Part 1

5.7K 155 70
                                    

״ היום הראשון לשבוע השני שלכם ללימודים! ואיזה כיף להתחיל אותו בשיעור ביולוגיה! נכון? ״ מר סליבר, המורה משנה שעברה לשיעור ביולוגיה פותח את השבוע השני לשנה החדשה והאחרונה בתיכון.

״ שכחתי את הספר שלי בלוקר, הבאת את שלך? ״ קים, אחת מהבנות שלומדות עם אמה ביולוגיה שאלה.

״ כן, ברור. ״ אמה צחקה והוציאה אותו מהתיק, מניחה אותו על השולחן שלהן.

״ שקט, סטיילס. ״ המורה העיר להארי, שהאמת, אפילו אמה שמה לב שלא הפסיק לדבר עם מייק שישב לידו מתחילת השיעור. משהו כנראה מציק לו.  ״ בכל מקרה, אני מברך אותכם על השנה האחרונה שלכם בתיכון שלנו. ועם כל הכבוד לכם, לנו יש הרבה חומר להספי- הארי, שקט. ״ הוא רטן, אמה הביטה אחורה וראתה את הארי מחייך לעצמו ומביט לריצפה.

״ וואי, רייצ׳ל סתמי כבר. ״ קים הסתובבה לאחור ורטנה לעבר רייצ׳ל. ״ די, עזבי אותה.. ״ אמה מלמלה בשקט והחזירה את גבה של קים בחזרה לגב הכיסא. ״ אל תיטפלי אלייה, מסכנה. ״ היא גיחכה והסתכלה על קים.

״ אמה, את חייבת להפסיק להיות טובה לאחרים. ״ קים גלגלה את עינייה וצחקקה לעצמה, ״ לאנושות באמת יש מזל שיש לה אותך. ״

״ טוב, ששש.. המורה מסתכל. ״ אמה צחקקה והסתכלה על המחברת שלה. ״ קים.. תיזהרי. ״ הוא מלמל לכיוונה ואמה כמובן צחקה עלייה כשקים דוחפת לכיוונה את מרפקה.
״ סטיילס, מה לעזאזל עובר עלייך השנה? ״ הוא שאל את הארי, שהסתכל עליו במבט מתחנן שלא יעשה כלום.
״ טוב, אני מבין שצריך לעשות כמה שינויים. אמה, תתחלפי עם מייק. וחסר שאני אשמע דיבורים בינך לבין הארי. קים, אני יודע שאת אוהבת לדבר אבל את חייבת לרסן את עצמך בשיעורים שלי. ״ הכיתה צחקה והמורה השתיק את כולם והמשיך ללמד. אי אפשר להתווכח עם המורה הזה, זה דבר אחד שכולם למדו.

אמה קמה במבוכה והתקדמה למקום בו ישב הארי, אותו המקום בו ישבו שניהם שנה שעברה. שום דבר לא השתנה, אפילו לא הכיתה. היא כחכחה בגרונה וגירדה בעורפה באי נוחות, היא ניסתה לא ליצור קשר עין למרות שהיא ידעה שהוא צופה בה וברגע הראשון שתרים את עיניה הן ייפגשו את שלו.

היא הניחה את הספרים שלה על השולחן והתיישבה במקומה, למזלה, שום דבר מביך עוד לא קרה. הרבה זמן שני אלו לא היו קרובים אחד לשני. המורה קרא ואמר לכולם להוציא מחברות ולהתחיל לכתוב, אמה והארי שניהם צפו אחר ההוראות בשתיקה והושיטו את ידיהם לעבר המחברות, והן נגעו אחת בשנייה. שניהם עצרו לרגע, אבל מיד המשיכו כיאילו לא קרה כלום.

< אמה מקבלת פלאשבק >

״ תפסיק, הארי. די. ״ אמה לקחה את ידו של הארי והרחיקה אותה ממותנייה. ״ בבקשה די. ״ היא השפילה את ראשה במבט עצוב.

Always YouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin