DKT15

3.9K 51 0
                                    

Ihdina akui kali ini kehamilannya dimudahkan. Dia tidak mengalami morning sickness yang teruk atau mengidam macam-macam seperti kehamilan pertama. Awal-awal pagi Ihdina sudah bersiap sedia untuk hari pertamanya sebagai pelajar chambering di firma guaman. Dia tekad, tanpa atau dengan pengetahuan Luth Ariffin, kehidupannya harus diteruskan. Boleh pergi mati sekiranya Luth mahu terus bermaksiat dengan Sarah. Dia mahu kelak anak ini dibesarkan sedari kandungan dengan cara yang benar. Biarlah Ihdina berusaha sendiri. Demi anak ini.

"Dina.."

Luth memanggil Ihdina yang melintas di depan matanya ketika dia baru menuruni tangga. Ihdina kelihatan kemas dan.. cantik. Blazer berwarna hitam menutup tubuhnya kemas, seluar panjang berwarna hitam membuat Ihdina kelihatan lebih tinggi.  Ihdina tersentak dan berpaling. Melihat Luth yang serabut. Ya. Setelah hampir 2 bulan mengelak dari mata bertentangan. Luth, kenapa serabut sangat ni?

" Awak nak ke mana?"

" Maaf tuan.. saya nak ke tempat kerja"

" kerja?"

Luth mengerutkan kening. Dia turun dan mendekati tubuh Ihdina.

" No, you are not going anywhere"

" Tuan Luth! Im going to work right now.. Its my chambering program that im going to attend starting from today.."

Ihdina baru saja memulakan langkah, sebelum Luth menggenggam tangannya.

" Awak kerja dengan saya.. lupa?"

" Saya tak lupa saya ni orang gaji.. tapi awak yang cakap sepanjang saya hamil saya tak perlu buat kerja orang gaji, tolonglah faham, lepas anak ni lahir nanti, saya tetap kena cari rezeki untuk keluarga saya.."

" Dina, kenapa tak cakap awak nak guna duit, apa yang awak perlu buat cuma ask me"

Ihdina menggeleng. Tak habis lagi soal duit. Luth awak ni sangat tak sensitif!

" You dont understand.. saya dah lambat.."

Pegangan tangan Luth diperkemaskan. Dia hampir tidak faham dengan apa yang sedang Ihdina lakukan. Apa yang dia tahu cuma menarik Ihdina dan mencium bibirnya. Bibir yang memerah dan.. terasa seperti Ihdina memakai sesuatu berperisa strawberry di bibir.
Ihdina yang terkejut itu membuntangkan matanya. Dia cuba menarik tangannya dari Luth. tapi.. Luth menciumnya dengan lama.. setelah beberapa minit dia menarik semula bibirnya. Mencuri nafas sebelum diteruskan kembali. kemudian di benamkan wajahnya ke leher Ihdina yang bersalut tudung.

" I miss you so much... i cant eat proper without you...sleep proper without you..."

Ihdina beremosi mendengarnya. Dia menarik tangannya kembali.

" Then... ask sarah to keep your company.. kiss her more and sleep with her more.."

Ihdina menolak tubuh Luth perlahan membuatkan tangannya semakin ditarik Luth.

" Dina listen, haritu semua tak disengajakan okay, dia yang datang rumah ni, terus masuk dalam bilik saya.. awak tak kenal dengan sarah, dia tu memang macamtu.."

" I dont need your explanation by the way.." Ihdina baru ingin bergerak keluar sebelum akhirnya Luth membuat keputusan tegas dengan mencempung tubuh gadis itu. Beg tangan di campakkan entah kemana, Luth  menarik Ihdina ke dalam pelukannya. Bibir gadis itu dipaut sepautnya. Meninggalkan jauh nafas Ihdina. Ihdina pula seakan akan terkejut. 

"Luth stop.." rintih Ihdina.

"No.. who said you can go?" 

Blazer Ihdina sudah lama tercampak ke mana. Antara Ihdina dan Luth, tiada sudah ruang walau seinci. Luth seakan akan sudah tidak memikirkan apa-apa. Ihdina pula sudah merasakan Luth.. semakin tegang.

" Luth.. ok ok.. Jangan dekat sini.. nanti mbok dengan nanny nampak.." Perlahan dia menolak tubuh Luth untuk menjarakkan mereka dan Luth pula terus mengendongkannya dengan gaya pengantin baru ke biliknya. 

Tanpa sebarang permintaan, Luth membaringkan Ihdina. Kemeja putih yang membalut di tubuh Ihdina di buka butangnya. Luth melihat bra Ihdina yang berwarna hitam tapi seakan tidak cukup menutup dadanya yang membulat. Luth menggomol dada Ihdina.

"Buka sayang..." arah Luth sementara ciumannya meliar ke bawah pula. Tangan Ihdina membuka baju dan branya tapi Luth semakin meliar di bawahnya. Seluar Ihdina di tarik ke bawah meninggalkan panties yang sama warna dengan bra. Luth mencium kasar, perlahan tangannya membuka belahan faraj Ihdina. Memerah. Dia menyentuh perlahan dengan tangannya. Memastikan desahan Ihdina semakin kencang. Ihdina menarik tubuhnya kerana terlalu tidak dapat menahan kegelian. Dia di posisi duduk. Luth pula memegang kaki Ihdina. 

" Luth.. perlahan bolehkan.. saya takut anak ni.." 

Luth mengangguk. 

"Arghhhhhhh" 

Luth menarik rambut Ihdina. Hilang sudah ayat 'perlahan'. Ihdina di doggynya begitu sahaja. Dan seperti biasa.. Luth yang tidak akan pernah cukup melakukannya sekali. Ihdina mengatur nafasnya. Sudah dua kali dia orgasm. Luth akhirnya tertidur setelah kepenatan begitu juga Ihdina. Hancur begitu saja waktunya kerana olah Luth. 

--------

Dia Kiriman TuhanWhere stories live. Discover now