BAB 20 💛

16.1K 693 12
                                    

Atilia sibuk memeriksa buku setiap pelajarnya. Dia adalah seorang pensyarah di Universiti Antarabangsa. Pintu bilik dibuka, rakannya atau dikenali sebagai Muni menegurnya.

"Lia, awak taknak pulang ke wahai cik adik manis, awak nak bertapa ke dekat sini?" Muni berkata dalam nada memerli. Atlia mengangkat wajahnya memandang rakannya.

"Kau ni tak sabar sangat nak pulang, gelojoh sangat, nak kenakan aku konon. Awal lagi kot nak pulang," jawab Atilia lalu matanya diahlikan kembali menghadap buku pelajarnya. Muni mengecilkan matanya memandang Atilia, ewah-ewah sedap mulut mak bapak dia je cakap aku gelojoh.

"Oii mak lampir, awak ni memang betul mak lampir lah. Cuba awak tengok dah pukul berapa sekarang?" Arahnya Muni kepadanya. Atilia terus membuka telefonnya. Membulat matanya melihat sudah pukul 6 petang, mak aii dah petang rupanya.

Tengku Atilia memandang Muni yang sedang duduk dengan tangan yang disilangkan didada sambil merenungnya, dia menggaru kepalanya yang berlampikkan tudung.

"Hehe, nak baliklah ni. Janganlah tenung aku macam tu, tahulah aku ni cantik." katanya dengan bangga. Muni menjelingkan matanya sambil buat muka menyampah dengan sikap rakannya yang suka memuji diri sendiri.

"Whatvever, dahlah aku nak gerak dulu, boyfriend aku dah tunggu dekat luar." kata Muni, Atilia hanya membalas dengan senyuman sahaja, em aku ni bilalah ada boyfriend.

Tengku Atilia mengemaskan barangnya dan suis lampu dimatikan sebelum keluar. Dia menuju kearah kereta, dan dia lihat kedua tayarnya pancit, alahai kereta, kenapalah waktu macam ni kau buat hal.

Telefon dicapai, malangnya battery habis pula. Atilia mendengus geram, asal malang sangat nasib aku hari ni ehhh! Dahla semua orang dah pulang, tulah gedik sangat nak pulang lewat, padan muka!

Atilia bersandar dikeretanya, otak ligat memikirkan cara untuk dia pulang. Awan sudah berubah menjadi gelap, tetapi dia satu pun kereta yang lalu. Memanglah tiada yang lalu, namanya pun kawasan Universiti, yang hanya adalah bunyi cengkerik sahaja, Atilia mengeluh perlahan.

Dia melihat kawasan sekeliling, seram! Dahlab seorang diri, ditambah lagi di tempat letak kereta yang gelap. Dia jadi takut, terdengar bunyi tapak kasut yang sedang menuju kearahnya, dia sudah panik.

"Muni, awak ke tu?" Atilia melontarkan soalan bodoh, takkan muni kan, dah terang-terang muni dah pulang aih.

"Siapa tu? Boleh jangan main-main tak!" jeritnya dengan suara cemas. Orang itu tidak menjawab malah langkahnya tetap diteruskan kearahnya. Atilia tidak dapat melihat disebabkan keadaan sekeliling yang gelap, ditambah pula dengan cuaca malam.

Mulut Atilia ditekup menggunakan tangan kasar lelaki itu, lalu pisau pula dihalakan pada lehernya yang berlampikkan tudung. Atilia sudah mengalirkan airmata melihat pisau tersebut.

"Jangan nak cuba larikan diri eh, kalau kau degil, aku takkan teragak-agak bunuh kau! Tapi, sebelum aku bawa kau jumpa boss aku, aku nak 'rasa' dulu badan kau ni." kata lelaki berbangsa cina dengan pelatnya dia berkata bersama senyuman nakal dibibirnya. Dengan selambanya dia mengucup pipi Atilia dan menarik tubuhnya masuk ke dalam kereta milik Atilia sekaligus menolaknya sehingga terbaring.

"Tolong lepaskan saya encik, tolong saya merayu." rayu Atilia, tetapi rayuannya tidak dihiraukan malah dengan kasar dia membuka tudung Atilia dan memotong bajunya menggunakan pisau sehingga mendedahkan tubuhnya.

Atilia sudah menangis teresak-esak, aurat yang telah dia jaga selama ini sudah dilihat oleh lelaki yang tidak dikenali. Dia meronta minta dilepaskan, tetapi lelaki itu lantas mengucup bibirnya dengan rakus sekaligus menghentikan Atilia daripada menjerit.

"Emphhh!" lelaki itu melepaskan ciuman apabila gadis itu hampir kehilangan oksigennya. Lalu dia mengucup pula pada leher yang terdedah itu dengan penuh nafsu sehingga meninggalkan kesan pada tempat tersebut. Tengku Atilia sudah menangis teresak-esak airmata mengalir dengan lajunya.

'Ya Allah, tolonglah hambamu ini, Ya Allah. Selamatkan aku daripada menjadi mangsa nafsu kepada lelaki ini ya, Ya Allah. ' doanya dalam hati.

"Your lips sangat lembut girl dan manis, i like it." ujar lelaki itu dengan senyuman nakalnya lalu membuka zip seluarnya. Belum sempat dia membuka seluarnya, tubuhnya ditarik kebelakang dan wajahnya ditumbuk berkali-kali.

Buk!

Buk!

Buk!

Buk!

"Sial!" marah Iskandar kepada lelaki tersebut, dia tidak berhenti menumbuk lelaki itu sehingga lelaki itu tidak sedarkan diri. Setelah habis menumbuk lelaki tersebut, dia mendekati tubuh Atilia yang sedang menangis teresak-esak.

Nasib baik Irfan menyuruhnya untuk melihat adiknya di tempat kerja, kerana katanya Atilia tidak pernah lagi pulang lewat kerumah, kalau tak, mungkin Atilia bukan dara lagi.

"Shhh! Don't cry dear, semuanya baik-baik sahaja, aku ada dekat sini, jangan nangis eh?" pujuk Iskandar lalu menarik tubuh Atilia masuk kedalam pelukannya, dia mengusap belakang gadis itu untuk menenangkannya.

"Awak..esk..esk..dia..nak..esk..rogol..esk..saya.......esk..esk." adu Atilia kepadanya. Iskandar lantas mencium ubun-ubun Tengku Atilia.

"Shh! Dia tak boleh rogol kau selagi aku ada okey." kata Iskandar lalu meleraikan pelukannya. Dia membuka kotnya lalu disarungkan pada tubuh Atilia yang terdedah.

Dikesat airmatanya menggunakan ibu jarinya lalu dia mengambil semula tudung Atilia dan disarungkan di kepala Atilia.

"Shh! Aku taknak kau nangis, airmata ni sangat berharga." kata Iskandar lagi lalu melemparkan senyuman cukup manis dan ikhlas kepadanya, Atilia terkaku, ini kali pertama Iskadar tersenyum manis kepadanya, dan itu menambahkan lagi hatinya cair.

"Dah, sekarang kita pulang, kereta saya ada dekat sebelah sana." sambung Iskandar dan menarik lembut pergelangan tangannya, lelaki tersebut dipandang sinis, dia membuat panggilan kepada anakbuahnya.

"Kau datang pergi ke tempat kerja Tengku Atilia, ada bitch dekat sini. Bawa dia ke tempat yang 'sepatutnya.'" kata Iskandar laku mematikan panggilan tersebut tanpa menunggu balasan. Tengku Atilia pelik mendengar perkataan tempat yang 'sepatutnya'.

"Awak nak bawa dan buat apa dekat lelaki tu?" soal Atilia namun Iskandar hanya tersenyum sinis sahaja, Cis! Sikit-sikit senyum sinis je, tak reti ke senyuma manis macam tadi, menyampah!.

"Kau jangan risaulah, aku nak hantar dia ke tempat yang boleh buatkan hidup dia 'bahagia," jawabnya tanpa memandang wajah Atilia. Atilia tidak lagi menyoalnya kerana dia masih trauma dengan kejadian tadi, sungguh dia sangat takut.

Tubuh Atilia ditolak lembut oleh Iskandar dan pintu kereta ditutup, manakala dia mengambil tempat dibahagian pemandu. Mereka meninggalkan kawasan tersebut dan menuju kerumah Atilia yang mengambil masa dalam setengahjam.

𝐓𝐇𝐀𝐓 𝐋𝐈𝐓𝐓𝐋𝐄 𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 𝐆𝐈𝐑𝐋 𝐈𝐒 𝐌𝐈𝐍𝐄Where stories live. Discover now