DKT 12

3.3K 52 0
                                    


Sudah seminggu Luth melakukan aksi berdiam diri dengan Ihdina. Ihdina suakan apa pun tetap di tolak. Apabila ingin membuka mulut, selalu di abaikan. Lama kelamaan hasrat Ihdina terkubur begitu saja, dia tak memahami Luth. Sehinggalah hari ini, dia ingin juga meredakan hati Luth. Ye. Langkah ini sudah difikir berulang kali. Dia mahu lakukannya. Demi Redha suami?

Jam 11.00 malam, Luth baru sahaja pulang. Melayan karenah Reza yang ingin makan malam di KLCC serta mengunjungi beberapa Kelab yang sudah lama tidak diterokai. Mengingatkan Ihdina, dia segera pulang. No. No play with women lagi. Sejurus sahaja di tawarkan perempuan di kelab, Luth terus meminta diri. Katanya ada di rumah menanti. Reza sekadar mengangguk dan memahami. Ada orang dah mabuk cinta macam mabuk Todi.

" Godddd!!!!"

Luth terkejut melihat Ihdina berada di atas sofa di dalam kamarnya. Dahlah dia Cuma bertuala baru keluar dari shower.

"Dina...awak buat saya terkejut.."

" Hehe.. sorry tuan.. Saya sebenarya nak hantar Jus dekat tuan.. sebelum tidur..."

" Dina.. kalau awak nak cakap soal haritu.. saya taknak.."

" Tak... saya nak cakap soal lain..."

Ihdina berdiri mendekati Luth. Menarik tangan Luth dan mendudukkannya di katil. Aduh.. lembutnya tangan Ihdina. Dia cuba menolak jauh-jauh perasaan halus yang datang lagi. Cepat-cepat ditarik tangannya dan letakkan di atas riba.

"Tuan.. saya bersedia nak cuba sekali lagi untuk dapatkan anak tuan.. "

Luth akhirnya memandang serius kepada Dina. Di tatap mata Ihdina dalam-dalam.

"Awak baru pulih..  dan untuk rawatan tu memerlukan setahun dua lagi kan.."

"Tak.. Saya tak nak buat rawatan tu... Saya rasa kalau kita berdua boleh lakukannya secara natural lebih menjimatkan dan saya pun mungkin tak akan rasa sakit..."

Buntang mata Luth. Rezeki jangan ditolak! Musuh jangan di cari! Ada yang dah bangun walaupun matahari belum terbit! Matanya tidak lepas memandang wajah lembut Ihdina. Ingin sangat diterkam tapi..

"Dina.. saya tahu saya jahat.. tapi saya takkan jahat sampai nak merosakkan awak... sampai nak ambil kesucian awak..."

" Tuan.. saya dah berfikir panjang... tuan adalah suami saya yang sah.. kita lakukannya pun.. kita dah halal.. saya tak rasa takut langsung kalau suatu hari nanti tugas saya dah habis dan tuan menceraikan saya dan akhirnya saya jadi janda yang dah tak perawan..... dan.."

Luth meletakkan jarinya ke bibir Ihdina.

"Dina.. saya tak pernah halau awak dari hidup saya.. so please...."

Dina menarik tangan Luth dan menciumnya. Entah betul atau tidak tindakannya.

" Dina.. awak yakin..?" Tanya Luth.

Ihdina mengangguk. Perlahan dia membuka pin tudungnya di hadapan Luth. Akhirnya dia mendedahkan rambut nya yang panjang ikal mayang di hadapan Luth walaupun dia tahu lelaki itu telah melihatnya tanpa tudung beberapa kali. Kemudian dia mendekatkan wajahnya dengan Luth. Luth sedikit mengundur, Ihdina kembali merasa keliru untuk sesaat. Luth tidak menginginkannya? Tapi kemudiannya Luth meletakkan tangan di tengkuk Ihdina dan menarik perlahan. Kali kedua dia mencium bibir gadis mungil itu. Lama. Sehingga gadis itu hampir sukar bernafas. Badannya terasa hangat walaupun aircond bersuhu 16 darjah celcius.

Perlahan tangannya membuka t shirt Lengan panjang Ihdina. Kemudian di buka pula bra Ihdina. Rakus. Tidak ada istilah perlahan! Ihdina menekup dadanya dengan tangan. Masih malu-malu. Tersenyum kepada Luth. Luth pula sudah berdebar-debar kerana melihat buah dada Ihdina yang bulat meranum.

"Hurm.. boleh kita masuk dalam selimut?" Tanya Ihdina polos.

Luth menarik tangan Ihdina sehingga mereka berdua sudah masuk ke dalam selimut. Tuala Luth yang membalut pinggangnya sudah dicampak entah kemana. Seluar tidur Ihdina ditarik kebawah dan kini mereka berdua sudah tidak berpakaian. Luth mencium-cium leher Ihdina yang akhirnya meninggalkan kesan lovebite, kiri kanan, atas bawah. Kemudian dia turun ke belahan dada Ihdina, dicium cium dan digigit-gigit manja sehingga Ihdina mengeluh polos. Ihdina yang mengeluh itu Cuma merelakan diri saja disentuh. Dia tidak punya sebarang pengalaman.

" Sayang... dah sedia ke...?"

Tanya Luth sekali lagi memastikan. Ihdina mengangguk. Perlahan juga dia membuka kaki Ihdina. Menyentuh faraj Ihdina dengan rakus juga. Mencari-cari sesuatu untuk di sentuh.

"Ahhhh.." Ihdina menekup mulutnya. Terlalu lain perasaan yang di rasakan. Dia sendiri tidak tahu mahu menjelaskan rasa apabila tangan Luth ditekan ke klitorisnya.

Kemudian Luth memasukkan sedikit jarinya ke dalam faraj Ihdina.

" Dah basah sikit..."

Ihdina memejam mata kerana malu. Luth kemudian menggesel zakarnya memandangkan Tubuh Ihdina dah bersedia. Dia kemudian cuba memasukkan zakarnya ke dalam Faraj Ihdina.

"Arghhhhh.." Ihdina memejam mata. Itu keluhan kesakitan. Dia mengerutkan dahi.

"Kenapa sayang..."

" Sakit..."

Luth terdiam. Ihdina masih dara. Masih Suci. Dia terlupa.

"Sayang tenang je okay.. ni dah licin.. dah basah dah..."

Ihdina mengangguk-angguk. Luth memerhatikan sayu wajah Ihdina ketakutan, Dia juga tak punya pengalaman memecahkan dara anak orang. Tetapi.. sorry Ihdina, Luth dah tak dapat tahan benda yang memberontak. Perlahan dia menggesel dan memasukkan sedikit. Diulang-ulang.

"Sakit... sakit sangat.." Ihdina menolak tubuh Luth. Kakinya terasa sangat kejang. Apakan daya, Luth sudah tidak dapat berfikir. 

 Dicium bibir Ihdina, dia tidak melepaskannya, perlahan memasukkan lidahnya ke dalam mulut ihdina dan dengan sekali hentakan, Luth akhirnya Berjaya memasukkan keseluruhan zakarnya ke dalam faraj Ihdina.

Ihdina yang mengerang kesakitan mengalirkan air mata. Luth memeluk tubuh Ihdina dan mereka berlayar sehingga kemahuan Luth tercapai. Dan kemahuannya itu di ulang-ulang sampai lah Luth sudah tidak mampu lagi. Akhirnya mereka berdua tidur bersama. Luth memeluk tubuh Ihdina seakan-akan tidak mahu dilepaskan lagi..

Ini cinta atau nafsu? Ihdina memejamkan mata... 

Dia Kiriman TuhanWhere stories live. Discover now