BMAP PROLOG III

8.2K 354 1
                                    

"MISS Death Killer..." Panggil Lucas, orang kanan paling di percayai oleh Amber kerana lelaki itu sudah lama berada di sisinya.

"Kenapa?" Soal Amber. Beg rodanya
di tarik oleh Skyler, anak buah yang turut di percayai. "Orang Dean  ada disini. Patut ke  saya  tembak?" Soal Lucas berhati-hati.

Amber laju memerhatikan sekeliling lapangan terbang KLIA itu. Memang benar kata Lucas, ramai mata-mata anak buah Dean Asyraf, musuhnya.

"No. This is Malaysia not England. Tapi kalau kau  nak,  silakan. Aku malas nak ambil port kalau  nanti
kau masuk penjara." Jawab Amber selamba badak.

Ryan dibelakang hanya mengekori kakaknya. Tiba-tiba, Ryan didekati oleh sekumpulan perempuan yang sebaya  Ryan. Amber  memandang kebelakang.

"Em awak, nak nombor boleh tak?" Soal seorang perempuan yang dari tadi gentel-gentel rambutnya. Ryan hanya diam. Riak dingin terpamer.

"Tak boleh." Jawab Ryan lalu terus berjalan. Tersentak perempuan itu. Selama ni tidak ada sesiapa pernah menolaknya. And, the boy did it!

Perempuan itu menghentak-hentak kasut tumitnya lalu pergi  bersama perasaan tidak puas  hati  bersama rakan-rakannya.

"Kenapa lambat, hum?" Soal Amber walaupun dia sendiri nampak Ryan diganggu oleh perempuan yang tak cukup kain+mekap tebal 10 inci.

"Ada minah mana  entah, mintak nombor telefon aku." Jawab Ryan jujur. Tiada sebab  untuk  dirinya berbohong pada kakaknya.

"Jom. Pak Am dah tunggu dekat parking lot." Kata Amber. Lucas
dan Skyler berjalan di belakang
Amber dan Ryan.

Vote⭐

Comments💭

Follow👥

To Be Continue

[C] BE MINE ASSASSIN PRINCESS! ✔حيث تعيش القصص. اكتشف الآن