Part 57

2.1K 116 41
                                    

אמה הניחה את הכוס בחזרה על השולחן, לא מתייחסת אפילו לעצם העובדה שכל התה כבר נשפך. היא רצה לחדר, שמה גרביים ומחפשת סתם זוג של נעליים כדי לנעול. ״ אני לא מאמינה.. ״ היא ממלמלת לעצמה כשהיא מתקדמת בצליעה לעבר הדלת, מסדרת את הנעל השנייה על הרגל ולא מתייחסת לזה שהיא לובשת בסך הכל פיג׳מה ומיד פותחת את הדלת כדי לרוץ אליו. הוא בטח צריך אותה, עכשיו. היא הרימה את גופה בשנייה שסיימה לנעול את הנעל, וראתה את הארי עומד בפתח הדלת, עם פרחים.

״ אוי- פאק. ״ הוא מלמל, ״ שמעת שעמדתי כאן? פאק. ״

״ מ-מה.. כמה זמן אתה עומד כאן? ״ היא שאלה מגמגמת, בוהה בשפתיו הורודות ננשכות ועיניו רצות על פניה.

״ חצי שעה.. פחות או יותר. ״ הוא השיב, ״ רציתי לדפוק, אבל לא היה לי מספיק אומץ.. מה- התכוונת לצאת לאן שהוא? ״ הוא שאל מובס, הוא לא ידע שהיא יודעת. הוא לא ידע שזה כבר הגיע לחדשות. אמה הסתכלה עליו כשדמעות מתווצרות בעיניה, היא הסתכלה לתוך עיניו הירוקות והנוצצות, חושבת בראשה איך להסביר לו מה שהיא מרגישה כרגע. ״ הכל.. בסדר? ״ הוא שאל, מהסס. ״ את בוכה? ״ הוא שאל ברגע שאמה השפילה את פניה. ״ אמה? ״ הארי הפיל את זר הפרחים על הריצפה מיד, ניגש לפניה ומחזיק בהן בשתי ידיו. ״ עשיתי משהו לא בסדר? ״ הוא שאל.

״ דיווחת עליו- ״ היא משכה באפה, ״ ובאת ישר לכאן? ״

״ דיווחת עליו- ״ היא משכה באפה, ״ ובאת ישר לכאן? ״

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

״ כ-כן.. איך את יודעת? ״ הוא ליטף את פניה, מנגב את הדמעות שהספיקו לזלוג.

״ עשית את זה. ״ היא לחשה, ״ בחרת בי. ״ היא המשיכה, משחררת את הדמעות ונותנת להן לעזוב את עיניה ולשוט תחת לחיותיה בנחת.

״ ברור.. ״ הארי מחייך אליה חיוך מתוק, כמעט לוחש.

״ למה? ״

״ אמה.. ״ הארי מלמל, מבריש את אגודלו על לחיה. ״ אני צריך להגיד תודה על זה שאת קמה בכל יום ובוחרת בי, כל בוקר מחדש. שאת בוחרת להיות איתי, ולאהוב אותי. אני.. זלזלתי בזה. חשבתי שתמשיכי גם אם אעשה דבר שיפגע בך. ולא הייתי צריך, אני יודע. אבל.. אפילו בדאנס בר, הראית לי איך את בוחרת בי כל פעם מחדש. גם אני רוצה להראות לך שאני אבחר בך כל פעם מחדש. אני אוהב אותך. ״ הוא לפתע אמר, אחרי שדיבר בכאב. אמה הביטה בו במבט עצוב ומרחם, אך אוהב ומגונן. ״ כל כך עד שהלב שלי כואב כשאני מסתכל עלייך. ״ הוא הפיל את פניו מטה, ״ ואת הרבה יותר חשובה לי מאשר האדם הזה שבמשך החיים שלו כל מה שהוא עשה זה לפגוע. החיים שלי אף פעם לא עיניינו אותו, אבל אותך כן. את בחרת בי בזמן שהוא בחר במשפחה אחרת. ״ הוא לקח את כף ידה והניח אותה על לחיו, גורם לה לקרב את פניו אל שלה וללטף ברוגע שמשתלב עם דמעות. ״ ואני לא מוכן לאבד אותך שוב. מה שיש בינינו- אני לא מוכן לאבד את זה. אף פעם לא היה לי את זה עם אף אחת אחרת. אף פעם לא מצאתי את עצמי משתגע מרוב אהבה כלפי מישהי אחרת. זאת תמיד היית את, אמה. ושום דבר בעולם לא הולך לשנות את זה. ״

״ אני אוהבת אותך גם. ״ אמה הביטה בו בעיניים מאוהבות, דוחפת את גופה לשלו כשהארי כורך את ידיו סביבה ועוטף חזק, מחבק ושומר. ״ תודה שעשית את זה בישבילי. זה מעשה מאוד אמיץ, ובוגר. ״ היא לחשה לתוך החיבוק.

״ אני אעשה הכל בישבילך. ״ הוא המשיך, מריץ את ידיו על גבה, נושק על עצמות הבריח שלה ונושם את הריח שלה מחדש.

״ הארי.. ״ היא מלמלה כשהוא מדביק לה נשיקות רכות ורטובות על העור, עולה מהצוואר לפנים הרכות ובחזרה.

״ ששש.. ״ הוא לחש כשהיא משעינה את ראשה לאחור, מתענגת מהנשיקות האוהבות שהוא מחטיף לצווארה. הם התקדמו לעבר החדר שלה כשהארי בדרך פושט את מעילו שהיה מעט רטוב מגשם, הוא סגר את הדלת מאחוריהם ואת גבה של אמה הצמיד אליה. ״ אני אוהב אותך. ״ הארי ממלמל כששפתיו מצמררות את עורה, וכל הגוף שלו מרגיש את החמימות שלה.

הוא הבריש את אצבעותיו בשיערה ודרך הגב הוא מעביר את ידיו לסוף חולצתה, בדרך נסתרת אומר לאמה שהגיע הרגע, אם היא מוכנה לו

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הוא הבריש את אצבעותיו בשיערה ודרך הגב הוא מעביר את ידיו לסוף חולצתה, בדרך נסתרת אומר לאמה שהגיע הרגע, אם היא מוכנה לו. הוא הסיר את חולצתה מעל הגוף שלה, זורק אותה על הריצפה ומלטף את עורה החשוף. הוא רצה להוריד את חולצתו, ואמה בדרך נסתרת אמרה להארי כן כשהיא עוזרת לו. מיד לאחר שהמשימה הושלמה, היא משכה אותו לשפתיה. הארי ירד מנשיקה לנשיקה לכיוון הצוואר, עובר את קו החזה וממשיך למטה עד ששפתיו פוגשות במכנס של אמה. הוא נעצר שם, והפשיט אותו ממנה. הוא השכיב את אמה על המיטה ועלה מעליה כשהיא שוכבת מולו עם חזייה ותחתון בלבד, עד שהוא עוצר, ובוחן אותה. מרשה לעצמו להתפעל מהגוף הנפלא שלה, שבעוד רגע היא תיתן לו להשאיר בו חותם. אמה תפסה את הארי נושך את שפתיו והחליטה לפתוח את כפתור מכנסי הג׳ינס שלו, הוא מיד משך אותו החוצה ונשאר עם בוקסר בלבד. ״ את כל כך יפה, אמה. ״ הוא מלמל כשהוא מנשק את צווארה, גופם צמודים האחד לשני וידיו של הארי שטות לסוגר החזייה של אמה. אבל אז הוא עצר. הוא לא רצה לעשות משהו שאמה לא תרצה בו.

״ מה קרה? ״ היא התנשפה, מביטה אל תוך עיניו.

״ את בטוחה? ״ הוא שאל, מחזיר אליה מבט. אמה משכה אותו לשפתיה ונישקה אותו באהבה, הארי לקח את זה כ״כן.״

״ אני אוהבת אותך

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.











״ אני אוהבת אותך. ״

Always YouWhere stories live. Discover now