Bab 51

2.4K 51 5
                                    

Selepas sahaja bermanja di atas sofa , cawan yang telah habis dan terletak di atas meja , diambil oleh Kayla dan terus bangun menuju ke dapur.

Semasa mencuci cawan yang telah diminum Kayla merasakan ada haba panas yang memeluknya daripada belakang. Tangan yang sangat dikenali itu merangkul pinggang nya dan Kayla merasakan deruan nafas panas di lehernya dan mencium banyak kali.

Kayla yang terhanyut oleh nafsunya terus memegang tangan yang sangat dikenali nya itu. Kayla memusingkan badan nya 360 darjah dan melihat terus ke anak bebola mata yang sangat dikenali nya itu. Sepasang bebola mata yang sangat cantik dan bewarna coklat cair. Kayla yang terpegun dengan melihat keindahan mata Zafran dengan lebih dekat membuat kan dirinya tidak mahu melepaskan rangkulan kemas Zafran.

" i loveyou so much sayang" kata Zafran seraya menyisipkan rambut tepi Kayla ke tepi telinga . Zafran menatap wajah isteri kesayangan nya itu selama yang mungkin kerana benar dia amat mencintai Kayla dengan sepenuh hatinya.

" iloveyouu most sayang , promise me that u would take good care of me and never leave me alone through hard and good times"  kata Kayla yang terus mengangkat jari kelingkingnya untuk berikrar janji.

Zafran yang tercuit dengan manja Kayla terus mengangkat jari kelingkingnya dan mengikat antara dua tangan iaitu antara Kayla dan dia.

" okay saya dah promise . Now awak kene tunaikan promise la jadi isteri yang baik untuk saya. Taat perintah saya dan nafkah untuk saya jangan lupa" kata Zafran yang ketawa mengekek selepas melihat perubahan muka Kayla yang amat ketara.

" ishhh apaaaaaa nii sayang!! Taknakla saya malu la awak ni suka la sakat sakat saya " kata Kayla sambil menjuihkan bibirnya tanda merajuk.

" alalalala sayang okay okay im sorry. Saya saja je dhlama tak dapat sakat isteri saya ni" seraya Zafran menurunkan muka nya betul betul berhadapan dengan Kayla . Dikucupnya pipi gebu Kayla dengan hati hati . Tangan yang tadi di pinggang Kayla dibawa turun dengan berhati hati kebawah tetapi apakan daya Kayla lebih cepat terasa dan lantas tangan Kayla menepis tangan Zafran.

Zafran yang tidak menahan melihat isteri kesayangannya itu terus mendukungnya masuk ke dalam bilik. Satu persatu di badan Kayla dibuka menjadi tatapan mata nya pada malam itu. Kayla yang mengenakan baju tidur jarang yang bewarna pink cair itu membuatkan Zafran naik gila dengan nya.

Rambut yang tadinya diikat kini dilepaskan oleh Zafran . Bajunya juga dibuka oleh Kayla . Kayla terpegun melihat tubuh badan Zafran yang tidak begitu kental seperti orang lain yang berbadan besar. Kayla mengusap badan Zafran dengan tangannya yang lembut bermula daripada kepala sehingga ke bawah pusat.

Zafran yang angau terhadap isterinya sendiri pantas memulakan langkahnya dengan mencium bibir gebu Kayla dengan berhati hati. Tangannya yang tadi diletakkan di atas terus dibawa ke bawah dan mengurut setiap lengkuk badan yang terdapat pada Kayla. Dan akhirnya mereka berdua hanyut dalam percintaan asmara pada malam itu.




CINTA SI EGO - COMPLETED !! ✔Where stories live. Discover now