37

1.4K 127 27
                                    


[ יומיים אחר כך, יום חמישי ]

הראשון לדצמבר.

עכשיו הקור רק יתגבר.

"רציתי לדבר איתך."

הסתובבתי וראיתי את אח שלי, חייכתי אליו והנהנתי. לא נראה שהוא במצב רוח בכלל. קימטתי את מצחי בבלבול כשהוא הסתובב והתחיל ללכת, יוצא מהספרייה. הלכתי אחריו. למה הוא ככה? מה קרה לו? אתמול הוא היה בסדר גמור, הוא צחק הרבה והעביר את הזמן שלו איתנו ועם חברה שלו.

הלימודים הסתיימו לפני שעה פחות או יותר ואני בדיוק יצאתי מהספרייה, עשיתי את השיעורים שלי שם. רציתי שקט וידעתי שבחדר לא אקבל אותו. אח שלי התקשר אליי ושאל איפה אני לפני כמה דקות, לא ידעתי שהוא יבוא לספרייה. התיק שלי היה על גבי עדיין.

הלכנו אל מאחורי בניין בית הספר. הוא התיישב על מכסה הביוב ואני התיישבתי על הדשא מולו. מניחה את התיק שלי לידי. הוא הוציא את הטלפון שלו מהכיס ובדק מה השעה לפני שהניח אותו לידו על מכסה הביוב.

"מה קורה?" שאלתי אותו, קצת מוטרדת בגלל איך שהוא.

"תקשיבי אני לא יודע אם זה נכון או לא..." הוא התחיל. כיווצתי את גבותיי בבלבול. "מה נכון או לא?" שאלתי אותו כשלא ראיתי שהוא התכוון להמשיך אחרי המשפט הזה.

"אתמול לפני שכולכן, הבנות, באתן למועדון כמו שקבענו ולפני שאני נכנסתי לשם ג'ואי, איתן וקייד היו שם והם דיברו ואני באמת לא יודע אם שמעתי נכון או לא, אני חשבתי על זה כל היום." הוא אמר.

"אתה קצת מלחיץ אותי." צחקתי בעצבנות. "פשוט דבר!"

"הדלת הייתה קצת פתוחה כשהגעתי ואני חושב ששמעתי את ג'ואי או איתן אומר משהו לגבי זה שהיילי בבית חולים." הוא לא הסתכל עליי, נראה שהוא ניסה להיזכר במשהו. "אני מנסה לחשוב מה בדיוק הוא אמר." עכשיו הוא הסתכל עליי. "אני חושב שאחד מהם אמר שמה שהם עשו... אני חושב, מגיע לה או משהו כזה... קייד התחיל להסביר על איזו מכה שאולי הוא נתן, אני לא יודע, סופיה אני לא יודע מה לעזאזל שמעתי. הפרעתי להם באמצע ונכנסתי."

פערתי את עיניי. "מה אתה מנסה להגיד?" ליבי התחיל לפעום במהירות.

"את חושבת שהם עשו את זה להיילי?" הוא שאל אותי בשקט, נראה מוטרד מזה מאוד.

בהיתי בו. "לוגן וג'וש לא הפסיקו לשאול את היילי בבית חולים אם ג'ואי עשה לה את זה." סיפרתי לו, אפשר לשמוע בטון קולי כמה לחוצה אני מהעניין הזה. "דן, מה אתה חושב?" רציתי לדעת, נשמעתי מעט נואשת. "גם לפני כמה שבועות היילי, לוגן וג'וש אמרו לי שג'ואי איים עליהם שאם הם לא יתרחקו ממני אז הוא יפגע בהם. היילי הייתה הכי מפוחדת מביניהם, אני לא ראיתי אותה ככה בחיים. מה אתה אומר? אתה חושב שהוא עשה את זה?"

TerrifiedWhere stories live. Discover now