25. Egy kéjekkel teli éjszaka (END)

2.5K 129 25
                                    

(+18)

A sorozat nézésből valahogy élő pornó lett. Nem bírtam magammal. A nutella elfogyott, a sorozatnak ezen részének vége és csak Iwa-chan van itt...aki reggel óta kanos a konyha akciónk óta. Ha már az életem lassan de biztosan katasztrofális vég felé sodródik, legalább Iwa-chan maradjon mellettem, Nem csak testi de lelki boldogságot is ad. Csak jelen pillanatban épp testi  boldogságot kapok tőle. Rossz térddel kicsit nehéz pózt váltani de úgyis megoldjuk.

Bár nekem az alap felállás is jó.
Minden egyes alkalommal a mennyet járom meg amikor bennem van, amikor érzem őt teljesen, amikor teste hozzám simúl. Folyton csak a nevét tudom ismételgetni, nyögések, sóhajok haggyák el számat. Nagyon lassan mozog, engem az örületbe kergetve  ezzel. Viszont így tovább tudja ezt húzni. Kezem a hátán van, pirosló csíkokat hagyok is ott. Valahogy...Nem tudom vissza fogni magam. Bár sose tudtam ha szexről van szó.

-Oikawa...-Suttogja a nevem.-Tudod...Mindig is ki akartam próbálni valamit...-ez egy sunyi mosolyal mondja, majd akkorát lök rajtam, hogy szerintem az ágy is arrébb ment. Ajkaimat eltátom. Feltör egy hangosabb nyögés torkomból,főleg amikor egyre többször megismétli ezt.

-M-Mit?-nagyon nem működik most a beszélőkém. Az eszemet ellepte a rózsaszín köd.

-Azt, hogy milyen az amikor be van...kötve a szemed.-oly' szexy mély hangon mondta ezt, hogy azt hittem menten elmegyek. Az éjjeli kisszekrényemben kotorászik,majd előveszi az iskolai nyakkendőm. Nem húzodik ki belőlem, viszon kicsit fellélegeztem. Kicsit felemelem a fejem ,hogy be tudja kötni a szemem.

Meg is teszi, és eltűnik a szemem világa. Furcsa de viszont valami beindító mégis van benne. Érzem ahogy melletem az ágy kicsit besüpped mert támaszkodik. Ismét el kezd mozogni de mostmár gyorsabban.
Na ez a tempó már inkább az ínyemre van.

...

-Iwa-chan...Iwa-cha...n...

Fennakad a szemem, farkam lüktet és érzem ahogy ondóm a lepedőn landol. És most mentem el másodjára. A szembekötős után vagyunk. Az is valami rohadt beindító volt. Nem láttam de nagyon is éreztem. És most...Most rajtam a sor ,hogy kielégítsem az én "egyetlen szerelmem". Elterül az ágyon, egy vigyorral, közbe hajába túr. A farka szinte epekedik azért, hogy valaki segítsen rajta. Az a valaki én vagyok.
Odakúszok mellé majd egy határozott mozdulattal megfogom hímtagját és elkezdem kezem mozgatni rajta. Lehunnya szemet és csak élvezi az érintésem,ahogy kezem finoman járatom farkán. Arcát vizslatom, ahogy kissé eltátja száját, hallgatom ahogy sóhajok tőrnek fel belőle. Nyakát lepem el apró csókokkal, egyre lentebb haladva ,kezem mozgását nem abbahagyva. Nedves ösvényt hagyok izmos felsőtestén, majd mikor V-vonalához érek, megállok. Lábai közé mászok, persze a térdemre ügyelek mert egy rossz mozdulat és borzalmasan fájni fog.
Lassan nyalok végig hímtagján és az eddigieknél hangosabb nyögés hagyta ek ajkait. Megmarkolja tincseimet ami kicsit engem is beindít. Sőt, már az arca látványa beindított. Mosolyogva nézek rá, aztán szépen lassan, komótosan a számba engem hímtagját. Olyan forró és lüktet. Ütemesen kezdem a fejem mozgatni, először csak lassan, utánna egyre gyorsabban.

-Oikawa...El fogok....

Csak azért is folytattam de amikor már én is éreztem, hogy el fog menni, abbahagyom és kezemmel fejezem be. Ajkaira tapadok, hogy azért ne ordítson amikor elmegy. De sikerült...megmerevedik a tenyerembe és a hasára élvez. A csókunkba nyög amin csak elmosolyodom.
Kicsit liheg, közbe egy mosoly jelenik meg ajkain. Egy mozdulattal átfordít minket amit nem tudok hova rakni. De aztán leesett mit akar és nekem nagyon is tetszik az ötlet. Megfogja a farkam majd szépen bele is ül.
Túlságosan is a mennybe érzem magam most. Hogy én erről mennyit álmodoztam. Már egyenesen a látványtól el fogok menni, nemhogy még lovagol is rajtam. Egyre jobban kezd belejönni ebbe. Úgyértem ebbe, amikor én vagyok "seme" és ő az Uke. De attol még akkor is az lesz a kedvencem amikor ő irányít. Lassan kezd el mozogni mire egy egy nyögés haggya el számat. Megfogom derekát, hogy kicsit segítsem a mozgásba. Sose csináta, szóval nem várom el, hogy úgy teljesítsen mint egy vérprofi. De ahogy csinálja most, az is egyszerűen az őrületbe kerget...persze jó értelembe. Már a látvány, hogy itt mozog a farkamon...Az is olyan amiről álmodni se mertem volna. Nem tudom honnan jött ez neki de nagyon bejövős.

-O-Oikawa...Jó így?-alig tud beszélni. Az élvezettel teli mosoly, a kipirult arca, mind ez arrol árulkodik,hogy nagyon élvezi.

-Nagyon jó.-egy pillanatra megállítom és lehúzom magamhoz egy csókra.
Alkarján támaszkodik. Mikor a csóknak végeszakadt csak nézek majd megsimítom az egyik kezemmel az arcát.-Szeretlek...Iwa-chan.

-Én is téged...

...

Hoppá. The End 😭😭😭
Kicsit nyalas es klise befejezes de hat most igy jott ki.
Remelem tetszett ugy unblock az egesz sztory.
Tudom tudom sok volt a helyesirasi hiba meg ilyesmik de alapjaraton sose voltam jo belole xd
Na meg telon irom mert mason nem igen tudom. Meg olyan is volt, hogy nem igazan neztem at de ezen nem is nagyon voltatok fennakadva amiert halas vagyok. A sztoryra koncentraltatok es nem arra ,hogy "hu de szarul ir helyesen fhuj!"
Koszonom azoknak aki olvastak 😊😊😊😄
Ezen kivul meg lesz egy rovid epilogus.

Viszlat gyermekeim. Addig is ott a BokuAka meg a KageHina aki netalantan Haikyuus sztoryt akar olvasni 🤔🙃😉

Nem Értem...Where stories live. Discover now