Part 21

2K 126 33
                                    

״ מה קרה?? ״ אמה השאירה את הארי שכל פעם מחדש מתעצבן שמפריעים להם באמצע והלכה מבוהלת לכיוון סטיייסי. ״ היי, סטייס, תסתכלי עליי. מה יש? למה את בוכה ככה? ״

״ כ-כן. כן. מצטערת אם.. אם הפרעתי לכם. ״ היא מלמלה וניגבה את דמעותיה. ״ אני פשוט ממש צריכה אותך. ״

״ בטח, בטח. ״ אמה הנהנה בדאגה, ״ מה שאת צריכה, סטייס. את רוצה לספר לי מה קרה? ״

״ אני אשאיר אותכן לבד. ״ הארי יצא מהחדר, למרות ששתיהן לא ממש שמו לב. הארי הבין שזו כנראה שיחת בנות והוא לא אמור להיות שם, שסטייסי צריכה את אמה והוא רק יפריע. אבל הוא עוד ייסגור את החשבון איתה.

״ ה-ההו.. ה-. ״ היא גמגמה בבכי, כל פנייה היו אדומות מרוב בכי, עינייה היו כל כך נפוחות. אמה בחיים לא ראתה אותה ככה.

״ ששש.. ״ אמה ניסתה להרגיע אותה, ״ תנשמי, אני כאן. ״

״ ה-ההורים שלי מתגרשים. ״ היא פרצה בבכי חזק יותר.

״ מה? ״ אמה בתוך תוכה רצתה לצעוק אבל היא הייתה חייבת להראות לסטייסי שהכל בסדר

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.

״ מה? ״ אמה בתוך תוכה רצתה לצעוק אבל היא הייתה חייבת להראות לסטייסי שהכל בסדר. ״ אני.. אני לא מאמינה. ״ היא מלמלה ומשכה את סטייסי לחיבוק, הפעם תורה להיות הכתף שלה.

״ כ-כן. הם רבים כמו מטורפים כל החודש האחרון, את יודעת על זה. סיפרתי לך. חשבתי שזו רק תקופה קשה ועכשיו.. זה? אמה, אני לא אעמוד בזה. ״

״ לא, לא. סטייסי, הורים מתגרשים. זה קורה. ויש כאלה מנסיבות יותר קשות. אני בטוחה שההורים שלך עדיין אוהבים אחד את השני. זה פשוט.. קורה לחלק מהאנשים. ״ אמה טפחה על שכמה.

״ כן, אבל למה דווקא להורים שלי? ״ היא בכתה חזק יותר. ״ ומה עם עכשיו אני אצטרך לעבור עם אחד מהם? ייקחו אותי מכאן? אני אצטרך להיפרד מכולכם? ״

 ״ ומה עם עכשיו אני אצטרך לעבור עם אחד מהם? ייקחו אותי מכאן? אני אצטרך להיפרד מכולכם? ״

Hoppla! Dieses Bild entspricht nicht unseren inhaltlichen Richtlinien. Um mit dem Veröffentlichen fortfahren zu können, entferne es bitte oder lade ein anderes Bild hoch.
Always YouWo Geschichten leben. Entdecke jetzt