכל החיבוקים האלה ״מזל טוב אנה!״ היא צעקה ״תודה״ חייכתי אליה  ״בואי ,את צריכה לרקוד קצת.״

******
אחרי שעתיים שרקדתי ושתיתי הרבה , התקדמתי לכיוון החצר והתיישבתי על ספסל , אף אחד לא היה בחוץ כולם נהנו להם בפנים. הייתי צריכה קצת אוויר.
״את יפייפה״ שמעתי מאחוריי , הסתובבתי וראיתי את העיניים האפורות שמסתכלות עליי בתשוקה רבה.

I can't let you inDonde viven las historias. Descúbrelo ahora