פרק 3

3.5K 121 2
                                    

"ג'ון זה לא יקרה, מאותה סיבה שציינתי בפניך שוב ושוב באלפי שיחות שניהלנו על מייקי- הוא צפוי מידי, אני צריכה אקשן בחיים שלי להיסחף אחר מישהו עד אובדן חושים אתה לא חושב?". ושוב אותה התשובה של ג'ון, על כך שאני צריכה מישהו בטוח להישען עליו נשמעת באוזני.
"לא אני לא חושב מיה, לפי דעתי משעמם יהיה לך טוב עכשיו, חווית כבר את ההיסחפות ותראי איך נכווית, פאקינג נשרפת. אני בצוות מייקי הפעם, מצטער". הוא אומר בכנות, ואני בתגובה צוחקת צחוק אמיתי לשם שינוי "לא ג'ון אתה בצוות מייקי בגלל התחת הסקסי שלו שיושב במכנס ההדוק שלו כמו שצריך, חתיכת שקרן".
שקט שורר על הקו, לרגע חשבתי שהוא הלך. אך אני מגלה שטעיתי כשאני שומעת "שוב עורכת הדין בלום, הצגת את טיעונייך כראוי. ולי לא נשאר דבר פרט מלהפציר בך לנסות, זה לא עולה לאף אחד בחיים. תצאי איתו פעם אחת ואז תשפטי".
אני חושבת לרגע ועונה תוך כדי שאני מסתכלת בשעון "אני עוד מעט יורדת איתו ועם עמיתים לשתות לכבוד הלקוח המתוקשר הראשון שלי, זה נחשב?".

גם כן, לקוח מתוקשר- אני נזכרת שאני מעוצבנת עליו, אין מילה לתאר את כמות הדופמינים שמשתוללת בתוכי כרגע, מפלס העצבים שלי עולה כשאני חושבת על זה.
אני נושמת כמה נשימות ארוכות וחוזרת להווה- השיחה עם ג'ון.

"...בקיצור תנסי לצאת איתו אחד על אחד" אני מהנהנת ושוכחת לרגע שהוא לא רואה , ומיד עונה "אוקיי, אני אחשוב על זה ג'ון. בכל זאת הוא גם הבוס אל תשכח. ובבקשה אל תנעל למעלה היום, אני אגיע מאוחר".
מיד ההתלהבות של ג'ון נוסקת לשחקים אני ממש מדמיינת אותו ברגעים אלה מקפץ ללא הפסקה "מאוחר? מישהו חדש? כמה מאוחר, אין בעיה אני לא אנעל רק אל תשכחי את התחתונים שלך שם" אני ממהרת למחות שזה בכלל לא מה שהוא חושב אבל ג'ון כמו ג'ון בטח חושב שיש לו בית ריק. וממהר לארגן סטוץ להערב, מה שאומר שהלילה אני אשן במלון. תודה ג'ון.

יש לנו חוק אחד- לא להתרועע עם אנשים כשאחד מאיתנו נמצא בבית. במילים אחרות סקס יתאפשר רק בבית ריק.
בעקבות החוק הזה ג'ון לא ישן הרבה בבית.

אני בוהה בלי לשים לב, בתמונה שתלויה על הקיר מולי, שלל צבעים מרהיבים שהאמן הלא ידוע פיזר אותם על הקנבס אני מוצאת את עצמי יותר ויותר מתעניינת בשילוב הצבעים העזים ובמריחות הגסות.
אני מתעוררת בחטף כשאני שומעת את שמי "בלום,את מוכנה?" זה אדם, שירלי עומדת מטרים ספורים מאחוריו נושכת את השפה ויש לה מבט מעונן על הפרצוף.
אני בטוחה שאת רוצה אותו כרגע, שרלילי. לתת לו ביס בתחת המוצק של אדם ללקק כל קוביה וקוביה ולרכב עליו עד שאת לא זוכרת איך קוראים לך. אני קמה מהכיסא ומרגישה את הרטיבות המוכרת בין רגליי, אני חייבת מישהו- דחוף!

אני נהיית רטובה מלדמיין את שירלי ואדם מזדיינים? מה עובר עליי? בעוד אני מעבירה את המחשבות מהסקס הפרוע של שירלי ואדם אני קמה ואוספת את המעיל שלי, הארנק והנייד. אין לי חשק לחזור למשרד בגשם רטובה עד לשד עצמותיי.

בית המשפט!Where stories live. Discover now