BAB 7 💛

17.7K 940 62
                                    

Seperti biasa, Putri Qhaisara akan menghabiskan waktu sehariannya dengan menonton kartun kesukaannya iaitu OGGY HAHAHAH, memandangkan Atilia tidak dapat datang kerumahnya.

"Em, bosanlah." keluh Putri Qhaisara.

"Nak keluar sekejaplah, nak beli aiskrim dekat kedai pakcik bangla tu HAHAHA." kata Putri Qhaisara lalu tergelak sendiri. Putri Qhaisara mencari kelibat uminya, kerana ingin memberitahu yang dia hendak keluar sebentar.

"Umi pergi mana erk? Kenapa tiada ni, takpelah Putri keluar jelah. Lagi pula tak lama pun, sekejap je. Kalau tak beritahu umi, takpe kot." gumam Putri Qhaisara lalu dia pun membuat keputusan keluar tanpa memberitahu uminya.

Putri Qhaisara berjalan kaki menuju ke kedai pakcik bangla tu HAHAHA. Sepanjang perjalanan, dia menyanyi dengan ceria, biasalah burung baru terlepas dari sangkar.

Sampai sahaja dikedai tersebut, tanpa membuangmasa dia terus memilih aiskrim kesukaannya lalu dia menuju ke kaunter untuk membuat pembayaran. Setelah mengucapkan terima kasih, dia pun bergegas pulang ke rumah.

Semasa dalam perjalanan pulang ke rumahnya, ada sekumpulan lelaki berbadan sasa yang menghalang jalannya. Kalau sebentar tadi wajah Putri Qhaisara ceria sahaja, kini terus bertukar menjadi pucat apabila melihat sekumpulan lelaki itu.

"Erk, pakcik tumpang lalu. Putri nak pulang, boleh tolong tepi sikit tak?" kata Putri Qhaisara dengan wajah yang pucat, risau jika dirinya diapa-apakan.

Sekumpulan lelaki itu hanya tersenyum, senyuman yang penuh bermakna ya guys. Mereka terus mendekati Putri Qhaisara yang kelihatan takut.

"Adik manis ni dari mana? Bahayalah jalan sorang-sorang, adik ni dah lah cantik ---" ayat digantungkan lalu tubuh Putri Qhaisara dipandang dari atas hingga ke bawah "body adik pun mantap." kata dari salah seorang sekumpulan lelaki itu dengan miangnya.

Mereka mengepung Putri Qhaisara agar tidak dapat melarikan diri daripada mereka. Lalu dengan selamba diorang menyentuh tubuh Putri Qhaisara.

"Kenapa dengan pakcik ni, suka hati je sentuh orang, apa pakcik semua ni nak hah!" kata Putri Qhaisara dengan sedikit menjerit. Mereka hanya tergelak jahat, sebelum lelaki berkepala botak itu bersuara.

"Alah pegang sikit je pun, macam tak biasa. Adik tak tahu ke yang body adik ni buatkan nafsu kami semua naik. Oleh sebab itu, kami nak enjoy dulu dengan adik manis ye sayang." kata lelaki berkepala botak itu lalu dia menarik tubuh Putri Qhaisara ke lorong yang dipenuhi dengan semak-samun.

"Putri taknak ikut pakcik, tolonglah lepas, Putri merayu, abang Is, umi, abah, tolong Putri." jeritnya dengan airmata yang laju mengalir.

Putri meronta-ronta untuk dilepaskan, wajahnya jangan cakap, habis lecun dengan airmata. Dia menyesal keluar dari rumah sendirian, kalau tak semua ini takkan terjadi.

"Abang Is tolong Putri, sekarang Putri tahu kenapa abang tak benarkan Putri jalan sorang-sorang. Abang Is datanglah selamatkan Putri, Putri janji tak keluar lagi." gumam Putri dengan perlahan.

'Ya Allah, kau hadirkanlah seseorang untuk menyelamatkan aku Ya Allah, aku mohon.' Putri berdoa dalam hati.

Tubuh Putri Qhaisara ditolak dengan kasar kedalam semak-samun dan bajunya dikoyak sehingga tubuhnya terlihat sedikit. Putri Qhaisara sudah menangis teresak-esak, dia sedaya upaya melawan, tetapi kekuatannya tidaklah kuat jika nak dibandingkan dengan mereka. Sudahlah seorang diri haih!

Putri Qhaisara tidak berhenti menjerit meminta pertolongan berharap ada orang yang mendengar jeritannya. Geram dengan mulut Putri Qhaisara yang tidak pandai diam, lelaki itu menampar pipi Putri Qhaisara dengan kuat sehingga bibirnya pecah.

Pang!

Tetapi, Putri Qhaisara tidak kisah. Biarlah jika dia mati sekalipun kena pukul, dia tetap akan menjerit untuk meminta pertolongan.

"Perempuan ni memang nak kena." gumam lelaki yang berkulit hitam itu, lalu dia menghayunkan dua tumbukan kewajah Putri Qhaisara.

Buk!

Buk!

Sakit yang dirasai hanya tuhan sahaja yang tahu, Putri Qhaisaa hanya mampu menangis, sebelum dia rebah didalan semak-samun tersebut, dia terdengar suara garau yang menjerit kearah mereka.

"Woi!"

Selepas mendengar suara tersebut, dia pun rebah. Lantas sekumpulan lelaki tersebut menoleh kearah suara itu. Mereka terkejut kerana orang tersebut ialah Ketua Mafia yang paling digeruni, semestinya dia adalah Tengku Irfansyah.

Belum sempat mereka melarikan diri, kaki mereka berempat ditembak dari jauh oleh Irfan. Keempat-empat mereka tersungkur di lantai.

Bang!

Bang!

Bang!

Bang!

"Sial." kata lelaki berkepala botak itu. Lantas Irfan mendekati mereka lalu dia menendang kepala lelaki berkepala botak itu dengan kuat.

"Arghhh!" jeritnya dengan kuat. Irfan mendail nombor seseorang, setelah berapa minit panggilan tersebut disambungkan.

"Kau datang kesini sekarang, nanti aku send location dengan kau, ada bitch yang ganggu hak aku." belum sempat orang disana membalas, panggilan tersebut sudah dimatikan. Tangannya lincah menaip location dan dihantar kepada orang tersebut.

Setelah selesai, Irfan mendekati tubuh Putri Qhaisara yang tidak sedarkan diri. Dia melihat wajah gadis itu penuh dengan lebam sana sini, bibir yang pecah, baju yang terkoyak sehingga mendedahkan bahunya. Melihat semua itu, membangkitkan kemarahannya, gigi diketap kuat.

'Korang tunggu nasib korang, berani korang sentuh little girl aku, aku akan pastikan korang dapat 'habuan' dari aku.' desis Irfan.

Dia mencempung tubuh kecil itu lalu diletakkan dibahagian penumpang. Dia melihat anak buahnya telah sampai.

"Korang pergi bawa bitch semua tu kedalam bilik seksaan, pastikan tiada seorang pun yang terlepas." kata Irfan dengan tegas sambil anak matanya tajam melihat anakbuahnya.

"Faham boss!" jawab mereka.

Irfan masuk kedalam perut kereta lalu dia mengambil tempat bahagia pemandu, dia menoleh sebentar ke belakang.

'Nasib baiklah aku lalu situ little girl, kalau tak, tak tahulah apa jadi dengan kau dear.'

𝐓𝐇𝐀𝐓 𝐋𝐈𝐓𝐓𝐋𝐄 𝐌𝐀𝐅𝐈𝐀 𝐆𝐈𝐑𝐋 𝐈𝐒 𝐌𝐈𝐍𝐄Where stories live. Discover now