XM:5

1.3K 111 6
                                    


Matanya membuntang apabila melihat aksi kurang senonoh daripada empat jejaka yang baru dikenalinya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Matanya membuntang apabila melihat aksi kurang senonoh daripada empat jejaka yang baru dikenalinya. "Cayalah! Sapa paling pendek dia menang" kata Fir bersama sorakan ketawa yang besar melihat rakannya bergelut melaksanakan tugasan.

"Pengotor lah you ni!" Kata Kyra sambil mengetuk kepala Fir. Vy yang tidak mampu melihat aksi mereka melemparkan pandangannya sebelum melihat aksi si gadis yang tidak dikenalinya menjeling Alesya. Untuk kesekian kalinya matanya menikam pandangan mata tajam si jejaka sebelum mendengar sorakan yang lain.

"Congrats bro! Korang menang" kata Fir kepada Haikarl dan Damien sambil menepuk kedua bahu rakannya, yang telah berjaya memenangi cabaran yang di buat oleh Adam untuk melakukan sedut mi bersama pasangan seperti yang dilakukan ahli Running Man.

"Disebabkan mi korang, aku tengok bukan lagi pendek macam dah takde dah! Jadi aku sebulat suara memutuskan yang korang lah pemenangnya!"kata Fir menepuk bahu rakannya.

"Shit! permainan gay ni jugak kau nak Adam" kata Vian mencarut kerana kalah dan tidak sanggup memendekkan lagi mi yang berada dalam mulutnya yang bersambung dengan Adam. "Apa boleh buat bro! Korang yang kalah! Jadi korang kena lah terima dendanya" kata Fir memandang mereka yang menang bersama senyuman yang menyimpan seribu satu makna.

"Apa hukumannya?" Kata Vian memandang yang lain. "Hukumannya, disebabkan kau dan Adam kalah berdua malam ni. korang kena makan-makanan experimen aku yang pertama" kata Haikarl bersama senyuman yang mampu menggerunkan hati buat yang kalah, bukan mereka tidak kenal sikap gila si Haikarl dalam bereksperimen.

"Kalau aku mati kau yang aku cari dulu Haikarl!" Kata Vian sambil melihat makanan pelik dari eksperimen yang Haikarl berikan, bersama jelingan tajam kepada Adam yang turut melihat makanan tersebut di dalam genggamannya. "Jangan risau Vian! aku pasti sebelum kau cari Haikarl, Keluarga Lewis akan buru dia dulu" kata Damien bersama senyuman mengejek, "dan keluarga Draco" sambil memandang Adam.

Vy yang mendengar hanya mampu memandang simpati kedua jejaka yang diseksa itu. Dia faham apa yang dikatakan oleh Damien, kerana kesemua mereka merupakan anak daripada golongan Aristocrat. Siapa yang tidak mengenali keluarga Vian Lewis.

Keluarga Lewis yang merupakan keluarga terkenal dalam bidang penerbangan, manakala keluarga Adam Draco yang merupakan keluarga bangsawan dari keturunan Draco,keluarga yang mempunyai hotel bertaraf 5 bintang yang sering menjadi perhatian ramai.

Pasti Haikarl akan di buru oleh kedua buah keluarga yang berpengaruh kerana menyebabkan kematian kepada kedua buah pewaris keluarga. Namun di sebalik perniagaan mereka, Vy tahu setiap seorang daripada mereka merupakan anak kepada kumpulan hitam yang terkemuka. Vy pernah membaca artikel tentang beberapa buah keluarga aristocrat yang berpengaruh di dalam dunia gelap.

"Wuerkk-" kata kedua jejaka serentak memuntahkan makanan mereka. "Apa ni?" Kata Adam bersama kerutan di dahi. "Selamat menjamu selera dari saya chef Haikarl, iaitu sosej goreng di campurkan dengan fresh orange dari Damien" yang lain hanya memaparkan riak jijik dengan resepi Haikarl.

Xander's Mine: Queen For HimWhere stories live. Discover now