Izz Rael

By dearmylily

17.8K 1.7K 260

"Kau kenal gambar siapa ni?" "Dia abang saya." "Well, that's the point." ... "Abang kau dah buat salah besar... More

Prolog I
Prolog II
O N E
T W O
T H R 3 E
F O 4 R
5 I V E
6 I X
S E 7 E N
8 I G H T
9 I N E
E 11 E V E N
T W E 12 V E
T H I R T 13 E N
F O U R T 14 N
F I F T 15 N
S I X T 16 N
S E 17 T E E N
18 I G H T E E N
N 19 T E E N
T W E N T 20 Y
T 2 W E N T Y O N E 1

T 10 N

798 79 6
By dearmylily

Hi semua! Long time no see kan. Mat ari aye hihi! 😊❤️❤️

💝💝💝💝💝

Setelah pulang dari kerjanya pada malam itu, Zhafri terus melangkah ke dalam bilik rahsianya dalam banglo yang tersimpannya seseorang yang memuaskan nafsu amarah dan dendam kesumatnya. Tanpa berfikir panjang, apple earpodnya di ambil dan dipasangkan.

Entah kenapa, hatinya terasa mahu mendengar lagi bacaan merdu itu.

Teringat pula hal semalam. Detik dimana dia mendengar merdunya suara gadis itu, bak buluh perindu. Mengalunkan ayat suci Al-Quran, menusuk lembut ke dalam gegendang telinganya. Mindanya terasa tenang sesaat.

Dan teringatkan perkataan sayang dari perempuan itu semalam, dia tidak mampu menipu. Sungguh, hati lelakinya, sedikit berbunga. Sampai agak mengganggu seketika tidurnya malam itu.

Jantungnya malam itu tidak habis berdenyut laju untuk mengepam darah.

Sudahlah hatinya sedikit rasa kekosongan oleh kerana girlfriendnya, Melisa sudah lama tidak menghubunginya dan jarang sekali dia mesej untuk memberitahu dia tentang apa yang dia lakukan seharian di Bali. Katanya, ada shooting kat sana.

Didengar dengan teliti apa yang sedang berlaku. Namun...hampa. kerana tiada satu suara pun yang berbunyi. Hanya ada bunyi derapan tapak kaki sahaja yang bersiul di telinga.

15 minit menunggu.

“Terima kasih kak.” Haa, baru dengar suara perempuan tu.

“Sama-sama cik puan.”

“Em, akak, boleh saya nak pinjam telefon akak sekejap?”

Kening Zhafri terangkat. Nak buat apa nak pinjam telefon?

“Maaf cik puan. Saya tak ada phone. Saya keluar dulu.”

“Eh akak-akak. Emmm, dalam rumah ni kan, kat mana ya tempat yang saya boleh buat panggilan?”

“Maaf cik puan, saya tak tahu.” Bagus bibik. Zhafri yang masih tekun mendengar, terangkat hujung bibir kirinya – sinis.

“Alaa akak... tolonglah saya... pleaseeeeee.”

Mendengarkan rayuan itu, earpodnya pada sebelah kanan dicabut tiba-tiba. Eh perempuan ni, buat jantung aku berdebar je. Namun dia memasang kembali setelah kewarasannya menerpa.

“Duduklah diam-diam kat sini cik puan. Kalau cik puan buat macam tu, nanti lagi teruk cik puan kena dera dengan tuan. Dia boleh buat lagi teruk dari sebelum ni. Saya keluar dulu.”

Huh. Ada hati kau nak buat panggilan, perempuan. Cubaan nak lari lagi lah ni? Tak serik-serik kau ni eh. Nak suruh aku buat macam mana lagi nak suruh kau serik ni ha?

Tiba-tiba, telinganya tertangkap bunyi seperti ada orang sedang menekan butang password di pintu bilik tersebut, namun tak berhasil kerana, bunyi beep beep itu berbunyi berkali-kali.

Dengan kadar segera, computer pada sebelah kirinya dilihat dan mencari system untuk melihat ada invaders alert yang berlaku. Dan, firasatnya betul. Perempuan itu cuba untuk membuka pintu. Dan yang paling dia terkejut, terpapar di skrin komputernya, -UNLOCKED-

Huh, dasar budak engineering. Budak pandai rupanya budak ni. Tak perlu bersusah payah hack pun dia dapat teka.

Mungkin password yang dibuat itu terlampau senang sehinggakan dia berjaya keluar dari bilik simpanannya.

Terus tangannya pantas mengambil kain putih di dalam almari putihnya dan sebotol cecair chloroform iaitu ubat pengsan.

Eii, budak ni, kau tahu lah nasib kau nanti.

Mask hitam yang berada dibawa dagunya diangkat menutup separuh muka. Dan kakinya laju melangkah keluar dari bilik tersebut setelah melihat CCTV dimana keberadaan perempuan tersebut. 

Dan apabila si mangsa sudah dijumpai, terus tangannya cekap menuang sedikit cecair itu ke atas kain dan tanpa menunggu lama, tangannya pantas menekup mulut tersebut.

Setelah beberapa saat bergelut dan meronta, badan Eleana terkulai juga.

****

Apabila merasakan wajahnya seperti kebasahan kerana terkena percikan air, Eleana terbangun dari lenanya yang tiba-tiba. Sedar-sedar sahaja, tangan dan kakinya terasa diikat ketat dan juga matanya gelap bagai diikat dengan satu kain.

"Akak!!! Tolong!!!! Akak pembantu rumah!!" Jerit Eleana memanggil orang gaji di rumah itu.

Sesuatu yang buruk akan berlaku sekiranya tiada siapa yang menolongnya kini. Dan apa yang lagi menakutkannya sekarang, sepanjang dia diculik, belum pernah sekali pun lelaki itu menutup matanya. 

Semuanya nampak gelap kini, dia takut...

“Akak...tolong saya akak... Saya takut... ”

"Woi. Diam."

Seketika, terdengar suara lelaki seperti berada tidak jauh di hadapannya.

"Tu-tuan Izz Rael. Kenapa tiba-tiba ikat saya ni?"

Dan... Huh. Macam biasa. Panggilan 'tuan' akan meniti dari bibir itu hanya ketika dia rasa dia perlukan simpati aku.

"Kau lupa ke perjanjian kita sebelum ni?"

"Perjanjian apa?" Eleana terkial-kial bangun untuk duduk dari baringnya. Dia berasa khuatir akan keadaan pakaian dan tudungnya kini - ditakuti auratnya yang dijaga rapi terdedah.

"Kau jangan nak buat-buat lupa lah budak. Aku tak pernah main-main dengan kata-kata aku."

"Apa ni? Janji apa? Mana ada saya janji apa-apa?"

"Huh kau ni." Kedengaran ketawa sinis dari Zhafri.

"Banyak kali aku cakap, jangan cuba nak lari. Tadi tu kau cuba nak lari jugak kenapa? Kau jangan ingat kau boleh lepas eh. Aku tak bodoh nak lupa apa yang dah aku kata."

"Tapi saya tak lari."

"Kau tak lari? Tapi kau cuba nak call orang untuk selamatkan kau? Macam tu? Siapa suruh kau keluar dari bilik kau? Huh? Siap tahu password pintu bilik lagi. "

".....saya..sa-saya..." Ketakutan menyapa dirinya waktu ini. Teringat lagi kata-kata lelaki itu yang dia akan merogolnya kalau dia langgar arahan.

"Saya apa?!" Naik suara Zhafri membuatkan Eleana tersentak perlahan.

Eleana tak berkata apa. Ingin menegakkan dirinya sekarang ni ibaratkan mencurahkan minyak ke atas bara api. Namun, dia perlu bijak supaya dapat mengelak sesuatu yang buruk daripada terjadi.

“Saya nak call mak saya sebab saya rindu dia.”

“Oh ye ke? Rindu mak...? Huh. Pergi mampos dengan rindu kau.”

Bunyi tapak kaki mendekatinya kedengaran.

"Aah!"

Terjerit kekejutan Eleana kerana tiba-tiba terasa bahunya ditolak kasar menyebabkan dia terbaring diatas katil itu.

Terasa seperti lelaki itu sedang menyelak tudung yang dipakai.

"Encik apa yang encik buat ni? Tolong jangan apa-apakan saya."

Dibiarkan sahaja kata-kata itu dibawa angin lalu. Mask hitam dan capnya ditanggalkan lalu diletak atas meja katil tersebut.

Zhafri menyelak rambutnya kebelakang sambil mata helangnya meratah tubuh itu dari atas sampai bawah.

Tch budak ni.... Apesal dengan kau ni ha? Dah la baru budak, ada hati nak main-main dengan aku yang lagi tua dari kau ni.

"Tuan.. please no. Jangan buat macam ni.." rayu Eleana lagi. Badannya bergerak kiri dan kanan tidak selesa disentuh lelaki itu.

Senyuman sinis Zhafri terukir kemas di bibirnya.

"Beg me more sweetie.."

“...Kalau sakit sangat, jangan teragak-agak nak beritahu aku tau. Aku seronok tengok penderitaan kau.” Ujar Zhafri, tanpa sedar bahawa naluri lelakinya kini sedang bergelora.

“Sakitkan orang yang lagi lemah dari awak, buatkan awak rasa hebat ke? Hm?” Mendengarkan yang lelaki itu akan menyakitinya membuatkan Eleana rasakan yang lelaki itu benar-benar sudah gila.

“Aku sikit pun tak rasa hebat. Tapi aku nak kau tahu... Penderitaan kau, kebahagiaan aku.” Dia kemudian menindih tubuh perempuan berlagak suci dan tangannya menampung berat badannya sendiri dengan meletakkan di sisi badan perempuan itu. 

“...Kalau abang kau tak rasa apa yang aku rasa, aku boleh buat kau rasa apa yang kakak aku rasa pula.” Jemarinya bermain dengan shawl hitam yang dipakai perempuan itu.

Debaran pada jantung Eleana semakin meninggi. Gila!! Sumpah lelaki ni dah gila. Aku takde kaitan dengan kakak kau lah gila!

“Ibu ayah awak ajar awak perlu sakitkan orang yang tak bersalah ke? Apa yang awak dapat lepas awak dah sakitkan saya ha? Puas?”

“Mak bapak kau... ajar abang kau suruh rogol anak dara orang la? Mak bapak kau ke yang suruh abang kau rogol kakak aku?” Soal Zhafri cuba untuk menahan amarahnya yang bila-bila masa sahaja akan meletop. Perempuan di depannya ini bagai mencabar kesabaran dia malam ni.

Eleana terdiam. Tidak berjawab. Buat kesejuta kalinya sepanjang dia diculik, dirinya berasa takut sekali kerana dia dapat rasakan yang haruman dan suara lelaki itu begitu hampir dengannya. Seperti sedang berada di atasnya kini. 

“Kalau soalan aku pun kau tak boleh jawab, aku pun tak rasa nak jawab soalan kau yang memang kau dah tahu jawapan tu.”

“Lepaskan saya lah!”

“Beg me.”

“I wont! Just let me go you pervert.”

“Keep on begging.”

Shawl yang terselak itu dibiarkan sahaja lalu dia membuka butang baju jubah yang dipakai dan mendedahkan sesuatu yang berharga yang sebelum ini elok dijaga rapi, namun dapat dijamah jua oleh matanya kini.

Dada putih bersih itu dipandang dengan bergelora. Liurnya ditelan berkali-kali apabila mendengarkan kata hati yang mencegah dirinya melakukan perkara terkutuk ini.

'Zhafri.. Anak dara orang ni Zhaf.. Kau nak jadi setan macam si celaka tu ke?' Ayat itu sering bergema dalam otaknya, mengingatkan diri sendiri.

Namun, syaitan yang sebenar lebih pandai menghasut. Kerana nafsu lelakinya lebih menggila tambahan lagi pada waktu malam begini.

"Kau jangan ingat aku buat ni sebab aku suka. Tapi aku nak kasi kau pengajaran. Orang yang degil macam kau ni memang layak kena macam ni dengan aku. Baru kau tahu, kata-kata aku tu tak pernah aku anggap main-main."

"No tuan.. Saya janji yang lepas ni saya takkan lari lagi dah."

"Okay, aku pegang janji kau tu. Now let me finish this dulu okay budak."

Tanpa menunggu barang sesaat, Zhafri menyembam mukanya ke dada itu.

"Argh sakit! Izz Rael please jangan buat macam ni! Tolong!!!! Tolong!!!!" Diri Eleana yang bergelut ingin dilepaskan didakap kemas oleh Zhafri.

Zhafri masih tidak menghiraukan teriakan bising yang berserta dengan esak tangisan itu. Baginya, dapat meninggalkan cop mohor pada tubuh badan perempuan berlagak suci ini membuatkan dia menjadi puas.

"Sakit Izz Rael. Tolong..stop this! Kau dah gila ke?!" Ujar Eleana walaupun dirinya tercungap-cungap pernafasannya dirasakan dek kerana penangan syaitan lelaki itu.

Zhafri masih lagi mabuk dengan tubuh yang masih dara itu sehinggalah dia terdengar tangisan rayuan yang membuat dia sedar yang dia kini sudah keterlaluan.

"Ergh sa-sakit! Tolong Izz Rael, saya merayu sangat-sangat.... jangan buat macam ni... please."

Zhafri mengangkat mukanya dan memandang, wajah perempuan itu kemerahan dan tercungap-cungap. Tali leher yang diikat dimata perempuan itu juga basah kuyup menandakan bahawa perempuan itu menangis teruk.

Seketika, matanya terpandang akan dua kesan merah pada dada putih itu. Liurnya ditelan kasar kerana tidak menyangka yang... dia boleh jadi segila ini.

Membuatkan dia tambah tidak keruan, apabila terpandangkan lovebite yang baru dibuatnya tadi, begitu contra warnanya dengan tona tubuh itu.

Belakang tangannya mengelap kasar bibir sendiri dan segera menutup seraya membutang baju itu kembali. Ditakuti dirinya makin melayan perasaan yang semakin kuat dirasainya kini.

Aduh apa aku dah buat ni?

Cap dan mask itu dipakai semula dan baru sahaja kaki itu berura-ura ingin pergi, telinganya menangkap sesuatu perkataan yang jelik.

"Syaitan."

"Apa kau cakap?"

"Aku cakap, kau tu syaitan yang bertopengkan manusia. Binatang pun lagi sucila dari kau!” Ujar Eleana berserta tangisan yang marah.

"Kalau aku ni syaitan, abang kau tu apa? Iblis??" Tungkas Zhafri tercabar dengan kata-kata perempuan itu.

"Kenapa setiap kali buat salah, mesti kena kaitkan dengan abang? Kenapa kau kena buat aku macam ni Izz Rael? Hm? Engkau tak layak pun nak sentuh badan aku. Apatah lagi nak...." Eleana mengigit bibir bawahnya, tidak mampu untuk menyambung kata.

Tiba-tiba Zhafri datang dekat dan membuka ikatan tali leher pada mata perempuan malang itu.

Terpisat-pisat mata Eleana apabila menerima cahaya masuk ke dalam matanya dengan tiba-tiba.

Terkejut dia apabila wajah lelaki yang mencabulnya tadi betul-betul berada di hadapan mukanya kini.

Jubah hitam yang dipakai dicekak oleh tangan Zhafri menyebabkan badan Eleana semakin dekat dengan diri lelaki durjana itu.

"Tadi, suara kau merayu kat aku.. bukan main lembut dan syahdu lagi aku dengar. Sekarang, kau nak mensetankan aku? Huh, kau sedar tak sekarang ni dengan siapa kau bercakap?"

"Sedar. Dengan bapak setan."

Tiba-tiba, Zhafri mengeluarkan gelak sinisnya. Tidak aku sangka, budak cengeng ni, malam ini sangat berani dengan aku.

"Kau dengar sini eh perempuan, tangan dan kaki kau tu berikat. Kalau aku rogol kau sekarang ni-"

BUK!

Tidak mahu mendengar ungkapan jijik itu, Eleana terus menghantuk kepalanya ke kepala Zhafri.

"Aduh. Main kasar kau perempuan." Zhafri terus memegang dahinya yang berasa pening.

"Kau memang nak cabar aku ke budak? Hah? Sini kau!"

Eleana merangkak ingin menjauhi namun ditarik kakinya oleh Zhafri. Sempat menendang badan Zhafri sampai terselak kain yang dipakai. Akan tetapi, Zhafri bijak mengelak tendangan tersebut.

Eleana cuba untuk lari sekali lagi walaupun dalam keadaan dirinya berikat. Dia kemudian jalan perlahan-perlahan kerana ditakuti dirinya tersungkur.

"Sweetie... Where are you going? Hm?" Soal Zhafri setelah melihat Eleana hanya berjalan menjauhi dirinya.

"No... Stop doing this to me."

"Eh? Merayu pulak dah? Tadi berani sangat. Dah takut ke?"

"Stop doing this to me. Kau cakap yang kau tak akan rogol aku. Kau cakap aku ni jijik untuk kau sentuh. Tapi apa yang kau buat kat aku malam ni ha?"

"Hahah. Haihh... Budak.. Budak... kau tak boleh nak salahkan aku atas apa yang jadi ni. Kalau kau dengar cakap aku dan duduk diam-diam je dalam rumah ni, perkara ni tak akan jadi. Lagipun... Aku tengok kau malam ni...." Zhafri mendekati dirinya menyebabkan Eleana ke belakang beberapa tapak.

"....you look so sexy in my eyes." Ujar Zhafri dengan suara huskynya.

"Gila pervert!"

Naik gemuruh jiwa Eleana apabila lelaki itu berkata sebegitu rupa. Sementelah berada berduaan dalam bilik dengan lelaki gila sex ini menyebabkan ketakutannya makin berganda.

"I want you to go to the bed now. Cepat!" Arah Zhafri.

"In 3....”

“2... -"

Eleana terus berlari ingin keluar namun 2 langkah dia berlari-

Dum!

Kakinya terjatuh dan dahinya mencium bucu meja.

"Auhh!" Berdecit Eleana kesakitan yang amat sangat dirasainya kini.

"Aduh kau ni... Hey.. aku cakap suruh naik katil tadikan. Yang kau pergi lari langgar meja tu kenapa?" Ujar Zhafri sambil mendekati Eleana yang terbaring itu.

Zhafri menampung kepala Eleana dan mengusap dahinya yang kebiruan nanti pasti muncul lebam.

"Lain kali, dengar cakap aku. Kalau kau taknak sakit macam ni." Zhafri terus mengangkat Eleana dan meletakkannya di atas katil.

Zhafri terus mengusap-usap dahi tu bagi mengurangkan rasa sakit pada dahi gadis itu.

"Jangan sentuh akulah." Eleana melarikan wajahnya.

Entah kenapa, perasaan tidak selesanya makin bertambah setelah mendengar bahawa dirinya kelihatan seksi dimata lelaki itu. Ergh, jijik, nak muntah!

Wajah Zhafri dekatkan pada wajah Eleana yang sedang berbaring lemah kini. Jika tadi, mata cantik itu tertutup dengan kain, kini, dapat direnung dengan hati dan jantung yang tidak tenang.

Semakin dekat, dan semakin dekat...

“Kalau awak sayang sangat dengan kakak awak, please bayangkan yang saya ni adik awak. Bayangkan kalau adik awak diperlakukan sama macam apa yang awak sedang lakukan dekat saya...”

Dan kata-kata itu membuatkan dia terhenti.

“Please laa, stop this sexual harassment. Please...I’m begging you Izz Rael.”

Mendengar sahaja rayuan dari seorang ‘adik’ itu, jiwanya yang tadi tengah hangat bergelora tiba-tiba terasa mati. 

Dan, dia mengambil keputusan untuk melangkah keluar dari bilik itu, dengan hati yang geram kerana dirinya ibarat di tazkirah oleh budak kecik yang berusia 5 tahun.

Kau ingat aku jahil sangat ke ha adik setan?

.

Tbc 💜

Continue Reading

You'll Also Like

595K 23.4K 81
Kehilangan kedua ibu bapanya buatkan Razia rasa hidupnya sudah pun seperti di ambang neraka. Tapi siapa yang menyangka, tiga hari setelah pemergian o...
3.2M 283K 92
"Siapalah engkau agaknya Mr Blue?" Tindakan seorang jejaka misteri yang menyelamatkan nyawanya daripada mati lepas beberapa tahun yang lalu membuatk...
1.1M 39.5K 57
𝐔𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐓𝐞𝐧𝐠𝐤𝐮 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐕𝐨𝐥 𝟐 𝐊𝐧𝐨𝐰𝐧 𝐀𝐬 𝐇𝐢𝐬 𝐏𝐫𝐞𝐜𝐢𝐨𝐮𝐬 𝐖𝐢𝐟𝐞 𝐓𝐞𝐧𝐠𝐤𝐮 𝐇𝐚𝐟𝐟𝐚𝐳 𝐃𝐚𝐢𝐲𝐚𝐧 | 𝐃𝐚𝐫𝐢𝐬𝐚...
234K 12.1K 57
(Cerita pertama yang mengandungi banyak KESALAHAN) Tengku Ghibran Adrean X Haura Ameena Konflik tk berat,story jenis yang chill Tengku Ghibran Adrean...