Part 10

2.3K 138 66
                                    

״ היי. ״ הארי פתח את הדלת לאמה בחיוך קטנטן. בכל פעם שיעשה את זה, זה יזכיר לו את אותם ימים שהם היא הייתה מגיעה כל יום שני בשעה שש בערב אליו הביתה כדי ללמוד ביולוגיה וללמד מתמטיקה. לפעמים הוא חושב על אם הוא היה יכול להחזיר את הזמן לאחור ולא להציע לאמה לקיים את הפגישות האלו בכלל.

״ היי. איך היד שלך? ״ אמה שאלה, מסתכלת על ידו שצבעה שזוף כהרגלו ונראה כיאילו המון מחטים ננעצו בה. היד שלו עדיין לא נרגעה מהקוצים.

״ תיהיה בסדר. ״ הוא חייך חיוך קטנטן אבל מיד מחק אותו, הוא חייב להתרכז. מסיימים את העבודה, בלי שום הסחות דעות. בלי שום מחשבות מעבר.

הם עלו לחדר שלו והתחילו בסדרת הניסויים, אמה תוך כדי מקלידה הכל על המחשב כשהיא שוכבת על מיטתו בייאוש. העבודה הזאת פשוט לא נגמרת.
״ אני חייב הפסקה. ״ הארי נאנח ונשכב ליד אמה.

״ גם אני.. העבודה הזאת מתישה ברמות. ״ היא סגרה את מסך המחשב אחרי שוידאה ששמרה הכל והניחה את המחשב בצד המיטה. ״ זה ממש מזכיר לי את שנה שעברה. ״ היא חייכה, שניהם בוהים בתקרה כמו מפגרים במקום להסתכל אחד על השני ולהתמודד עם האמת. ״ הימים הטובים. ״ היא צחקה וגרמה להארי לפלוט צחקוק קטן.

״ כן.. אותם ימים שהיינו מצליחים להיות באותו החדר בלי לצעוק אחד על השני או לריב. ״ הארי אמר, פולט אנחה לאוויר.

״ זוכר את הפעם הזאת שצעקת על ג׳ולייט מול כל השכבה? כשחושבים על זה עכשיו, זה די מצחיק. ״ אמה גיחכה והארי חייך לעצמו.

״ האמת שכן, זה די מצחיק. ״ הארי המשיך, ״ זוכרת את המכתב שנתתי לך? ״ הוא חייך חיוך מובך, ״ זה מצחיק. ״ הוא הדגיש את המילה הראשונה והסתכל על אמה.

״ מה מצחיק? הארי, זה היה אחד הדברים הכי יפים ומרגשים שקראתי בחיים. ״ היא השיבה, מחזירה את מבטה אל התקרה.

״ אל תגזימי. ״ הארי צחק, ״ כמו הפעם הזאת שהמורה לביולוגיה השאיר אותנו לריתוק אחרי שדיברנו במבחן. אני זוכר איך ממש כעסת אחר כך, כי זה היה הריתוק הראשון שאי פעם קיבלת. ״

״ נכון. ״ אמה צחקה, ״ זוכר את אוליבר? זוכר ש.. ״ אמה לאט לאט הבינה בראשה באיזה התלהבות היא מדברת עם הארי. היא הבינה שפשוט אי אפשר להכחיש את זה יותר. היא מאוהבת בהארי, היא אף פעם לא הפסיקה כנראה והיא גם ככל הנראה לא עומדת להפסיק. לפחות לא בזמן הקרוב

״ קרה משהו? ״ הארי שאל, מזיז את עיניו לאמה. היא הייתה מבולבלת, הרבה מחשבות התעופפו בראשה. היא העדיפה פשוט להנהן ולתת לו לדבר. ״ את יודעת שחברים שלי צוחקים על זה שאת החולשה שלי או משהו כזה? שיש לי 'נקודה רגישה בלב בישבילך'. ״ הארי צחקק, אמה הרימה את ראשה אליו.

Always YouWhere stories live. Discover now