CONVERSATION

1.3K 93 33
                                    

Bukak data sebab banyak gambar dalam part ni. Selamat membaca.😇

Seventeen, Bts dan Sf9 pagi itu berkumpul di ruang tamu banglo tersebut. Ruang yang besar tersebut nampak seperti kecil kerana memuatkan 29 jejaka-jejaka yang kurang kematangannya itu.

S

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

S.Coups, Namjoon, Youngbin, Jeonghan, Jin, Inseong, Joshua, Suga, Jaeyoon, Jun, Hoshi, Wonwoo, Woozi, Zuho, Rowoon, J-Hope, DK, Mingyu dan The8 duduk diatas sofa. Manakala maknae line iaitu Seungkwan, Jimin, Taehyung, Hansol, Taeyang, Jungkook, Hwiyoung, Dino dan Chani duduk di atas permaidani 2 inci yang sudah tersedia di ruang itu.

"Hmm, kita semua kan tak berapa nak kenal antara satu sama lain. Dan ada juga yang terbalik panggil orang lain. So, apakata pagi ni kita buat sesi suai kenal nak?" Soal Namjoon mematika suasana yang sunyi sebentar tadi.

"Bagus jugak cadangan Namjoon tu. Lagipun bolehlah kita tahu sapa tua sapa muda. Senang sikit nak buli nanti." Sejurus Suga selesai berkata-kata dapat dirasakan dirinya vmbagai diperhatikan. Rupa-rupanya 28 pasang mata sedang merenung marah kepadanya.

"Okay, okay kita mulakan dengan Bts dulu memandangkan diorang paling tua." Sampuk Youngbin mematikan suasana tersebut. Namjoon memulakan sesi suai kenal tersebut memandangkan dia ialah ketua Bts.

"Nama aku Kim Namjoon. Hmmm,.leader Bts. Panggil Namjoon. Aku lahir 12/09/1994." Kata Namjoon lalu membuat peace.

"Nama aku Kim Seok Jin. Panggil Jin je bukannya jin jembalang tu." Katanya lalu memandang Suga namun Suga hanya buat tidak tahu.

"Aku lahir 04/12/1992. Sapa yang pandai masak tu tolong aku kat dapur tau nanti." Kata Jin lalu duduk. Semuanya mengangguk lalu memandang Suga yang berdiri.

"Nama aku Min Yoongi, panggil Suga. Lahir 09/03/1993." Ringkas sahaja pengenalan Suga.

"Anyeong! Nama saya Jung Hoseok tapi panggil J-Hope because I'm your hope! Saya lahir 18/02/1994. Lagi tua daripada leader kitorang okay!" Kata J-Hope dengan cerianya lalu duduk di tempatnya.

"Anyeong! Park Jimin imnida! Panggil Jimin ataupun Chim Chim. Jimin lahir 13/10/1995." Kata Jimin yang sudah berdiri dari duduknya dari permaidani itu dan senyum sehingga memaparkan eye smilenya itu.

"Anyeonggg! Nama diberi Kim Taehyung. Boleh panggil Taehyung ataupun V ataupun Tae Tae. Lahir pada 30/12/1995 dan hanya muda dua bulan dari pendek ni." Kata Taehyung ceria lalu tersengih petak dan duduk semula. Sebelum itu dia sempat menepuk kepala si Jimeng itu.

And Jimin be like

And Jimin be like

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
WE ARE FAMILY!! BTSEVENTEENSF9Where stories live. Discover now