DKT17

3.6K 47 2
                                    

18sx alert
Skip if menganggu okay

Ihdina bingkas bangun dari katil yang empuk itu, mengingat temu janjinya di klinik yang akhirnya terbatal begitu saja kerana olah Luth dan mengingat dia harus masuk kerja kerana jam sudah menghampiri 2 petang. Perlahan dia membongkok mahu mengutip pakaian yang berserakan di lantai. Tapi.. membongkok adalah perkara yang amat sukar... urghh Luth Ariffin!

" Say something sayang... I miss you so much.. i cant handle my feeling anymore.."

" Luth.. saya tak layak jadi isteri awak.... taraf kedudukan saya terlalu rendah.. perkahwinan kita pun dah dimulakan dengan niat yang salah.. niat awak.. cuma nak anak ni kan... saya akan berikan pada awak Luth.. tapi.. saya nak dia dibesarkan dengan didikan yang betul... bukan dengan gaya hidup awak dan sarah.."

Airmata Ihdina perlahan menitik. Tiada senyuman tiada rasa mahu bergembira dengan ayat-ayat Luth. Dia tahu semuanya hanya ayat manis yang tercipta dari seorang Luth.

" Dina.. Dina dont.. dont say like that.. bukan macam tu sayang.. please.. saya sedar saya dah buat silap.. niat saya salah.. perbuatan saya salah.. semuanya salah saya.. please.. jangan nangis.."

Luth mengusap air mata yang mengalir di pipi Ihdina. Di tarik Ihdina ke dalam pelukannya.

" Dina.. saya bukan dilahirkan dari keluarga yang kaya... awak pun tahu tu.. saya berjaya sebab saya cuba.. usaha sendiri.. kita sama je sayang.. saya tak ada mak ayah.. i live by myself.. di antara kita tak ada jurang perbezaan melainkan.. kebaikan awak jauh lebih baik dari saya... saya.. takkan jadi lebih baik.. kalau awak tak bimbing saya.."

Diam.

" Awak.. masih cintakan sarah?"

" No... not at all... Dina.."

Luth menggerakkan tubuh Ihdina. Dipegang kedua2 bahunya. Membuat mata mereka bertentangan.

" Semenjak.. awak betul-betul hadir dalam hidup saya... i mean.. setelah awak datang pada saya malam tu.. awak serahkan diri awak pada saya.. Saya dah serahkan hati saya pada awak... Saya anggap malam tu adalah our real life as husband and wife.. saya anggap awak dah jadi tanggungjawab saya.. jadi hidup saya.. saya ingatkan everything is clear.. even.. Sarah tiba-tiba muncul.."

Ihdina mengalihkan pandangan. Terbayang bayang moment-moment Luth dan sarah.

" Sarah memang pernah ada dalam hati saya tapi tu dulu... dulu jauh sebelum awak hadir dalam hidup saya... dan sekarang saya dah buang dia jauh-jauh... hanya awak.. di sini..."

Luth menarik tangan Ihdina dan meletakkannya di dada Luth.

Ihdina cuma memandang polos sebelum Luth melabuhkan ciuman di bibir Ihdina. Tanpa sedar tiada jarak sudah di antara mereka.

Luth merasakan sesuatu sudah tidak dapat dijinakkan lagi. Sorry Ihdina.. but you make me so... desperate want you..

Entah berapa saat, Ihdina sudah tidak berpakaian. Pantas tangan Luth membuka pakaian Ihdina luar dalam. Ihdina pula semakin risau. Takut sekiranya melakukan hubungan badan akan memberi kesan kepada bayi yang dikandungnya dan dia tidak pernah terfikir untuk melakukannya sekali lagi.

" Dina.. tak boleh ke?" tanya Luth melihat Ihdina kaku seperti memikir sesuatu.

" Boleh ke.. nanti.. kena bayi.."

Luth ketawa kecil.

" Tak lah sayang... kita buat posisi yang tak berbahaya.."

Luth mencium bahu Ihdina. Terus saja ke leher. Meninggalkan 2 3 4 5 bekas gigitan. Ihdina.. this is the sign that you are mine..

Luth membiarkan Ihdina berbaring sahaja. Tak sanggup nak menyuruh Ihdina meniarap.

Perlahan buah dada Ihdina di cium-cium. Kali kedua dia melihatnya. Ranum dan semakin besar dari yang sebelum ini.

" Kena hisap puas-puas sekarang... lepas ada baby tak dapat nak hisap lagi macam ni kan..."

Ihdina melihat saja perlakuan Luth. Lama Luth bermain di sana. Tak dinafikan ruang farajnya sudah basah lencun. Apatah lagi dari tadi Luth memainkan jarinya di sana. Terutama pada klitorisnya. urghhh Luth! Sex maniax?!

Rengekan Ihdina terasa sangat semulajadi. Rengekannya membangkitkan lagi seluruh rasa mahu Luth.

Mengetahui yang Ihdina sudah cukup teransang dan kawasan farajnya sudah cukup basah, dia memegang zakarnya dan mengacukan ke arah pintu faraj. Perlahan lahan di tolak ke dalam.

"Sayang..... ketat sangat... mungkin sakit sikit.. tahan ye.."

Luth mendorong perlahan-lahan. Tidak dapat di masukkan kesemuanya, dia cuma bermain-main di sekitar kepala zakar dan tengah-tengah batang zakar. Dalam kepala nya ingin sahaja dia mendorong kuat-kuat. Berbulan menahan setiap kali melihat sosok Ihdina. Tapi dia juga turut risau kalau- kalau memberi kesan kepada Bayi.

"Argggghhhhhhh"

Luth memancutkan air mani nya di dalam faraj Ihdina setelah hampir 30 minit mendayung.

Ihdina.. You make me really crazy and want your body everytime i see you...

" Sayang... You taste so sweet... macam pertama kali i rasa... thanks for giving me yourself... i wont.. i never.. saya takkan... lepas kan awak... sampai bila-bila.. you are mine..."

----------------------
P/S : hi guys, thanks for reading my small novel, slow update sebab sekarang busy dengan kerja.. keep voted and support me okay.. 🥰

Dia Kiriman TuhanTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang