Konečně už se blížím k domu, kde bydlí Smile. Smile je jen přezdívka, kterou jsem jí dala, protože ona je jedna z těch typů lidí, co se pořád jenom usmívají. Jinak se jmenuje Leyla, ale protože se jí její jméno nelíbí, tak se většinou představuje jako Smile. Je to moje dlouholetá kamarádka, se kterou si skvěle rozumím. Máme stejné záliby a já nevím, prostě ona je jako moje dvojče. Jen jediný rozdíl mezi námi je. A to je finanční. Její táta zemřel před pár lety a její matka teď chlastá. Takže všechny peníze co mají jsou během pár dní pryč a pak Smile chodí k nám, aby se alespoň trochu najedla. Už tam má i vlastní skříň, ve které už má i nějaké oblečení, co jsem jí koupila. Nejdříve to odmítala, ale nakonec jsem jí vysvětlila, že ona je moje všechno a ať sklapne a vezmi si to.
''Prý tě včera chytili'' první co řekne Smile, když si sedne ke mě do auta.
''Jo, jsem si kráva vylezla z auta a sedla si jako frajerka na kapotu. Jak to ale vlastně víš?''podívám se na ní podezíravě, že tam byla a ani se mi neozvala.
''Mike říkal, že tě viděl'' usměje se na mě mile.
''Připravená dneska ukázat klukům, že se jich nebojíme?'' mluvím jak totální blázen, ale cítím se tak víc uvolněná.
''Dneska losujeme, která půjde první?'' zase se na mě podívá a tou otázkou mi i naznačuje, že dneska budeme zase hrát tu naší hru. Ona tomu říká Opij se a vyber si kluka. Já tomu říkám Pij a pak šukej. Ale to už je jen věc názoru, jak to kdo pojmenuje. Prostě jen chvilku pijete a během toho si vyberete nějaký cíl. Pak jdete a nenápadně vedle něj tancujete. Přesněji řečeno, svíjíte se na parketě a co nejvíc ukazujete svůj zadek. No a pak už jen čekáte jestli se chytne. Po pár panácích i s tím koho jste si vybrali, prohodíte větu 'Nechceš jít někam, kde není takový hluk?' a pokud on přikývne. Tak máte hru vyhranou. Vlastně tady jde ještě o to, že závodíte, která všechny ty body splní rychleji. Ta potom musí platit panáky. Ale stejně je většinou platí ti kluci, takže pohoda.
''Ty vole, já dneska asi na tu hru seru'' snažím se dneska z té hry vykroutit. Popravdě já s těma klukama vlastně ani moc nespím. Spím jen s těmi, kteří se mi vážně hodně líbí. Myslím si, že Smile taky nespí se všemi, ale ani jedna to nechceme přiznat, protože by jsme tak zkazili naší divnou hru.
Ano, spím s neznámýma klukama. Ano lidé mě označují za kurvu. Ne, nespím úplně s každým. Tuhle hru hrajeme se Smile teprve půl roku a já jsem zatím spala pouze se šesti klukama. Tu hru hraji protože se mi líbí a tak trochu miluji tu volnost, když si vyberete neznámého kluka a jen tak nezávazně si užijete. A když se ráno probudíte zase ve své posteli, jste uvolněná.
♦♦♦
''Já jdu do támhle toho'' ukazuje Smile prstem na nějakého kluka.
''A já si tedy sednu a budu tě pozorovat'' mrknu na ní a hodím do sebe dalšího panáka.
''Počkej, tak ty vážně dneska nehraješ?'' zamračí se na mě, ale je vidět, že jí to nějak neštve.
''Dneska si mi nechce'' naznačím zívnutí a víc se zasadím v odděleném boxu do sedačky.
''Tak čum na show zlato. A kdyby náhodou, tak ve čtyři u tvého auta'' dá mi malou pusu na tvář a pak rovnou míří k parketu, kde se začne kroutit a ten kluk si jí asi po minutě hned přitahuje k sobě. Tak ta by to dneska vyhrála. Dál pozoruji Smile, jak si to užívá a sem tam na sebe zamáváme.
Moje oči začnou projíždět po tomhle klubu a prohlížejí si všechny okolo mě. A pak se zastaví na jednom klukovi, kterého jsem tady ještě nikdy neviděla. Chvilku na něj zírám a když si on všimne mého pohledu, tak okamžitě ucuknu. Rychle si vytáhnu svůj mobil a snažím se, aby to vypadalo, že něco dělám. A nakonec tomu tak i bude, protože mi píše Jarred.
YOU ARE READING
Deadly races! 1. [H.S.]
FanfictionJsem problémová. Ale proč ne? Já na to ty prachy totiž mám. ~~~ Já: Někdy totálně nezvladatelná osoba. Brácha I.: Šéf mafie. Brácha II.: Zabásnutý. Smile: Moje nejlepší kamarádka. Adam: Můj nejlepší kamarád. Rodiče: Zavražděni. ~~~ Závody, peníze, l...