Part 55

2K 118 78
                                    

״ וזהו.. זה מה שקרה בערך. ״ אמה משכה באפה, יושבת ליד סטייסי, אמט וג׳וני שהמומים ממה שיספרה להם.

״ וואו. ״ ג׳וני פלט, בוהה באמה בתהייה. ״ אמיץ, וגם מאוד טיפשי מצידכם. ״ הוא המשיך.

״ זה מה שאני אמרתי. שני דפוקים! מה חשבתם? שתפרצו לכנופיה הזאת ותצאו משם חיים? ״ אמט שאל בדאגה.

״ טוב- הם די יצאו משם חיים, אתה יודע. ״ ג׳וני צחקק, אמט החזיר לו מבט מיואש. ״ אמה גריפין, הא? ״ ג׳וני שאל, מניח יד על כתפה של אמה ומושך את כתפיה אליו לחיבוק קל כשאמה מחייכת מעט במבט שמח אך עצוב.

״ אמה.. ״ סטייסי נגעה בכתפה, ״ יותר מעניין אותי לדעת איך את מתמודדת. ״ היא הסתכלה עליה במבט דואג. ״ את בסדר, אמה? זה מה שחשוב. ״

״ אני בסדר. ״ היא מלמלה בחיוך, החיוך הכי לא אמיתי שחייכה במשך הרבה מאוד זמן בזמן שהדמעות מתווצרות בעינייה וגורמות להן לנצוץ. ״ אני מרגישה מעולה. ״

״ לא את לא

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

״ לא את לא.. ״ סטייסי מלמלה, מושכת אותה לחיבוק כשאמה נותנת לעצמה להזיל כמה דמעות שחיכו לצאת החוצה. ״ אני כאן, אמ. ״ היא ליטפה את ראשה, מאפשרת לה להישבר על כתפה בלי שאף אחד ישים לב.

״ זה פשוט ש.. לא רציתי. ״ היא הנידה את ראשה לשלילה, מביטה באמט וג׳וני שמסתכלים עליה בדאגה ורחמים. ״ לא רציתי שזה יגמר, לא רציתי להגיד לו שאני רוצה להיפרד ממנו. הבטחנו שהפעם ז-זה לתמיד. זה פשוט קורה כל פעם מחדש ונמאס לי כבר. ״

״ אני יודעת, סיס. אני יודעת. אבל הפעם זו רק הפסקה, נכון? לא נפרדתם או משהו- נכון? ״ היא שאלה את השאלה הגורלית הזו. אבל אמה בהחלט לא הייתה במצב לענות עליה, אז היא העדיפה להתחמק.

״ אני אוהבת אותו. ״ אמה ניגבה את דמעותייה במהירות, לא מעוניינת שאף אחד יזהה או ישים לב.

״ את יודעת, גם הוא אותך. ״ ג׳וני טען.

״ לא מספיק כנראה, אם הוא וויתר עליי בישביל לתת לאבא שלו להסתובב חופשי. ״ היא השיבה, מסתכלת עליו בעיניים עצובות כמו של כלבלב.

Always YouWhere stories live. Discover now