Bab 23

2.4K 52 0
                                    

Zafran yang memandang baju pengantin seolah tidak terkesan langsung terhadap dirinya , habis semua pilihan ibundanya dia angguk tanda setuju. Angguk sahaja dari tadi sampaikan ibundanya menggeleng tidak faham akan anak terunanya itu.

Apabila siap dipilih , ibundanya menyuruh Zafran try baju tersebut. Hampir lima pasang disarungkan di tubuh tegap Zafran.

" okay ,i'll think i would pick this for you. this one suits you" Kata Puan Syarifah Nur Syakira seraya menghadiakan senyuman yang manis buat anak terunanya itu.

Zafran yang membalas senyuman ibundanya itu seraya menukar baju dan terus menunggu di luar kedai butik. Tidak tahan dirinya duduk di dalam itu lama lama , boleh naik semua api kemarahannya apabila dibangkitkan isu perkahwinan ini.

" habis kau Kayla , kau ingat hidup kau senang bila dengan aku. Mimpi la kau nak hidup senang dengan aku. You will get what you want! Nak sangat kahwin dengan aku kan. Haaa kahwin la kau hahahahahaha *gelak jahat* " omel Zafran sendirian di luar butik sambi tersenyum jahat.

××××××××××

CINTA SI EGO - COMPLETED !! ✔Where stories live. Discover now