Part 8

1.5K 137 213
                                    

לואי וויליאם טומלינסון:

ואוו. אני באמת לא ציפיתי שאני ארגיש ככה היום, לפני כמה ימים חשבתי שאני יהיה אבוד ומסכן- ובזכות הארי שאני יודה לו על זה כל החיים שלי אני מרגיש מסופק ומלא תקווה- הארי חבר מדהים!

נפגשתי עם אמא שלי היום וסיפרתי לה הכל- זה היה בול סכום הכסף- אני הבאתי לה 220 דולר, הארי הביא 250 דולר ואמא הצליחה 30 דולר- זה בול 500 דולר וכשסיפרתי לה שחבר טוב הלוואה לנו את הכסף היא התרגשה וחיבקה אותי חזק שהכל יסתדר, אני לא יודע מאיפה יש להארי את הכמות כסף הזו אבל אני אוותר על המחקר.

אני ממשיך לעבוד בשביל להחזיר להארי את הכסף- אני לא מתכוון פשוט לקחת ולא להחזיר גם אני אצטרך לעבוד חודשים לזה למרות שאני צריך רק כמה שבועות.

הארי כרגע במחשב שלו מתיי שאני חוזר למעונות מסטארבקס- השעה 1:00 בלילה- משוגע

"היי לואי" אמר כשנכנסתי

"היי הארי, מה אתה עושה ער? יש לימודים מחר" שאלתי

"לואי מחר יום שישי אין לימודים" אמר בצחקוק- הרגשתי כל כך מטומטם- זה מה שאני אוי אלוהים- אבל רציני- השבוע טס!

"הו לא שמתי לב" אמרתי בגיחוך מובך, אני ממש מובך מהסיטואציה

"נא זה בסדר, איך עבר היום שלך?" שאל, לפעמים אני מרגיש שהארי מתייחס אליי כמו אמא או בן משפחה- כאילו אנחנו בעל ואישה- יותר נכון בעל ובעל א- על מה אני מדבר?!

"בסדר, ככה זה בדרך כלל בסטארבקס, בחצות מנקים וסוגרים עד בערך חמישה ל1 מסיימים הכל והולכים הביתה- למעונות, סליחה" אמרתי והוא גיחך קצת, הניח את המחשב בצד והתרכז בי- מתוח מידי עכשיו, מצב ממש אינטימי ושקט וחשוך שרק מנורת הלילה דלוקה-

"אתה עייף?" הארי שאל

"קצת" עניתי בלחש משום מה

"אז בוא נדבר עד שתהייה עייף מאוד" אמר וזרם עבר בגופי כשהתיישב ליידי במיטה, זה לא הארי שאני הכרתי בתחילת שנה, זה הארי אחר- שמח, חברותי יותר- אליי לפחות...ואני מת על זה! זה דבר כל כך מדהים! אך באותה סיטואציה הרגשתי משהו מעבר לסתם חברות ביני לבינו, משהו שאמר לי שמשהו גדול יקרה- אך לא ידעתי מתיי, ראשי היה מסוחרר והרגשתי חנוק, והרגשתי משיכה- משיכה שלא הרגשתי בשום מצב- יש מצב שזה מעייפות? אוליי, ואוליי לא.

יום לאחר מכן:

קמתי מעצמי, עיניי נפתחו לרווחה והרגשתי ער לחלוטין, הסתכלתי לכיוון המיטה של הארי והוא היה באמצע להתארגן, גבו היה חשוף לכיווני- הסטתי את עיניי במהירות, הגב שלו כלכך חסון, יש לו שרירים! אלוואי עליי-לואי הפסק מייד! אמרתי לעצמי

קמתי ממיטתי והארי הפנה את גופו אליי מציג את גופו העליון שללא החולצה והרבה קעקועים הוצגו "בוקר טוב" אמר וחזר להתלבש- לאן הוא הולך? קמתי מהמיטה מועד קצת בדרך לאמבטיה עם בגדים בידיי, אני מסריח מהעבודה אתמול, לא החלפתי בגדים מרוב שהייתי עייף. סגרתי את דלת האמבטיה והתקלחתי- מוריד את כל הלכלוך המורגש והלא מורגש ממני, אני אוהב את זה.

New Year New Thing-Larry stylinsonDonde viven las historias. Descúbrelo ahora