Part 3

2.5K 149 63
                                    

אמה מיד הסתובבה אחורה, פנים לא מוכרות הותכו בה. מי זה האיש הזה? והאם הוא באמת נחמד או שלא ממש כדאי להתקרב? ״ אוי, בייבי, כמעט נפלת. ״ הוא חייך, לא משחרר מידה.

היא הסתכלה עליו במבט חשדני והעיפה את ידה מאחיזתו, ״ כן, תודה לך

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

היא הסתכלה עליו במבט חשדני והעיפה את ידה מאחיזתו, ״ כן, תודה לך. ״ היא מלמלה, חוקרת באבחנה את תווי פניו ומתחילה להתרחק. הוא לא נראה כמו אחד כזה שאמה צריכה להסתובב איתו.

״ בשמחה, סוכר. מה את אומרת, שאני אעשה לך סיבוב ברכב שלי.. אני אוכל להראות לך את הדירה שלי.. ״ הוא משך בידה בחזרה והצמיד אותה אליו, מעביר את ידו על יריכה החשופה מהחצאית הקצרה שלבשה באותו הערב. הייתה לה תחושה שללבוש אותה תיהיה טעות, ועל טעויות משלמים.

אמה קפאה, היא לא ידעה מה לעשות. ״ ת-תעזוב אותי. ״ היא גמגמה, גומעת רוק ומסתכלת עליו בפרצוף מפוחד.

״ אה, זו לא הייתה שאלה. ״ הוא צחקק לעצמו. ״ אוי, בייבי, אל תפחדי. אני לא הולך לפגוע בך.. ״ הוא ליטף את פנייה אבל מיד חזר לאחוז חוזקה בידה ולהצמיד את גופה לשלו. ״ זו פשוט טעות שאת משלמת כשאת מסתובבת בחוץ לבושה ככה בשעה כזאת. ״ כף ידו אחזה כל כך חזק בזרועה של אמה, שהיא כבר פחדה שידה עומדת לנשור.

״ בבקשה, תן לי ללכת. ״ דמעה זלגה מעינייה, היא לא הצליחה לזוז. הרגליים שלה לא הקשיבו למוח, הידיים שלה לא הצליחו להתנגד, היא הייתה מפוחדת, ובהלם רציני.

״ בואי, רגליים יפות. ואל תדאגי.. ״ הוא חייך, אפילו מצחקק לעצמו. ״ אני רק הולך לעשות כמה דברים שאולי לא תרצי שאעשה. אבל זה יעבור מהר, את תראי. ״ הוא משך בה בחוזקה והיא בלית ברירה נמשיכה אחריו. מה עכשיו? איך היא אמורה לצאת מהמצב המחורבן הזה שהיא הגיעה אליו? כל מה שנשאר לה זה להתפלל.

אמה ניסתה להתנגד, אפילו שהוא היה חזק. ״ תע-זוב, או-תי! ״ היא נלחמה בו, הוא כעס וניסה להילחם חזרה, אבל אז גורם חזק יותר הגיע מאחורה והעיף אותו לריצפה. התלתלים האלה..

״ היא אמרה לך לעזוב אותה. ״ הוא הסתכל עליו שוכב על הריצפה כמו תבוסתן, ״ עכשיו עוף מפה. ״

Always YouWhere stories live. Discover now