I can't let you in

Por Miss_mach

277K 11K 836

אנסטסיה היא נערה בת 18 , קרה ואדישה בעקבות עבר לא נעים. האנשים היחידים שמקבלים חיוך או צחקוק קטן ממנה הם הקרו... Más

פרק 1 - ניקולס פברה
פרק 2 - תזהרי ילדה
פרק 3 - רסיסים
פרק 4- ולריה
פרק 5-אסור לי לתת לאף אחד להכנס
פרק 6-רחוק ממני
פרק 7-יום הולדת 18
פרק 8- הבטחות שלא תוכל לקיים
פרק 9-הוא דואג לי?
פרק 10-הוא כבר נכנס ללב שלי?
פרק 11-יותר חזק ממני
פרק 12- דברים טובים
פרק 13-את שלי!
פרק 14-קול ירייה
פרק 15-סוף סוף שלי
פרק 16-העבר
פרק 17-טיול שנתי
פרק 18-הסיפור של ניקולס
פרק 20- את.
פרק 21- שלולית דם
פרק 22- הוא פשוט ויתר.
פרק 23- עוקבים אחריי
פרק 24-כאב של געגוע
פרק 25- נתת לי ללכת
פרק 26- מקס
פרק 27- תחושה רעה
פרק 28-נשיקה של געגוע
פרק 29- זה לא יכול להיות
פרק 30- אשמור עלייך
פרק 31- מרקו
פרק 32- תמיד
פרק 33- חטופה
פרק 34- ניצלתי?
פרק 35- הלם
פרק 36- אנחנו ביחד בזה
פרק 37- מקום יותר טוב
פרק 38- מאושרת

פרק 19-הגבר היחיד האוהב בחיי

7.1K 277 16
Por Miss_mach

הדמעות מזמן יצאו מעיניי , הבטתי בגבר שיושב מולי, לא מאמינה שהוא היה צריך לעבור את כל זה רק בשביל להיות חופשי מידי האבא הנורא שהיה לו , אני מבינה אותו. אין מי שיבין אותו יותר ממני . הבטתי בעיניו הכואבות והעצובות הוא מחזיק את הדמעות שלו , אני יכולה לראות זאת דרך עיניו , הסתובבתי אליו וחיבקתי אותו , הכי חזק שאני יכולה .
הוא פרץ בבכי, הניח את ידיו על מותניי וחיבק אותי חזק יותר.
הוא בכה בקול , הוציא את כל הכאב שהחזיק בתוכו כל השנים האלה , בחיים לא חשבתי שאני אראה אותו ככה מתפרק מולי.  לא יכולתי לעצור את הדמעות ובכיתי גם אני בשקט.
אחרי כמה דקות שאנחנו מחובקים ונרגעים מהבכי הבטתי בפניו , העיניים שלו היו אדומות , השפתיים נפוכות ודמעות יבשות היו על פניו , ליטפתי את הפנים שלו והצמדתי את שפתינו , ״למה חזרת?״ לחשתי אל תוך שפתיו , ״הוא הכה את אחותי הקטנה.. אמיליה. לא יכולתי לתת לה לעבור את מה שאני עברתי. החלטתי שאני נלחם נגדו, ואני לא אנוח עד שהוא יהיה בכלא. והצלחתי. מסתבר שהוא איים על המשפחה שלי כל הזמן הזה , על אמא שלי והאחים שלי , ובגלל זה אף אחד לא עזר כשהוא הכה אותי.. למדתי לסלוח להם עם הזמן..״ הוא אמר ונשף אוויר שהחזיק בריאותיו. הכל הסתדר לי עכשיו , הסיוט של אמיליה והצלקת על צווארה , השנאה שיש למשפחה הזאת נגד האבא.
״היא צדקה״ אמרתי והוא הביט בי במבט מבולבל ״מגדת העתידות צדקה. הרסת את אבא שלך ואת המעמד שלו. חבל שהיא לא חזתה שהוא יהיה הסיבה לכך שתעשה את זה. מגדת עתידות מטומטמת.״ אמרתי . כעסתי. כעסתי על כל מה שהוא עבר בגלל נבואה. כמה טיפש אבא שלו יכל להיות?!
ניקולס חייך חיוך קטן והצמיד בין שפתינו.

״ההורים שלי מתים״ אמרתי לפתע. הוא הביט בי במבט שלא ניתן לפענוח ״מה?״ הוא שאל בהלם ״כשאמרת באותו יום בחדר שלך שאני לעולם לא אבין אותך אתה טעית , שתי ההורים שלי התעללו בי והכו אותי. גם אני הייתי מסובכת עם סמים.. לא הייתי מכורה אבל כן עישנתי לעיתים קרובות. הם מתו כשהייתי בת 16 ומאז ג׳ייס שומר עליי. אח של אליסה..״ עצרתי מתנשפת בכבדות נזכרת בלילה הנורא.
״עברתי גם את האונס הזה שאני לא מצליחה למחוק אותו מהזיכון ולא נראלי שאצליח אי פעם.
זה לא היה רק גבר אחד , אחריו באו עוד שניים ניסיתי להלחם או לצעוק חזק יותר אבל לא יכולתי לזוז , אני ניסיתי.. אני..״ הנחתי את שתי ידיי והנדתי את ראשי ימינה ושמאלה במהירות מנסה למחוק מזכרוני את הלילה הנורא הזה.
״מי אלה?? מי אלה הבני זונות האלה תגידי לי!! אני אהרוג אותם, אני אהרוג את כולם!״ ניקולס צעק והורדתי את ידי מפניי , החזקתי חזק בפניו , עיניו כעסו. זעמו.
״אני לא זוכרת. אני רק זוכרת את הגבר הראשון . והוא מת, את זה כבר אמרתי לך..״ אמרתי מנסה להרגע מהבכי ומנסה להרגיע אותו. ״אני מצטער.. אני מצטער אני לא ידעתי שגם את עברת התעללוית מההורים , לא ידעתי שעברת את כל זה סליחה.״ הוא אמר מתחנן שאסלח לו. ״זה בסדר אתה לא ידעת..״ אמרתי מניחה את ראשי על החזה שלו ,
הוא ליטף את שיערי ביד אחת וביד השניה חיבק אותי חזק אליו.
״אל תוותר על החלומות שלך ניקולס. לפני שנכנסת לחיים שלי אני הייתי כמוך , הייתי קרה ואדישה לסביבה , לא היה לי למה לחיות , ועכשיו יש לי.
אתה נלחמת על החיים שלך כי הייתה לך תקווה קטנה שאתה כן תוכל להיות מאושר בעתיד ,אל תוותר על זה טוב? תצחק , תהנה ,תהיה מאושר. זה מגיע לך.״ אמרתי עוצמת את עיניי ומנגבת דמעה קטנה שירדה על הלחי שלי.

״אני אוהב אותך״ הוא אמר וליבי עצר. הפרפרים בבטן התחילו להשתולל בתוך בטני , ושוב דמעות עלו לעיניי , אך דמעות של אושר.
״אני אוהבת אותך״ אמרתי בכנות . הוא הרים את ראשי ונישק אותי. נשיקה תשוקתית וסוערת , הוא הכניס את לשונו אל תוך פי ללא לבקש אישור , והעמיק את הנשיקה , החזקתי חזק בשיערו והצמדתי אותו אליי  יותר , רציתי אותו. רציתי אותו כל כך.
עליתי עליו כששני רגליי בצידי גופו ונישקתי אותו חזק יותר , עמוק יותר.
״אנסטסיה״ הוא החל להגיד אך הנחתי אצבע על שפתיו , ״אל תגיד שום דבר״ אמרתי ונישקתי אותו שוב.

נכנסנו לבקטה הריקה שלי, לא מפסיקים להתנשק לרגע , הוא הצמיד אותי לקיר , נצמד אליי ומנשק אותי חזק יותר , החזקתי בשולי חולצתו והרמתי את החולצה למעלה , הוא הפסיק את הנשיקה , עוזר לי להוריד לו את החולצה. העברתי את אצבעותיי על החזה המוצק והחשוף שלו והוא נאנח אל תוך פי.
הוא החזיק בחולצתי והעיף אותה ממני לרצפה , הצמדתי את שפתינו שוב מנשקת אותו בתשוקה , פתחתי את כפתור המכנס שלו והורדתי אותו למטה , הוא חלץ את נעליו והוריד את המכנס מרגליו.
ניקולס השכיב אותנו על המיטה , לא מפסיק לנשק אותי לרגע , הוא קם ממני , החזיק בטייץ השחור שלי שנדבק אליי והוריד אותו ממני במהירות.
נשארתי  בהלבשה תחתונה תחת עיניו הבוחנות, הוא הביט בי מהופנט , כאילו הייתי הדבר הכי יפה שראה.
הוא עלה מעליי נישק את בטני ועלה עם הנשיקות שלו למעלה , נאנחתי ,בחיים לא הרגשתי ככה.
הוא עלה לשפתיי מנשק אותן ״אנסטסיה את בטוחה?״ הוא שאל , הבטתי אל תוך עיניו שכבר לא אדומות מהבכי אלא מלאות בתשוקה , אני אוהבת את הגבר הזה כל כך ,כן אני בטוחה.
הנהנתי במהירות ומהירתי לנשק אותו. העלתי מעט את גבי כדי שיוכל להוריד ממני את החזייה , הוא זרק ממני את החזייה לרצפה במהירות וכך עשה גם עם התחתונים. הוא קם ממני והביט בגופי העירום , התנשפתי בכבדות ועצמצי את עיניי , לא רוצה לראות את הבעת פניו כשהוא בוחן אותי.
הוא רכן אליי שוב ״תסתכלי עליי״ הוא אמר , פקחתי את עיניי באיטיות והבטתי עמוק אל תוך עיניו ״את יפיפייה״ הוא אמר וליטף את פניי , הצמדתי את שפתיי אל שפתיו בחוזקה והוא התמקם בין רגליי, הוא הצמיד את החזה שלי לחזה שלו בחוזקה , גורם לי להאנח. החזקתי בבוקסר הצמוד שלו והורדתי אותו.
״אוי״ הוא מלמל ״אין לי קונדום״ הוא אמר בלחץ והתנשף בכבדות . חייכתי ״אני על גלולות״ אמרתי בשקט מלטפת את פניו ,הוא חייך חיוך רחב ,התנשף בהקלה וחדר אליי ללא הודעה מוקדמת.
״פאק!״ גנחתי בחוזקה , הוא נאנח אל תוך אוזני ונישק את צווארי , הוא חדר אליי שוב , שרטתי את גבו וגנחתי שוב נושכת את שפתיי בחוזקה. הוא הצמיד אותי אליו יותר וחדר אליי בקצב מהיר יותר , החזקתי חזק בשיערו , הוא שילב את אצבעותניו ונאנח, ״אני אוהב אותך״ הוא אמר מתנשף אל תוך אוזני.
״אני אוהבת אותך״.

*********

״ניקולס״ אמרתי כששנינו שוכבים ערומים על המיטה, ראשי מונח על החזה המוצק שלו והוא מלטף את שיערי. ״מה פרינססה?״ הוא שאל ונישק את ראשי. ״באותו היום אמרת לי שרודריגו כלומר אבא שלך שלח אדם לירות בך זוכר? מה זה אומר? ״ אמרתי מפוחדת שאולי יקרה לו משהו , הוא נאנח , נישק שוב לראשי. ״אני לא יודע , אבל אני בטוח שהוא רוצה לנקום.״ הוא אמר בכנות ונישק את ידי.
״אני מפחדת ניקולס. אם יקרה לך משהו?״ שאלתי מפוחדת והרמתי את מבטי אליו. ״לא יקרה לי שום דבר פרינססה שלי , רודריגו מפחד ממני , לפני כמה ימים הלכתי לאיים עליו בכלא״ הוא אמר והבטתי בו המומה ״למה לא אמרת לי?״ שאלתי ״כעסת עליי ולא רצית לדבר איתי ,זוכרת?״ אה נכון, שכחתי מזה , ניקולס צחקק כנראה בגלל הפרצוף המובך שלי , ״אני מכור לפרינססה שלי!״ הוא צעק וחיבק אותי חזק , צחקקתי וחיבקתי אותו בחזרה חזק יותר.

שמענו צעדים על פרקט העץ שמחוץ לחדר , אוי פאק, הם חזרו. הבטתי בניקולס במהירות וקמתי ממנו , משכתי אותו איתי למקלחת וסתמתי את פיו עם ידי. כל מה שהוא עשה זה לצחוק. ״אני שמחה שזה מצחיק אותך.״ לחשתי לו ״מה נעשה?״ שאלתי בלחש , ״הבגדים שלי זרוקים בחדר אז נראלי שהם יבינו לבד״ הוא אמר , פאק !!! ״יפה לך אדום״ הוא אמר מצחקק , ״ניקולס!!״ לחשתי. טוב הם עוד לא נכנסו לחדר, אני אאסוף מהר את הבגדים ואחזור למקלחת. פתחתי את דלת המקלחת ורצתי מהר לחדר , שמעתי את אליסה מדברת עם איזשהו מורה בחוץ , ניצלתי את המצב ואספתי את הבגדים של ניקולס . נכנסתי בחזרה למקלחת וזרקתי על ניקולס המשועשע את הבגדים שלו. ״תתלבש!״ פקדתי עליו והוא עדיין היה משועשע עם חיוך קטן על פניו.
״ניקולס בבקשה״ אמרתי מתחננת , וכשהוא ראה את המבט הדואג על פניי , הוא עשה מהר כפי שביקשתי .
אני פחדת שאליסה תראה כי אני מפחדת מהתגובה של ג׳ייס. אני רוצה להגיד לו בעצמי שאני יוצאת עם ניקולס, אליסה לא תוכל לשמור את זה בסוד מג׳ייס , הוא קורא אותה כמו ספר פתוח.

ניקולס החזיק בפניי ונישק אותי ״אני אסדר את זה טוב? כנסי להתקלח.״ ניקולס אמר מרגיע אותי , הנהנתי , הוא נישק אותי שוב ויצא.
נכנסתי למקלחת מנסה להרגע , גם בגלל מה שמתרחש מחוץ לחדר המקלחת וגם בגלל שלפני שעה בערך התמסרתי לגבר היחיד שאהבתי ואוהב בחיי.

----------------
-----------------------
היי בנות מקווה שאהבתן את הפרק כי אני מאוד אהבתי!!😊
Love you

Seguir leyendo

También te gustarán

14.4K 736 53
עולה מחדש אחרי שהוסר בגלל דיווחים💕 תקציר מלא של הספר בפרק הראשון. המשך ישיר של הספר הזה הוא הספר 'הדרך חזרה אליה'✨️🤍
105K 2.8K 61
《《אתה הבטחת !הבטחת שתמיד תהיה שם! שלעולם לא תעזוב אותי!" צעקתי ולקחתי אוויר לפני שהמשכתי להטיח בסהר את כל התסכול שבי "שלא משנה מה יקרה תמיד...
43.2K 1.1K 36
~ הספר גמור ~ # מקום 1 - writing - 21/02/23 # מקום 1 - ספרים - 21/03/23 # מקום 1 - אירוטיקה - 21/03/23 הם מגיעים הביתה והוא מרים אותה כאילו אחז בתינו...
2.1K 61 10
אנסטסיה קילין, בחורה בת 17 שיוצאת לחגוג את פרידתה; בבוקר שאחרי היא קמה במקום לא מוכר. ~~~~~~~~~~~ *מין *שפה בוטה ~~~~~~~~~~~ סיפור ראשון שאני כותבת מ...