Part 50, last part.

1.3K 95 64
                                    

"מעולה הארי! אבל אתה יכול לעשות את את הסולו שוב שיהיה לנו ברירת מחדל?" סיימון שואל בזמן שאני משחק עם אצבעותיי עם האוזניות הגדולות שבצידי אוזניי
"אוקיי" אני אומר ולוקח נשימה ארוכה ושם את האוזניות אל אוזניי, והמנגינה מתחילה להתנגן;
"Baby, you light up my world like nobody else
The way that you flip your hair gets me overwhelmed
But when you smile at the ground it ain't hard to tell" אני מסיים ומוציא נשיפה מפי
"מעולה! הארי אתה יכול בבקשה לקרוא לזאין? " אני מהנהן ויוצא מהאולפן לכיוון הסלון. האולפן הוא מן מרתף למטה, יש מעלית ומדרגות בשביל להגיע לשם. אני עולה במדרגות ומבחין בליאם שמדבר עם ורוניקה, זאין עם ג׳יג׳י בזמן שהיא יושבת על ברכיו, לואי ונייל לא נראו בעין שלי.
"היי הארי, איך הלך?" ליאם שהבחין בי שאל
"הלך נחמד, זיינוקי אביך קורא לך" אני אומר וממשיך ללכת לכיוון החדר שלי ושל לואי, עולה במדרגות ולפעמים מציץ בין הרווחים שבין הדלתות לחדר, אולי לואי שם. הגעתי למצב שאני לא מוצא את לואי בשום מקום, אני פותח את הטלפון שלי ומבחין בהודעה חדשה ממנו
"הארולד כשאתה מסיים את ההקלטות קח מונית וסע לקניון הקרוב לפה, אוהב x"
אני מחייך כמו מטומטם ויוצא מהבית, ממלמל ביי לליאם שעסוק בכל מקרה ולג׳יג׳י שעסוקה בטלפון שלה. אני מצליח לתפוס מונית ומכוון אותו לקניון, מבין שיש לי 10 דקות לנוח עד שנגיע. לומר שאני לא מתרגש לקראת אלבום ראשון זה יהיה שקר, אך אני לא מתרגש מידי, אני פשוט שמח שלאחר עבודה קשה סוף סוף נוציא אלבום ראשון לאחר כל כך הרבה עבודה.
אנחנו השקענו את כל כולנו שם, לפחות אני. כשהנהג עוצר ואני מבחין במבנה הגדול אני משלם לו לא לפני חתימה שאני לא יודע למה היא נועדה ויוצא מהמונית. כותב ללואי שאני פה ושישלח לי מיקום שלו . זה נהיה מוזר, אנשים מבקשים חתימות מבלי לשמוע את הקול שלנו, בלי סינגל אחד. פשוט רוצים זאת כי סיימון קאוול הגדול הפיק אותנו, איחד אותנו כלהקה. אני בדרך כלל נגד התהילה והפרסום הגדול, אך אני צריך לסתום את הפה שלי. כי מהרגע שהעלתי את הפרק הראשון של הפאנפיק הראשון אני מוגדר בעולם הפרסום. לואי שולח לי את המיקום, ליד זארה, לא הייתי פה לפני כך שאני לא יודע למה לצפות. לאחר כמה חתימות, צילומים בדרכי ללואי אני מוצא את עצמי מול חנות של צער בעלי חיים, אין פאקינג מצב-
"שלום גם לך לאב" לואי הבהיל אותי מאחור ואני מסובב את גופי אליו
"ה-היי" אני אומר ומחבק אותו, מנשק לראשו לפני שאני חזור להסתכל על החנות מלאת החיות המסכנים.
" ובכן, הארי כלב לא? " אני מהנהן בחריצות, בולע את רוקי ונכנס לחנות, אין לי לב לא לקחת את כל החיות האלו לבית הרגע, מה שעבר עליהם זה דברים נוראים, אני מבחין בהתחלה בחתולות גדולות שמייללות, רוצות לצאת מכאן, אני ממלמל סליחה מהירה לפני שאני הולך לאיפה שכל הכלבים, היה לנו בעבר חתול, עוד בזמן שאימי הייתה חיה, היא לקחה אותו מצער בעלי חיים עוד לפני שהתחתנה עם אבא. אבל מסרנו את תולי למשפחה מחממת כי לא יכולנו עם הכאב, כך ג׳מה סיפרה לי.
אני מבחין בכלבים בכל מיני סוגים, גדולים בעיקר, אך נתקלתי בקטן, פודל,  שחור קטן, שנראה ממש בתחילת החיים שלו
"הו... לואי תראה אותו... " אני מסתכל על הכלב הקטן שנח על זרועותיו ונראה די בודד, איפה אמא שלו?
"שלום, אפשר לעזור?" מוכרת שככל הנראה הבחינה בנו הרגע שאלה ואני מחייך ומהנהן
"אפשר לקבל אותו? "
"הארי אתה בטוח? " לואי שאל ואני מהנהן בחריצות
"כן."

אנחנו מגיעים לבית עם הכלב הקטן בידי, לאחר שקיבלנו אותו ישבנו לאכול והחלטנו על שם, יותר נכון אנחנו עדיין בסימן שאלה על זה, אבל לאחר מכן הלכנו לקנות לו כמה דברים, אוכל, מתקני אוכל, משחקים- והמון! בכל מקרה הכלב הזה הולך להיות מפונק ואני רשמית מאוהב. איך שהוצאנו אותו הוא התחיל לקשקש בזנב וקפץ אלינו, ויכולתי לראות ניצוץ של תקווה בעיניו שהיו מדוכאות לפני כשעתיים.
"מה זה הדבר החמוד הזה?! " נייל שאל כשהבחין בו, אני משחרר אותו לריצפה בזמן שהוא החל להשתולל ולקפוץ, כן, אמרתי כבר שאני מאוהב? המוכרת אמרה שכדי שננצל את זה שהוא תינוק ונחנך אותו כמו שצריך. היא אמרה שהוא היה מאחורי הסורגים מהיום הראשון שבו נולד, אימו הייתה זקנה, ונפתרה ממש לא מזמן, אשקר שלא הורדתי דמעה? ובכן אני כן. הזדהתי איתו הצורה כלשהי.
"ובכן לואי, מה בסוף? ברוס או קליפורד?" שאלתי בזמן שלואי חשב לכמה שניות
"קליפורד."
"קליפורדדדדד" אני צועק אליו בזמן שהוא רץ אליי, יחסית לתינוק הוא מחונך הייטב.
חברותי מאוד.
"אלוהים מה זהה אמאלה בוא לפה" ג׳יג׳י קמ מהר מהספה ורצה לקליפ
"קליפורד, זה קליפורד" אני מתלהב מידי מהשם, אבל אני מתרגש, חלום ילדות סוף סוף מתגשם! אני חייב להכיר לסקר אותו!
בזמן שקליפ עשה היכרות קלה עם הבנים והבנות בין היתר, אני ולואי ארגנו את הדברים שלו, לקליפ יהיה חדר משלו, הוא יהיה כלב מאוד מפונק עד גבול מסוים, הרי אין נעשה יחסים סוערים?
בבת אחת, לואי עצר את נשמתו הוא קפא, היה לו צליל של הודעה, לא הבנתי מה קורה. הוא הסתכל על מסך הטלפון שלו, בזמן שפיו פעור.
"מה קרה? לואי? אתה בסדר? אני שואל, עוזב את הקערת מים של קליפ מידי, אני לוקח את הטלפון מידו של לואי ורואה את ההודעה שהשאירה אותי ללא מילים:
'לואי, מוזר לי לכתוב את ההודעה הזו, אבל שמעתי על המצב שאתה בו כרגע עם משפחתך. אני רוצה להגיד לך משהו שלא ידעת, ולא חשבתי שתדע אי פעם. אני הוא אביך.'

*****
אלוהים ישמור, זה הפאנפיק השני שאני מסיימת פה, זה החלק האהוב עליי בדרך כלל, להגיד את התודה שמגיעה לכם. לכל קוראת וקורא מפה. זה לא מובן מאליו, זה פאנפיק שהצליח שלא חשבתי שזה יקרה בכלל--- אלוהים אני אוהבת אתכם כל כך!!!
ובכן, זה הפרק האחרון... לעונה הזו😌
העונה השניה מחכה לכם בפרופיל שלי עם פרק 0, תהנו❤

New Year New Thing-Larry stylinsonWhere stories live. Discover now