פרק 8

267 23 2
                                    

חלף לו שבוע מהפעם האחרונה שיצא למאל לדבר עם מתאו או גאן. היא הייתה מגיעה למשרד שג'רארד סידר לה כפי שהבטיח בביתו, היא הייתי מגיעה עוד לפני שהשמש הייתה זורחת, והולכת הרבה אחרי הופעתו של הירח במרכז השמיים. היא הייתה שקועה יותר מידי תחת הלחץ שג'רארד האיץ בה, הביניין כבר היה צריך להעלם. אך התעכבה, היא לא רצתה לעשות זאת עם גאן. לא הפסיקה לחפש דרך מילוט בשבילו, חיפשה דרך לעשות זאת לבד. חלק ומהיר, כמו שידעה לעשות כל חייה.

עוד שבוע רגיל חלף לו בחייה, הם עלו על איך שהאף בי איי עליהם. ובכן, זה נגמר בכך שהשתול שהיה בינהם כבר אינו עוד בן החיים, וכמובן שבזכות מאל. רק הביניין הזה, שצריך להיפטר ממנו בזריזות ולחפש אחד חדש. מכמות הלחץ שהייתה שרוייה בו, אפילו לסיוטים בקושי היתה הזדמנות לתקוף.

__

מאל הרגישה שאם ברגע זה היא לא תשטוף את עצמה, עוד עלולה להירדם על הניירת.
היא הרגישה ממש כמו בבית שלה אצל ג'רארד. את אישתו המהממת של ג'רארד, מרי, היא פגשה לראשונה בתחילת השבוע כאשר מרי אפתה עוגה שמאל מאוד אוהבת. הן דיברו קצת על בישול ותחזוקת הבית, וכמובן איך אפשר שלא, לצחוק טיפה על הגברים שבבית.
מאל נהנת להיות בחברתה למרות שבהתחלה חששה לפגוש בה.
היא הבינה למה ג'רארד מאוהב בה על כל הראש, היא מאוד צעירה לגילה. היא מצחיקה ולוקחת הכל בקלילות, בהחלט האישה היחידה שהצליחה להתחבב במהירות על מאל.

היא קמה משולחן משרדה, השעה הייתה כבר שמונה וחצי בערב כאשר גיששה אחר חדר הרחצה. היא הגיעה לקומה השלישית והאחרונה, חשבה שמישהו מלמעלה צוחק עלייה. "נו באמת.." מלמלה לעצמה באנחה וגיחוך בלתי רצוי נפלט מגרונה. בחדר הרביעי, בדיוק מול חדרו של גאן הייתה המקלחת. אך משום מה היא הייתה נעולה. מאל לא ידעה מה עלייה לעשות עכשיו, היא עדיין מרגישה שהיא נרדמת בעמידה.

בהחלטה של שניות מאל נכנסה בשקט אל חדרו הריק של גאן, סוגרת אחריה את דלת חדרו אך לא נועלת. מתהלכת לכיוון חדר הארונות של גאן ששוכן בתוך חדרו והוציאה חולצת טריקו לבנה פשוטה. ממהרת לצאת משם ולהיכנס לחדר הרחצה שלו, פושטת את בגדיה וסוגרת את דלת המקלחת. מכוונת את המים לקר ונעמדת מתחתיהם, מרגישה איך המים הקרים מעוררים אותה מעט. מה שהקפה כשל מלעשות.

מתאו חסר החולצה, כמו תמיד, נכנס אל החדר בקריאות שמו של אחיו שיצא מהמקלחת.
בזמן הזה נשכב על מיטתו והתעסק בפלאפון שלו. אך מאל הייתה מרוכזת כל כך במקלחת הקרה שעשתה שלא שמעה את קריאותיו של מתאו או בכלל שמישהו נכנס אל תוך החדר.
החוק מרפי הזה...

היא יצאה מהמקלחת לובשת את הלבשתה התחתונה חזרה ואת החולצה שלקחה מארונו של גאן. במקביל שהחלה להשחיל את מכנסייה הקצרצרים שבאה איתו הבוקר לגופה, יצאה מחדר הרחצה "הו, סוף סוף! כמה זמן לוקח לך אח כושל שכמוך?" מתאו הפציר בצחקוק וזרק על מאל את הכרית ששכב עליה בחוזקה. גורם לה למעוד אחורנית מההפתעה. "האא" צעקה מאל בזמן שקיבלה את הכרית לפניה ונפלה אחורה, "אלוהים אדירים! מאל משוגעת אחת את בסדר?" מתאו קם בבהלה והלך לעברה, עוזר לה להתרומם.

לגשש באפלהWhere stories live. Discover now