Always You

By LoveMyHazz

154K 8.6K 3.4K

-מקום #1 בFanfiction בתאריך 11.10.17- ספר ההמשך לMeant To Be. אמה & הארי מה יקרה כשאמה והארי יבינו איזו טעות... More

Part 1
Part 2
Part 3
Part 4
Part 5
Part 6
Part 7
Part 9
Part 10
Part 11
Part 12
Part 13
Part 14
Part 15
Part 16
Part 17
Part 18
Part 19
Part 20
Part 21
COMING SOON
Part 22
Part 23
VERY SOON
Part 24
PART 1 IS UP
Part 25
Part 26
Part 27
Part 28
Part 29
Part 30
Part 31
Part 32
#1 in fanfiction!
Part 33
Part 34
Part 35
Part 36
Part 37
Part 38
Part 39
Part 40+41
Part 42
Part 43
Part 44+45
Part 46
Part 47
Part 48
Part 49
Part 50
Part 51 (A)
Part 51 (B)
Part 52
Part 53
Part 54
Part 55
Part 56
Part 57
Part 58
Part 59
Part 60
Part 61 (A)
7 Seconds
הודעה
Part 61 (B)
Part 62
Part 63
Part 64
היי

Part 8

2K 129 36
By LoveMyHazz

״ בייב, הרגליים שלי מתו, בוא נשב קצת, אני גם חייבת לשתות הגרון שלי יבש מת. ״ אמה התקרבה לאוזנו של איתן וצעקה.

״ לכי שבי על הבר, אני כבר אצטרף אלייך. ״ הוא החזיר והמשיך לרקוד עם כולם. אמה לא האמינה, אחרי כל הפעמים שהיא הזכירה לו שהיא לא רוצה להיות לבד, זה מה שהוא אומר לה? היא התעצבנה והלכה לשבת על הבר, בוהה בו, ואז בהארי, שאיך שהוא תמיד מצליח לתפוס לה את העין.

״ כוס מים, בבקשה. ״ היא ביקשה מהברמן, שהיה נאה לחלוטין. בדיוק הטעם של אמה. שיער חום בהיר ועיניים ירוקות עם מעט צבע תכול בתוכן..

״ מנומסת. ״ הוא חייך לעצמו ואז אליה, ״ אני אוהב את זה. ״

היא חייכה אליו חיוך מזוייף, לא היה לה כוח לאף אחד. היא עמדה על המשמר בישביל עצמה, היא לא הייתה צריכה שום הארי ושום איתן. ״ פיטר, בוא תחליף אותי כאן, אני יוצא לחמש דקות הפסקה. ״ אותו הברמן קרא לחבר שלו וקפץ מעל לבר, מתיישב על הכיסא שליד אמה. היא התעלמה ממנו והמשיכה לבהות ב'שני הבנים האהובים עלייה.'

״ אז.. ״ הוא אמר, ״ מה בחורה יפה כמוך עושה במקום כזה לבד? ״ הוא שאל עם אותו משפט נדוש, אמה חייכה לעצמה, נזכרת באוליבר הנחמד שהכירה בעיר המולדת שלה. זה בדיוק מה שאמר לה בפעם הראשונה שנפגשו.

״ אתה יכול לחסוך מעצמך את זה, יש לי חבר. ״ היא ניסתה לשמור על קור רוח, למרות שאחרי מה שקרה בפעם האחרונה, בפנים היא שקשקה מפחד.

״ זה מה שכולן אומרות, בובה. אבל את לא באה לדאנס בר לבושה בשמלה צמודה בישביל להגיד לבנים שיש לך חבר. את באה בישביל לעשות קצת כיף, ואני, יפייפיה, יכול לתת לך את זה. ״ הוא משך את הכיסא שהיא ישבה אליו והצמיד אותו לשלו.

״ אל ת-תיגע בי. ״ היא התחילה לרעוד מפחד, רק לא זה שוב.

באותו הזמן, הארי בדיוק העביר את מבטו אל הבר וראה מישהו זר נוגע ביריכיים של אמה באיטיות ואת הפרצוף המפוחד של אמה שנמצא על פנייה. הוא מעביר את מבטו אל איתן, שרוקד יחד עם סטייסי ועוד כמה חברים ואפילו לא מסתכל לכיוון של אמה. 'לא חכם מצידה להישאר לבד אחרי מה שקרה.' הוא חשב לעצמו. ״ מה הולך שם.. ״ הוא מלמל, ״ אני כבר חוזר. ״ הארי מסר לחברים שלו והתחיל להתקדם לכיוון השניים.

״ אל ת-תיגע בי. ״ הוא שמע את אמה מבקשת מאותו ברמן.

״ אל תיהיי כבדה.. נו.. ״ הוא צחק והמשיך לגעת באמה, הארי לא ראה בעיניים, הוא רצה להכחיש שזה בגלל שהוא מת מקנאה ושהוא לא מוכן שאף אחד ייגע באמה, אבל הוא ימשיך להגיד שזה רק בגלל שהוא דואג לה.

״ תעיף את הידיים שלך ממנה. ״ הארי נעמד מולם ופנה אל הברמן, שהשאיר את ידיו על אמה ששוב קפאה במקומה.

״ מי אומר? ״ הוא צחק.

״ אני. ״ הארי שילב את ידיו ונעמד בביטחון מולו. הוא רתח מבפנים, אם מישהו רק יעז לשים את הידיים שלו עלייה... ועוד כשזה לא באישור שלה. או שלו.

״ ומי אתה? ״

״ ה.. ״ הוא הסתכל על אמה, שהנהנה בשקט וסימנה לו שאפשר. ״ חבר שלה. ״ הוא השלים.

״ אה, כן? תוכיח. ״ הברמן היה נראה יותר שתוי מאלה שרוקדים במסיבה. הוא צחק והסתכל על הארי ואמה, חיכה ש״יוכיחו לו״ שהם זוג.

אמה לא חשבה פעמיים ונישקה את הארי על הלחי, ״ הנה, הוא חבר שלי. ״ היא אמרה, מנסה להסיר את ידיו ממותניה, אך זה רק גרם לו לחזק את האחיזה.

״ גם אני יכול לנשק אותך על הלחי ולהגיד שאת חברה שלי, בובה. ״ הוא צחק ואמר, ״ רוצה לראות? בואי. ״ הוא לעג ותפס בפנייה של אמה. הארי הרגיש את הלחיים שלו נצלות מרוב העצבים שהברמן הזה הביא לו, הוא תפס את צווארה של אמה והרחיק את פנייה משלו שנייה לפני שהברמן הספיק להניח את השפתיים שלו עלייה. הארי הסתכל לתוך עינייה של אמה לכמה שניות אחדות, הוא היה חייב לחשוב מהר, אז הוא פשוט נישק את אמה על השפתיים. מסוג הנשיקות שלו שהוא נותן לה להרגיש כל שנייה שעוברת וכל שפה שמתחברת, סוג הנשיקות ששיגע את אמה כשהיה צריך אבל באותה מידה יכל גם להרגיע אותה. סוג הנשיקות שהארי היה משתמש בהן כנשק מולה. הדבר היחידי שאמה לא עומדת בפניו.

והוא עשה את זה בכוונה.

״ אוקיי, הבנתי אותכם, אתם לא חייבים להתמזמז לי מול הפרצוף. ״ הוא אמר, מעיר אותם מהנשיקה הארוכה שהם כל כך נהנו ממנה ופחדו להודות. ״ יש עוד אלף כמוך, אני לא צריך אותך. ״ הוא קם ממקומו וגלגל את עיניו. אמה יכלה סוף סוף לנשום לרווחה. אבל לקח להם זמן להבין שזה נגמר.

״ אני.. מצטער על הנשיקה הזאת. לא רציתי שהוא יגע בך- אה.. יפגע בך. ״ הארי מיהר לתקן את עצמו והסתכל על אמה. הוא עדיין נשאר מהופנט מהנשיקה הזאת. זה לא משתווה לרבע מהנשיקות שלו עם מאיה. ושוב, הוא בחיים לא יודה בזה.

״ מצטער? אתה רציני? הצלת אותי. שוב. ״ אמה עדיין הייתה קצת בשוק, אבל היא לא הייתה בטוחה בדיוק ממה. ממה שקרה, או מהנשיקה העוצמתית הזו שהארי הביא לה.

״ את צריכה לשמור על עצמך. מה יקרה כשאני לא אהיה פה בישביל זה? ״ הוא שאל את אמה בחוצפה. ברור שהוא כועס, ויש לו את הזכות המלאה לכך. ״ אני פשוט לא מבין איפה.. חבר שלך במצבים כאלה. הוא זה שצריך לדאוג לך, לא אני. ״ מצב רוחו של הארי השתנה במהרה, הוא לא רצה להיות מגעיל אל אמה. זה לא הגיע לה אחרי כל מה שהיא עברה. אמה השפילה את פנייה, מתביישת.

״ ס-סליחה. אתה צודק. סליחה שהטרדתי אותך. ״ היא כל כך הבינה למה הוא כועס, והמשיכה להאשים את עצמה ולחשוב שהיא לא הייתה בסדר. למרות שבסיטואציה הזאת היא פשוט הייתה חסרת אונים.

״ ל-לא, לא.. אני-, אמה.. לא התכוונתי לזה ככה. ״ הוא פחד לפגוע ברגשות שלה. ״ אני תמיד אגן עלייך. ״ הוא השלים ברוגע.

״ תודה על כל מה שעשית בישבילי, הארי. אני לא אשכח את זה. ו.. אני מצטערת.. על הכל. בטח גרמתי לך הרבה צרות. ״ היא השפילה את ראשה.

״ למה את מתכוונת? ״ שאל הארי. אמה הצביעה על מאיה, ג׳ייק וטוני שעמדו מאחוריו אך לא כל כך רחוק מהם, וניחשה שכולם כבר ראו את הכל.

״ אל תיקחי ללב, מאיה. כולם יודעים שלהארי יש נקודה רגישה בלב בישביל אמה. ״ ג׳ייק אמר, ומאיה כיווצה את גבותייה.

״ אתה מתכוון שאמה היא החולשה של הארי? ״ היא שאלה בעצבות.

״ משהו כזה.. ״ טוני ענה וטפח על שכמה, ״ אבל הוא אוהב אותך, את יכולה להיות בטוחה. ״

״ מאיה.. ״ הארי התקרב אל מאיה, ״ אני יכול להסביר. ״ הוא השפיל את עיניו, מסתכל אחורה בפעם האחרונה על אמה ומחליט שמאיה היא האחת והיחידה בישבילו מעכשיו.
'אין.יותר.אמה. תוציא אותה כבר מהראש שלך!'

Continue Reading

You'll Also Like

150K 945 9
"דאדי, בבקשה" המשך ל-Princess מתורגם על ידי.
86.3K 4K 45
(פאנפיק פרסי ג'קסון והארי פוטר) "פרסאוס ג'קסון! אני הולכת להרוג אותך!" בשביל פרסי, זה היה דבר דיי נורמלי בשבילו לשמוע. מישהו תמיד רצה להרוג אותו...
18.8K 1.6K 43
מה קורה כאשר הגיבורים שלנו יכנסו לבית? ריבים, מחלוקות, זוגיות ואהבה את כל אלה תוכלו למצוא בשפע בבית האח. אז הצטרפו אלינו לעונה חדשה ומשוגעת ושהסיכויי...
1.2M 83.2K 120
הסיפור מכיל: •נצרות •תכניים מיניים •שפה גסת רוח •לארילארילארילארילארילארילארי ☺️