🌗 Chapter 11: Mysterious girl 🌗

2.6K 189 93
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


*******


AHLI BTS sudah pun keluar pergi ke parti hari jadi Puteri Irene sejam yang lepas. Melebar senyuman Sujeong melihat dirinya mengenakan gaun putih. Memang cantik gaun ni. Tapi masalahnya...

Kenapa gaun ni macam seksi je? O_o

Sebab gaun ni bertali mendedahkan bahunya dan kain skirt pulak pendek paras paha. Haihh ni tak lain bukan mesti Jimin yang pilih gaun ni. Dan Jungkook semestinya hanya setuju saja asalkan gaun cantik. Tapi takpelah. Diorang belikan gaun ni seikhlas hati dan kenalah hargai pemberian mereka walaupun Sujeong rimas sikit dengan gaun ni. Sujeong mencalit lipstik merah yang sudah disediakan oleh Jimin dan Jungkook di dalam kotak diberi tadi. Selepas itu dia memakai pula anting-anting pada telinga. Selesai berdandan Sujeong pun memakai mask. Sujeong melihat penampilannya di depan cermin.

"Reo, cantik tak??" tanya Sujeong kepada Reo dari tadi memerhatinya.

(Contoh penampilan Sujeong dan gaun dia pakai

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Contoh penampilan Sujeong dan gaun dia pakai. Beautiful 😍)


Manakala Reo be like...

"(☆∀☆)"

"Reo, kenapa buat reaksi camtu. Pelik pulak tengok."

"Woff, woff! Kau cantik la Sujeong! Aumm ~ (≧▽≦)"

"Yeke? Hehe terima kasih." Sujeong senyum.

"Woff, woff. Kau pergi sana dengan naik apa?" tanya Reo membuatkan Sujeong terus terkedu 3 saat.

"Ha ah laa! Baru teringat. Saya nak ke sana dengan naik apa ni?? Takkan jalan kaki?? Tempatnya pun saya tak tahu." jawab Sujeong sambil menepuk dahinya.

"Woff, woff. Jimin dan Jungkook kan ada bagi surat jemputan kat kau."

"Hah, ada."

"Woff, woff. Mesti dalam surat tu dah tulis alamat lokasi parti tu."

"Memang ada pun. Tapi tak tahu jalan laa."

"Woff, woff. Kat dalam kotak tu ada apa-apa lagi tak yang diorang bagi?" tanya Reo lagi. Sujeong pun pergi melihat isi dalam kotak dan matanya tertancap pada sepucuk kertas yang dilipat.

❲C❳ ANGEL TO DEVIL WORLD | KTH + RSJWhere stories live. Discover now