Part 48

2.6K 147 61
                                    

״ הארי- הארי, קום. יורד שלג! ״ אמה התרוממה ממיטתה ונענעה את הארי המסכן שממשיך לחלות בזמן שהיא מסתכלת מבעד לחלום שמעל המיטה.

״ ששש- אני רוצה לישון. ״ הוא מלמל בקול מחוספס וכבד, מושך את אמה אליו. ״ בייב, תחזרי לישון- ״

״ -אתה לא שומע מה שאני אומרת? יורד שלג! ״ היא אמרה בהתלהבות.

״ אני יודע אמה, זאת הסיבה שאין לנו בית ספר בימים האחרונים. כי אמור לרדת שלג. ״ הוא דיבר בשקט, מתרוממם מעט בשפשוף עיניים ומסתכל גם הוא מבעד לחלון, לצפות בילדים הקטנים יוצאים החוצה אחד אחרי השני ומתחילים מלחמות שלג מהנות. ״ הראש שלי מתפוצץ... ״ הוא מלמל בייאוש, מטיח את ראשו בכרית.

 ״ הוא מלמל בייאוש, מטיח את ראשו בכרית

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

״ אוי בייבי.. אתה עדיין מרגיש רע? תן לי לבדוק אם יש לך חום. ״ אמה מיד שינתה את מצב רוחה לדואג והעבירה את מלוא תשומת ליבה אל הארי החולה. היא הניחה את שפתייה על מצחו והרגישה את חום גופו. הוא כבר לא כל כך בער. ״ בייב- האמת שאתה.. אתה לא כזה חם. אני חושבת שאתה מתחיל להחלים. אני אלך להביא את מודד החום. ״ היא התכוונה להתרומם מהמיטה אך הארי משך אותה לזרועותיו.

״ לא. מספיק ליום אחד. זה חורף והדבר היחידי שאני רוצה עכשיו זה להתכרבל איתך במיטה כל היום. ״ הוא אמר לאוזנה והצמיד את ראשיהם. ״ אין לך מה לדאוג. ״

״ הארי- ״

״ -שששש! ״ הוא נישק את שפתייה והקדיש זמן לכל אחת מהן, אבל האמא הנסתרת שיש בתוך אמה כלפי הארי פשוט התפרצה החוצה.

״ -שששש! ״ הוא נישק את שפתייה והקדיש זמן לכל אחת מהן, אבל האמא הנסתרת שיש בתוך אמה כלפי הארי פשוט התפרצה החוצה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Always YouWhere stories live. Discover now