Part 61 (B)

1.5K 100 29
                                    

״ אוי, אלוהים. ג׳קסון, אני חושבת שאני עומדת להתעלף. ״ אבריל ביקשה ממנו להחזיק במותניה כשהיא מסדירה את נשימתה. היא הסתכלה על אמה כשדמעות מציפות את עיניה והיא לא מנסה אפילו לרגע להחזיק אותן בפנים. כל הזמן הזה שהבחורה הבלונדינית עמדה מולה והיא ניסתה להתעלם מהעובדה שהיא דומה לה בצעירותה כל כך, לשמוע את המשפט הזה יוצא מהשפתיים שלה אחרי כל כך הרבה שנים של אי וודאות יכול היה להיות גורם ישיר להתקף לב.

״ י-יכול להיות שנחטפה לכם ת-תינוקת לפני כמעט שמונה-עשרה שנים? ״ הדמעות של אמה עלו גם הן רק מלראות את המבט על פניהם של השניים.

״ זה- זה לא יכול להיות.. ״ ג׳קסון מלמל, מביט באמה בתדהמה. הארי חיבק את אמה מצידה וליטף את פניה בשקט כדי להזכיר לה שצריך גם לנשום בין משפט למשפט. ״ את- את דומה לה כל כך. ״ ג׳קסון מלמל, נוגע בפניה של אמה בזהירות. ״ איך מצאת אותנו? ״

״ את רוצה להגיד לי ש.. ״

״ אני חושבת שאני הבת שלכם. ״ אמה שחררה דמעה מתוקה כשהיא מחבקת את ידו של הארי חזק, מפחדת מתגובתם.

״ אלוהים, אני לא מאמינה. ״ אבריל משכה את אמה לחיבוק חזק, עוטפת אותה בשתי ידיה כשג׳קסון מצטרף לחיבוק. ״ את- את בדיוק כמו שדמיינתי. ״ אבריל בכתה, מלטפת את שיערה הנעים של בתה.

״ יש- יש רק דרך אחת לדעת. ״ ג׳קסון עצר את אבריל, מסתכל עליה במבט מודאג. מה אם כל זה היה לשווא?

״ אתה צודק. ״ אבריל משכה באפה. ״ אם את- אם את באמת הבת שלנו, צריך להיות לך כתם לידה בצורת כוכב על הרגל. ״ אבריל אמרה, מה שגרם לאמה לפרוץ בבכי גדול כי יש לה בדיוק אחד כזה. (מי שלא זוכר יכול לחזור לפרק 48)

״ אני לא מאמין.. ״ ג׳קסון משך את אמה לבין זרועותיו, מחבק חזק וקשה לו לעזוב. ״ ג׳ניפר הקטנה שלנו.. ״

הארי שם לב שלאמה עדיין לא נוח שהם מחבקים אותה, היא עדיין לא מכירה אותם, היא בסך הכל יודעת את השמות שלהם. אמה התנתקה באי נעימות מהחיבוק של השניים והסתובבה אל הארי, מסתכלת עליו בחיוך עצוב אך מאושר שמלא בדמעות ומחבקת אותו חזק, כי עליו, היא מרשה לעצמה להתפרק בבכי.

 אמה התנתקה באי נעימות מהחיבוק של השניים והסתובבה אל הארי, מסתכלת עליו בחיוך עצוב אך מאושר שמלא בדמעות ומחבקת אותו חזק, כי עליו, היא מרשה לעצמה להתפרק בבכי

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Always YouWhere stories live. Discover now