Bab 19

2.4K 53 1
                                    

" mummy , Kayla taknakla kahwin dengan dia .Kenapa kene kahwin dengan mamat tu pulak alaaaaaa Kayla banyak lagi kene buat daripada kene kahwin dengan si poyo macam bagus acah tu " kata Kayla seraya duduk bersebelahan dengan mummynya.

" sayang , tahukan daddy macammana ? Kayla tahukan daddy mahukan yang terbaik untuk Kayla ? . Daddy nak lihat anak perempuan dia bahagia . tolong bahagiakan daddy Kayla mummy mintak sangat.

Daddy sayang sangat dekat Kayla. tolong sayang" pinta mummynya bersungguh sungguh memujuk.

Sebenarnya Puan Amalina kurang bersetuju atas permintaan suaminya tempoh hari tetapi mengenangkan Kayla terus sahaja dia bersetuju untuk satukan Kayla dengan Syed Muhammad Zafran kerana beliau percaya Zafran boleh menjaga Kayla dengan sepenuh hati.

Dalam kegembiraan Kayla setelah tamatnya SPM beliau ,namun tetap perit baginya untuk menelan bahawa mummy dan daddynya ingin mengahwinkan dia bersama lelaki yang belum dia kenali itu.

Kayla buntu untuk mencari alasan bagi mengelakkan perkahwinan itu berlaku , tapi apakan daya Allah itu maha adil dan saksama. Kayla redha andai itu boleh membuatkan mummy dan daddynya bahagia.

CINTA SI EGO - COMPLETED !! ✔Where stories live. Discover now