Bab 37

2.4K 45 4
                                    

Pintu masuk hospital terbuka luas apabila Kayla memasuki bersama Zafran. Kayla yang mendahului Zafran terus menuju ke lif dan masuk ke dalam.

Sampai sahaja di tingkat 12 , Zafran terus keluar dan menuju ke bilik Wad Anggerik yang bernombor 326 . Setelah sampai sahaja di depan pintu belum sempat Zafran mencapai tombol dirinya ditarik dari belakang.
Kelihatan Kayla yang mula segan dan malu

"Kau kenapa ni tarik baju aku?" Marah Zafran apabila bajunya ditarik
"Em em aku segan la dengan ibunda tambah lagi ayahnda hm segan la weh"
"Takpayah seganla diorng kan ayah dengan mak kau jugak ? Kau nak segan apa bukannya kau buat maksiat dengan aku pun. Kahwin terpaksa je en" sambil Zafran memperbetulkan bajunya
"Berlagak siaaa dengan aku kau ni ey taknak tolong takpe" marah Kayla kerana kebodohan nya menahan Zafran daripada masuk ke dalam

Pintu wad terbukak dari luar . Kelihatan seorang perempuan tua dalam likungan 30 dan seorang lelaki tua yang terdampar di atas katil dalam likungan 50.

Tanpa melengahkan masa , zafran masuk dan terus memeluk ibunda dengan ayahnda nya . Ibunda nya yang nampak Zafran bangun dan memeluk anaknya.

Kayla yang berada di belakang tersipu malu masuk ke dalam dan melihat kesedihan antara anak dan ibu. Zafran yang terlupa sebentar mengenai Kayla terus menarik ibunda nya dan memperkenalkan Kayla. Kayla yang terpaku hendak salam tiba tiba..

Ibunda nya yang nampak Kayla terus menarik menantu nya itu ke dalam dakapan nya dan menangis sekuat hatinya.

CINTA SI EGO - COMPLETED !! ✔Where stories live. Discover now