إقتباس.. ♥

3.6K 68 2
                                    

" الحلقة هتنزل يأما بالليل متأخر يأما بُكرة الصبح بدري لإن الفون مسح أكتر من نُص الفصل وهرجع أكتبُه من الأول؛ يا يخلص ف السهرة يا يخلص الصُبح بإذن الله.. دة إقتباس تصبيرة أهو لحد ما الفصل ينزل.. ♥🌸

-------------------------------------------------------------------------

جزت على أسنانها بغيظ وهي تحاول الفكاك من بين قبضتُه دون جدوى:- إبعد عني ياعمار؛ إنت ليك نِفس تهزر معايا بعد اللي إنت عملتُه؛ فكرك إن هعدي حتت إنك تشُك فيا دي بالساهل؛ لا مش أنا ياحبيبي مش أنا..
إرتخت أصابعُه عن ملابسها وقبض بكفُه الآخر على كتفها يُثبِتها أمامُه ثُم إستحوذ على نظراتها وهمس بنبرة لم تسمعها منهُ قبلًا:- سالين؛ تُبقي مجنونة لو فكرتي لحظة إني مُمكن أشُک فيكِ؛ أنا عارِف إني عكيت الدِنيا معاكِ؛ بس إنتِ برضُه عارفة أنا بغير عليكِ أزاي بتجنن لما بشوف أبوكي بيحضُنِك وإنتِ بتضحكيلُه؛ يستحيل أشُك فيكِ أو ف المُهزق التاني؛ بس قدري إن دي حاجة خارجة عن إرادتي؛ سالين ضحكتِک دي حصري ليا بس؛ أنا راجل طبعي كدة بغير ع اللي معايا من الهوا الطاير؛ أصل أنا مكسبتكيش ف كيس شيبسي عشان أهمل فيكِ أو أقلل غيرتي عليكِ؛ أنا طلِع عين أبويا عشان بس أخطُبِك؛ وقولتلِك قبل كدة ياسالين؛ إنتِ ملكيش مفر مني؛ ملكيش مفررررر منييي..

------------------------------------------------------------------------

#إنتِ_لي
#آية_صبري

" أنتِ لي " الجزء الثاني من << آسر الحياة >> مُكتملة.. Where stories live. Discover now