Part 8

2K 129 36
                                    

״ בייב, הרגליים שלי מתו, בוא נשב קצת, אני גם חייבת לשתות הגרון שלי יבש מת. ״ אמה התקרבה לאוזנו של איתן וצעקה.

״ לכי שבי על הבר, אני כבר אצטרף אלייך. ״ הוא החזיר והמשיך לרקוד עם כולם. אמה לא האמינה, אחרי כל הפעמים שהיא הזכירה לו שהיא לא רוצה להיות לבד, זה מה שהוא אומר לה? היא התעצבנה והלכה לשבת על הבר, בוהה בו, ואז בהארי, שאיך שהוא תמיד מצליח לתפוס לה את העין.

״ כוס מים, בבקשה. ״ היא ביקשה מהברמן, שהיה נאה לחלוטין. בדיוק הטעם של אמה. שיער חום בהיר ועיניים ירוקות עם מעט צבע תכול בתוכן..

״ מנומסת. ״ הוא חייך לעצמו ואז אליה, ״ אני אוהב את זה. ״

היא חייכה אליו חיוך מזוייף, לא היה לה כוח לאף אחד. היא עמדה על המשמר בישביל עצמה, היא לא הייתה צריכה שום הארי ושום איתן. ״ פיטר, בוא תחליף אותי כאן, אני יוצא לחמש דקות הפסקה. ״ אותו הברמן קרא לחבר שלו וקפץ מעל לבר, מתיישב על הכיסא שליד אמה. היא התעלמה ממנו והמשיכה לבהות ב'שני הבנים האהובים עלייה.'

״ אז.. ״ הוא אמר, ״ מה בחורה יפה כמוך עושה במקום כזה לבד? ״ הוא שאל עם אותו משפט נדוש, אמה חייכה לעצמה, נזכרת באוליבר הנחמד שהכירה בעיר המולדת שלה. זה בדיוק מה שאמר לה בפעם הראשונה שנפגשו.

״ אתה יכול לחסוך מעצמך את זה, יש לי חבר. ״ היא ניסתה לשמור על קור רוח, למרות שאחרי מה שקרה בפעם האחרונה, בפנים היא שקשקה מפחד.

״ זה מה שכולן אומרות, בובה. אבל את לא באה לדאנס בר לבושה בשמלה צמודה בישביל להגיד לבנים שיש לך חבר. את באה בישביל לעשות קצת כיף, ואני, יפייפיה, יכול לתת לך את זה. ״ הוא משך את הכיסא שהיא ישבה אליו והצמיד אותו לשלו.

״ אל ת-תיגע בי. ״ היא התחילה לרעוד מפחד, רק לא זה שוב.

באותו הזמן, הארי בדיוק העביר את מבטו אל הבר וראה מישהו זר נוגע ביריכיים של אמה באיטיות ואת הפרצוף המפוחד של אמה שנמצא על פנייה. הוא מעביר את מבטו אל איתן, שרוקד יחד עם סטייסי ועוד כמה חברים ואפילו לא מסתכל לכיוון של אמה. 'לא חכם מצידה להישאר לבד אחרי מה שקרה.' הוא חשב לעצמו. ״ מה הולך שם.. ״ הוא מלמל, ״ אני כבר חוזר. ״ הארי מסר לחברים שלו והתחיל להתקדם לכיוון השניים.

 ״ הארי מסר לחברים שלו והתחיל להתקדם לכיוון השניים

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Always YouWhere stories live. Discover now