Part 35

2K 137 81
                                    

אמה חיכתה בקוצר רוח לסיום יום הלימודים. לא מספיק שהיא לא ראתה את הארי כבר כמה ימים, הוא גם לא ענה לשיחות ולא חזר אלייה. היא התחילה לדאוג והתחושה שמשהו רע עומד לקרות רק התחזקה בבטן שלה, אז כל מה שהצליחה לחשוב עליו כל היום היה הארי. היא דאגה לו מאוד, ולא הצליחה לשלוט בזה.

״ את הולכת להארי? ״ סטייסי ואמה נפגשו בשער בית הספר ישר לאחר הצלצול. אמה הנהנה וכססה את ציפורנייה, היא תמיד עושה את זה כשהיא לחוצה. ״ אל תיהיי לחוצה, הכל יהיה בסדר. כשאת חוזרת ממנו, תעברי אצלי, נראה סרט או משהו. אני מחכה לך! ״ סטייסי קבעה כשאמה כמו ילדה טובה מהנהנת ומתחילה ללכת לכיוון הבית של הארי. את כל הדרך היא העבירה במחשבות רעות, הן פשוט לא יצאו לה מהראש. היא נתקעה בעמודים, באנשים, והכל כי המוח היה מוצף וההרגשה הרעה פשוט לא עזבה אותה. משהו קרה.

אמה דפקה על דלת ביתו של הארי בזמן שהיא סוגרת את המטריה, אף אחד לא פתח. היא לא שמעה אפילו צליל. היא ניסתה לפתוח את הדלת, והיא אכן הייתה לא נעולה. היא התחילה להתקדם אל תוך הבית לאחר שסגרה את הדלת ומיד עלתה במדרגות, אז היא התחילה לשמוע משהו. זה היה נשמע כיאילו מישהו.. בוכה?

אמה פתחה את הדלת של הארי באיטיות, מציצה מעט ורואה אותו שוכב במיטתו. היו דמעות בעיניו, והוא החזיק ביד דף, מעטפה, או תמונה. ״ הארי? ״ אמה מלמלה, פוערת את עינייה. ״ ב-בייב, אתה בוכה? ״ היא נכנסה במהירות לחדר, מתקרבת אליו ורואה תמונה של שניהם מוחזקת בין שתי ידיו. ״ היי.. ״ היא לחשה, מחליקה את אגודליה על פניו, ״ מה קרה? ״ זה נדיר לראות את הארי חלש, בוכה, ובאותו הרגע היא ידעה שהא יכולה לאשר את החשדות שלה. משהו רע קרה.

הארי שתק, הוא השפיל את עיניו בחזרה אל התמונה וזרק אותה הצידה על המיטה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

הארי שתק, הוא השפיל את עיניו בחזרה אל התמונה וזרק אותה הצידה על המיטה. מבטו השתנה לכואב כשהוא משחרר את את ידיה מפניו ומזיז אותה ממנו. ״ ע-עשיתי משהו? ״ היא גמגמה, מתרחקת טיפה. לא יכול להיות שהוא סתם ככה החליט להפסיק לדבר איתה. ״ למה לא באת לבית הספר? הדאגת אותי.. ״ היא התיישבה לידו ולקחה את התמונה, מחזיקה אותה בשתי ידייה.

 ״ היא התיישבה לידו ולקחה את התמונה, מחזיקה אותה בשתי ידייה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Always YouWhere stories live. Discover now