Prolog

1.4K 39 18
                                    

Tujuan aku buat buku ini adalah untuk menceritakan semula kisah-kisah seram yang telah korang bagi kat aku. Banyak juga yang beri respon so alhamdulilah nampaknya korang memang berminat untuk ceritakan pengalaman korang.

Cerita seram diambil dari pelbagai sumber sampai ada yang email aku untuk ceritakan pengalaman dia. kalau korang tak faham lagi aku terangkan sedikit.

Korang boleh pm aku di wattpad untuk kongsikan kisah. Aku akan sertakan nombor telefon aku and korang boleh whatsaap. Nombor tu hanya untuk korang kongsikan pengalaman korang sahaja and kalau ada sebarang pertanyaan tentang penulisan, kalau tanya benda-benda yang tak berkaitan dengan penulisan tidak akan dilayan.

Mesti korang nak tahu apa maksud Historias De Terror tu kan? Nama tu bermaksud cerita-cerita seram dalam bahasa sepanyol. Maaflah kalau agak pelik sebab tiba-tiba nama tu terlintas kat minda ni.

So perkara terakhir yang aku nak cakap kalau korang ada sebarang pengalaman aneh yang korang alami sendiri atau korang ada 'sixth sense'
yang terpendam boleh la whatsaap aku di nombor yang disediakan di profile.

lagi satu, cover tu hanya sementara yea. Cover yang sebenar masih dalam proses edit. Harap maklum. and korang boleh komen apa-apa yang korang nak okay.

sekian, setulus ikhlas
Irul,

Historias De Terror {koleksi kisah-kisah seram}Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt