Part 18

2K 127 33
                                    

אמה ניסתה כל היום להתקשר לסטייסי, אבל סטייסי לא רצתה לדבר. גם סטייסי התביישה בדרך שהיא התנהגה. אמה אמנם התנהגה לא בסדר, אבל היא לא התכוונה לפגוע בה. זו אשמת הבנים.

אמה החליטה לקחת את המצב לידיים וללכת אל סטייסי. היא הייתה חייבת שהיא תסלח לה. ״ סטייסי. ״ אמה עמדה מחוץ לביתה של סטייסי. ״ תפתחי, בבקשה, זאת אני. ״

סטייסי פתחה את הדלת ונתנה לה להיכנס. זו הייתה הפעם הראשונה ששתיהן הרגישו כמו שתי זרות. לכל אחת יש כל כך הרבה להגיד אבל אף אחת לא באמת יודעת ממה להתחיל. המצב בין השתיים האלו התחיל עוד כשאמה התחילה לצאת עם איתן.
״ מה? ״ סטייסי שאלה.

״ אני מצטערת. זה לא היה אמור לצאת ככה. ״ אמה הניחה את שתי ידייה על השולחן ואת ראשה הניחה עליהן בייאוש.

״ אני.. אני יודעת שלא. ״ סטייסי מלמלה. ״ אמה, אני הגבתי ככה כי.. כי פשוט קינאתי. ואני לא מתביישת להגיד לך את זה. ולא בגלל שיש לך שני בנים שרוצים אותך. אלא בגלל שיש לך את איתן שרוצה אותך. ״

״ מ-מה? ״ אמה גמגמה, זה הדבר שהיא הרגישה שסטייסי מסתירה ממנה כל הזמן הזה.

״ כן.. לא סיפרתי לך.. פחדתי. לא רציתי שלא תיהיי איתו בגללי. אני הכרתי לך אותו בגלל שתכננתי להגיד לך שאני רוצה אותו. אבל אז הוא התחיל לדבר איתי עלייך ולא ממש הצלחתי לעצור את עצמי, פשוט התאהבתם ואני.. אני כל הזמן הזה הייתי מאוהבת בו. אבל בישבילו פשוט הייתי החברה הכי טובה. ״ סטייסי אמרה כשדמעות מציפות את עינייה.
״ סליחה שלא אמרתי לך קודם. ״ היא אמרה, מעבירה את ידה על לחייה כדי לנגב את הדמעות.

״ סטייס אני, אני לא יודעת מה להגיד. ״ אמה הייתה המומה אך הניחה את ידה על גבה של סטייסי. ״ אם היית אומרת לי קודם... ״

״ כן, אני יודעת שלא היית עושה כלום. אני יודעת. ״ היא השיבה, ״ לא רציתי לספר לך עד שאת לא פוגשת אותו, ואז.. זה קרה. ״

״ אני מצטערת.. ״

״ אין לך על מה, זה לא אשמתך. בסך הכל הייתה לי התפרצות רגשות קטנה. בכל מקרה, אם אנחנו כבר מדברות על התפרצויות. מה איתם? ״ סטייסי שאלה, היא ניסתה להתנהג כיאילו הכל בסדר, היא ואמה לא רבות בגלל בנים. זה קודים של בנות. זה הקודים שלהן. החברות שלהן יותר חשובה מגברים.

״ אל תשאלי... ״ אמה סיפרה לה הכל וביקשה ממנה עצות כמו תמיד. ובאמת כמו תמיד, לסטייסי תמיד יש עצה אחת טובה לפחות בכיס.

״ יש לי רעיון, אבל זה קצת אכזרי. ״ היא חייכה.

״ כל דבר שייתן לי לפחות יומיים לחשוב לעצמי. ״ אמה התחננה.

״ את יכולה להשאיר פתק על דלת ולכתוב שנסעת לעיר כדי לחגוג את השנה החדשה. ככה שניהם לא ינסו לחפש אותך. ״ היא אמרה, ואמה בהחלט התלהבה מהרעיון. זה אולי טיפה מרושע, אבל זה ייגרום להם לנוח כמוהה לפחות ליומיים.

״ זה גאוני! אמרו לך פעם שאת מלכה? ״

״ ממ.. כמה פעמים. ״ סטייסי צחקה והן חיבקו אחת את השנייה כמו האחיות שהן תמיד היו. ״ מה עם הרגשות? ״ סטייסי המשיכה, ״ אני התוודתי. עכשיו תורך. ״

״ אין כל כך מה להתוודות. זה מה שכולם ראו שאני ניסיתי להסתיר ובחרתי להתעלם ממנו. אני לא יכולה להכחיש את האהבה שלי להארי, אני פשוט חייבת לשחרר. זה תמיד היה הוא. איתן.. אמנם יכול לגרום לבחורה בקלות להתאהב בו, אבל הארי.. הארי זה משהו שונה. ״ אמה חייכה כשנזכרה בו.
״ אי אפשר להסביר את זה. זה כיאילו הארי נועד בישיבלי. ״ השתיים צחקקו למשמע הקיטשיות באוזניהן.

״ אז מה פה ההתלבטות? את יודעת בדיוק מה את מרגישה. ״

״ אני רוצה קצת שקט, קצת לחשוב ולהיות לבד. איך אני עומדת להגיד את זה לאיתן ומה בדיוק אני הולכת להגיד להארי. הוא בטח לא יירצה אותי עכשיו. ״

״ האמת שאני מבינה אותך. ״ היא נאנחה. ״ בכל מקרה, אני מצטערת שלא סיפרתי לך קודם. ״

״ לא, אני מצטערת שגרמתי למסיבה שלך להיהרס. אבל.. בואי נסכם שמעכשיו, אנחנו לא מסתירות שום דבר אחת מהשנייה. אבל באמת שום דבר, בסדר? ״ אמה ביקשה, כשסטייסימהנהנת ומושכת אותה לחיבוק חזק.

אמה החליטה לחזור הביתה ולהתחיל לחשוב על איך לסיים את העיניינים. אבל כמובן, לפני ההחלטות הפזיזות, אמה מחליטה עם עצמה לקחת חופש מהשניים. היא לא רוצה לראות או לשמוע אף אחד מהם לארבעה ימים לפחות עכשיו. רק בישביל לחשוב, לתכנן, להסס. מעכשיו, הכל חייב להיות מושלם. הכל חייב להיות נכון.

השעה כבר הייתה 23:54, בעוד כ-6 דקות תתחיל הספירה לאחור לקראת השנה החדשה. אמה מיהרה להיכנס לביתה, וגילתה שהדלת לא הייתה נעולה כמו שהשאירה אותה. היא נכנסה פנימה, כשהיא לאט לאט מתהלכת בבית ומחפשת משהו חשוד בבית. אולי היה פה גנב?

אמה התקרבה לסלון, ומצאה את הארי רדום על הספה. הוא חיבק את הדובי הגדול שלה, כיאילו הוא היה רגיל להחזיק משהו כשהוא ישן. לחבק משהו. מישהי.

הטלוויזיה הייתה פתוחה על הערוץ של החדשות של אמריקה, שהקרינו את הטיימס סקוואר, איפה שכולם נמצאים בישביל הספירה לאחור

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הטלוויזיה הייתה פתוחה על הערוץ של החדשות של אמריקה, שהקרינו את הטיימס סקוואר, איפה שכולם נמצאים בישביל הספירה לאחור. והארי עדיין לא התעורר, היא לא ידעה שהוא לא ישן כל הלילה מרוב מחשבות עלייה. היא לא ידעה שהוא היה בבית שלה עוד משש בערב, ושבמקום לבלות את הזמן הזה איתה, היא הייתה אצל סטייסי.

״ הארי? ״

Always YouWhere stories live. Discover now