MA | SOMEWHERE

41 3 0
                                    

"Sayang! Honey dah balik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Sayang! Honey dah balik. Sedapnya bau sayang masak apa?" Tanya Muzaffar sebaik sahaja kakinya melangkah masuk ke dalam rumah.

Kelibat Mikayla langsung tidak menyapa pandangannya. Semua pintu di buka oleh Muzaffar tetapi tetap tiada Mikayla. Api dapur itu di tutup kerana takut masakan akan hangit.

"Eh tuan cari puan ke? Saya yang masak hari ni" balas pembantu rumah yang mereka upah itu.

"Ha'ah. Isteri saya mana?"

"Puan keluar tadi. Lepas dapat panggilan telefon terus dia keluar" terang pembantu rumah itu.

" Dia tak bagi tahu ke pergi mana?" Soal Muzaffar lagi.

"Tak tuan. Kalau tak ada apa lagi saya sambung masak dulu"

" Ha yelah" Muzaffar mengeluarkan telefon dari poketnya. Nombor Mikayla di dail berkali-kali namun masih tidak di angkat.

Selepas beberapa kali dia telefon, telingannya menangkap bunyi kereta yang baru masuk dalam perkarangan rumah. Pintu rumah itu Muzaffar buka dan dia menunggu Mikayla keluar dari kereta.

Mikayla mencapai beg tangan dan menutup pintu kereta setelah mematikan enjin kereta itu. Mukanya langsung tidak memandang Muzaffar yang tercegat di hadapan itu.

"Sayang pergi mana? Kenapa tak jawab call honey? Kenapa tak bagi tahu honey sayang nak keluar. Sayang mengandung nanti jadi apa-apa susah pula"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 06, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Muzaffar's AngelWhere stories live. Discover now