פרק 17-טיול שנתי

6.8K 268 16
                                    

״אנה״ שמעתי קול מוכר קורה בשמי , ״אנסטסיה״ שמעתי שוב ופקחתי את עיניי , ג׳ייס ישב על המיטה שלי מלטף את שיערי.
״בוקר טוב״ הוא לחש ונישק לראשי.
מה הייתי עושה בלי הגבר המדהים הזה?
״בוקר..״ אמרתי מתמתחת .
״את צריכה לקום ולהתארגן..״ הוא אמר , והניח נשיקה לראשי.
״אני לא רוצה לצאת לטיול הזה ג׳ייס..״ אמרתי עוצמת את עיניי שוב.
היום זה הטיול השנתי שכולם חיכו לו. הוא נדחה שלוש פעמים מאז שהמורה הודיעה לנו עליו. כבר חשבתי שהוא לא הולך להתקיים.
״אנה.. עבר שבוע מאז מה שקרה עם ניקולס . את לא יכולה להמשיך להיות נעולה בחדר שלך. בבקשה. קשה לי לראות אותך ככה..״ הוא אמר ופקחתי את עיניי. ראשו היה בין ידיו והוא החזיק חזק בשיערו.
״את לא יכולה להכנס לדיכאון מכל דבר אנה, עברת דברים הרבה יותר קשים בחיים שלך. ניקולס הזה לא שווה כלום בשביל שתסבלי ככה. אז קחי את התחת שלך עכשיו למקלחת ותתחילי להתארגן! ושלא תעזי להגיד לי לא כי אני אסחוב אותך בכוח לאוטובוס המזדיין!״. הוא צעק והפך להיות אדום.
וואו בחיים לא ראיתי את ג׳ייס כל כך זועם. כל זה בגללי. אני גורמת לו להרגיש ככה. ״אוקיי..״ אמרתי בשקט ומבטו השתנה לרגוע יותר. התיישבתי על המיטה וקפצתי עלי בחיבוק מוחץ.
״אני מצטערת״ לחשתי . ״זה בסדר יפיפייה קטנה, מצטער שצעקתי ככה. אני פשוט רוצה שתיהי מאושרת.״ הוא אמר מניח נשיקה קטנה בצווארי . שתקתי. אני לעולם לא אהיה מאושרת.
נאנחתי והתנתקתי מהחיבוק, ״אני ואליס נחכה לך בסלון , תעשי את זה מהר כי היא עצבנית.״ הוא צחקק וגם אני צחקקתי. אליסה שונאת שלא עומדים בזמנים.
הוא נישק לראשי ויצא מהחדר.

קמתי מהמיטה באנחה והתקדמתי לארון. הוצאתי ממנו טייץ שחור וחולצה לבנה רחבה , חזיה ותחתונים והתקדמתי לכיוון המקלחת.

״אנה נו כמה זמן??״ אליסה צעקה מהסלון. ״הנה סיימתי!״ צעקתי בחזרה , החזקתי במזוודה השחורה שלי ויצאתי מהחדר.
התקדמתי לסלון , הנחתי את המזוודה ליד הספה שג׳ייס ישב עליה , והתקדמתי למקרר.
״אליסה מה את בלחץ צריך להיות בבית ספר בשבע ועכשיו שש ורבע.״ אמרתי פותחת את המקרר ומחפשת שוקו. ״נגמר השוקו?!?!!״ שאלתי או יותר נכון צעקתי לכיוון ג׳ייס. ״כנראה שכן , אבל גם אם היה לא כדאי שתשתי שוקו לפני שאת עולה לנסיעה של שלוש שעות באוטובוס. זה עושה בחילה.״ הוא אמר מביט במחשב בריכוז. התקדמתי אליו והתיישבתי לידו. ״שוקו בחיים לא יעשה לי את זה.״ אמרתי מנידה את ראשי לשלילה. ג׳ייס צחקק והניח את זרועו על כתפי. הנחתי את ראשי על החזה המוצק שלו ועצמתי את עיניי. ״אני רואה שאת מרגישה יותר טוב״ הוא אמר מנשק את ראשי. הנהנתי וחיבקתי את בטנו. אני לא אתן לניקולס להוריד אותי. נמאס לי מכל הבולשיט הזה.
״נו אנה אני רוצה לתפוס מקומות באוטובוס!!״ אליסה אמרה מחכה ליד הדלת . ״אתן לא הולכות לשום מקום בלי לאכול קודם.״ ג׳ייס אמר או יותר נכון פקד . אליסה נאנחה והתקדמה למטבח וכך עשיתי גם אני.
*************

I can't let you inWhere stories live. Discover now