Part 51 (B)

1.8K 139 82
                                    

״ טוב.. מאיפה אתה רוצה שנתחיל? לא, יותר נכון. איפה אתה חושב שכדאי לי לירות בך? כאן? ״ הוא השאיר את האקדח על הלב של הארי בזמן שאמה צועקת, ״ תשחררו אותו! ״ בזמן שהיא מנסה להילחם בבחור הגדול שמחזיק אותה בכוח. ״ או.. כאן? ״ הוא העביר את האקדח לעצם הרקה שלו בזמן שמצחקק.

״ לא.. לא! תהרגו אותי, תעזבו אותו, בבקשה, תעזבו אותו! אני מתחננת, קחו אותי רק תעזבו אותו! ״ היא בכתה בעיניים אדומות, מתחננת מהאנשים המגודלים שיעזבו את אהוב ליבה.

״ אמה, תשתקי!״ הארי כעס, שלא תעז להגיד להם דבר כזה. לא משנה מה יקרה, הוא יעדיף שיהרגו אותו לפני שיגעו בה. ״ קחו אותי, אבל תנו לה ללכת. ״ הארי התנשף. האיש בעל האקדח שחרר את הנצרה, הארי היה נראה כרגיל אך דיבר בלחץ, עם טיפת עייפות בקולו וטיפות זיעה מתחילות ומופיעות על מצחו. ״ אל תגעו בה. שמעתם? ״ הוא רצה לאיים, אבל זה יצא יותר כמו התחננות.

״ הארי.. ״ אמה נשברה בבכי והרפתה את הגוף שלה כך שהמגודל שהחזיק אותה היה צריך לתפוס אותה לפני שתיפול לריצפה בבכי. ״ לא.. ״

הבחור בעל האקדח כיוון את האצבע על ההדק, ושנייה לפני שהוא עמד לירות, איש בעל חליפה שחורה מהודרת, אוזניה וכמובן, משקפי שמש הגיע ולחש לו משהו שאמה לא הצליחה להבין באוזן. באותו הרגע הבחור הזיז את האצבע מההדק והוריד את הרובה מהפנים של הארי, מה שגרם להארי לשחרר אנחת רגיעה- עד שהאיש התחיל לדבר פעם נוספת.

״ או שאולי.. ״ הוא חייך לעצמו, ״ ניתן לך לראות איך אנחנו הורגים את חברה שלך קודם. ״ הוא אמר במהירות וכיוון את האקדח לכיוון אמה בזמן שהארי צועק להם, ״ לא! ״ ונלחם בבחורים שאוחזים בו. ״ תעזבו אותה! שלא תעזו להתקרב אליה אני נשבע לכם! ״ הוא צעק בזמן שהוא מנסה לדחוף להם מרפקים ובעיטות אבל הם אוזקים אותו חזק מידי. ולמרות הכל, רק המחשבה שהם הולכים לפגוע באמה הטריפה אותו עד כדי כך שהוא חשב שהוא עומד לאבד את שפיותו.

הבחור בעל האקדח הפנה את מבטו להארי, שתפס את עיניו. הארי שם לב שקיבל את מלוא תשומת הלב מאותו בחור, ורצה לנצל את זה, לכן הוא ממשיך לבקש. ״ בבקשה, קחו אותי רק תנו לה ללכת. אל תיגעו בה. ״ הוא חזר על עצמו בטון רגוע יותר בשנייה שהבין שהם מתייחסים למה שהוא אומר, שיש לזה איזו שהיא חשיבות בישבילם.

״ תפסיק, הארי. ״ אמה מבקשת בפנים אדומות ועצובות, מתחננת שלא יעשו לו כלום.

״ אני אהיה בסדר. ״ הוא משיב מתנשף, מנסה להרגיע את אמה שמחזירה לו את המבט הכי מפוחד ודואג שראה על פניה בחיים.

הבחור, שנראה בשנות הארבעים לחייו, החזיר את האקדח למקומו וחשב מה לעשות כשהוא משפיל את פניו. ״ קחו אותו לחדר. ״ הוא מחלק פקודה לאנשים שמחזיקים את הארי כשהם מהנהנים וקושרים לו את עיניו. ״ אל תגעו בה! ״ הארי צרח כשהוא מנסה להתנגד למשיכתם, אך הם לקחו אותו מאמה בכל מקרה.

Always YouWhere stories live. Discover now