THE GREATEST MARRIAGE

93 3 3
                                    

  최고의 결혼  

Rok: 2014

Epizody: 16

V hlavních rolích: Park Shi Yeon & Bae Soo Bin & No Min-Woo & Uhm Hyun Kyung

Zhlédnutí: s anglickými titulkami


O čem to vlastně je?

Cha Gi Yeong byla jednou z úspěšných novinářek, která byla se svým životem spokojená, ale všechno se změnilo, když se vzdala očekávání a stala se svobodnou matkou. Jo Eun Cha byl také jednou zpravodajskou kotvou, ale nechal svou kariéru neúspěšně kandidovat na úřad. Ačkoli se nic neděje, jak se očekávalo ať pro Ki Young nebo Eun Cha, musí ještě zjistit, jaký osud je pro ně přichystaný. Mezitím se čtyři další páry potýkají s tím, zda mohou v moderním životě skutečně mít všechno.  

Můj názor

No... začala jsem se na to dívat, protože jsem objevila trailer na youtube. Docela se mi zalíbil ten nápad. Takže i přesto, že to nedělám, jsem si přečetla pár komentářů (recenzí) a abych byla upřímná, nenašla jsem ani jeden pozitivní. Ale ani tohle mě neodradilo.

Ale bylo to pro mě velké zklamání. Na mě ty všechny emoce, herecké výkony a tak byli moc přehnané a přehrané (není to totéž?), chvílemi to působilo až trapně. Nevim, bylo to zvláštní. Ale dokoukala jsem to, protože to bych si asi neodpustila. Ale za žádnou cenu tuhle dramu vyhledávat znova nebudu.


PS: Tak jako jo, občas se mi hodilo mít ty kapesníčky u sebe...

Pokud si tuhle dramu viděla, budu ráda za jakýkoliv komentář, ať už pozitivní nebo negativní. Je to můj názor, dobře? Rozhodně nikomu, komu se tahle drama líbila, názor brát nebudu. Ne vše bylo tak hrozné.

 Ne vše bylo tak hrozné

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
강박 관념Kde žijí příběhy. Začni objevovat