7

2.1K 164 15
                                    

[ יום אחרי, יום שבת ]

לא קמתי לעשות איתם ספורט הבוקר. הייתי מאוד עייפה וימי שבת הם ימי המנוחה שלי. הימים שבהם אני לא עושה כלום, שוכבת על המיטה ואולי קוראת משהו או מטיילת בשטח הגדול של הפנימייה. השעה שהתעוררתי הייתה שתיים עשרה בצהריים. אני לא אוהבת לקום בצהריים, כל הבוקר שלי מתבזבז אחר כך.

אבל כנראה שהייתי ממש עייפה. אני מתמתחת וכשאני פוקחת את עיניי אני מופתעת לראות את שלושת השותפות שלי לחדר נמצאות. לוסייה יושבת בשולחן הכתיבה וכנראה עושה שיעורים, אלכסה קוראת ספר והיילי בטלפון שלה. מה הן עושות כאן? בדרך כלל הן כבר יוצאות לעיר.

"היי." אמרתי להן. "מה אתן עושות כאן?"

"בוקר טוב גם לך." לוסייה אמרה והסתובבה אליי עם הכיסא המסתובב שלה.

"בוקר טוב." קולי צרוד. "מה אתן עושות כאן?" שאלתי ואז לקחתי שאיפה חדה, מתמתחת שוב ואז מתיישבת ומעיפה את כל השיער שלי לאחור. "אתן לא הולכות לעיר?"

"לא." הן אמרו. "החלטנו להישאר איתך." היילי המשיכה.

"למה?" קימטתי את מצחי בבלבול. הן לא ענו, שלחו מבטים אחת לשנייה ואז חזרו לעיסוקים שלהן. הבנתי תוך רגע בדיוק למה. "אתן רציניות?" שאלתי, יופי, עוד לא התחיל היום שלי וכבר אני עצבנית.

"אנחנו לא רוצות שתסתובבי איתם." אלכסה אמרה ונאנחה. "את מבינה נכון?"

"לא." אמרתי בכעס. "לא אני לא מבינה. אתן לא צריכות לדאוג לי. של מי היה הרעיון הזה בכלל?"

"לוגן." אלכסה ענתה בזמן שלוסייה והיילי אמרו יחד: "של אף אחד." שתיהן הסתכלו עליה בכעס אחר כך ואלכסה משכה בכתפיה בהתנצלות. קמתי מהמיטה, לקחתי בגדים מהארון ומגבת ומבלי לומר להן מילה נכנסתי לחדר המקלחת הפרטית שלנו וטרקתי את הדלת. בכל חדר במעונות של הפנימייה יש מקלחת פרטית.

זה ממש עיצבן אותי. הן לא יודעות איך הם באמת. אני לא יכולה להגיד שאני מכירה אותם, כי רק לפני שלושה ימים התחלנו יותר להתקרב אבל אני יכולה להגיד שהם לא כמו שמספרים עליהם. מספרים על צדדים רעים, אלימים... הם לגמרי ההפך מזה. הלוואי שהן לא היו שופטות אותם כמו כולם ומקשיבים לסיפורים.

אבל על מה אני מדברת? אני הייתי בדיוק כמוהם עד לפני שלושה ימים. אולי הן גם צריכות קצת זמן, בכל זאת, שני התאומים חדשים. השמועות עדיין מסתובבות חזק והדיבורים לא מפסיקים. כשסיימתי להתקלח לבשתי טייץ שחור וחולצת בטן בצבע ורוד כהה חסרת שרוולים, אבל לא סטרפלס, כמו גופיה. הרמתי קצת את הטייץ ככה שהבטן שלי כמעט ולא חשופה.

יבשתי את השיער שלי עם המגבת כמה שיכולתי ואז סירקתי אותו ואספתי אותו לזנב סוס גבוה. כשיצאתי מהמקלחת שמתי את הבגדים שלי בסל הכביסה ואת המגבת תליתי על הדלת של הארון שלי. הן הסתכלו עליי בזמן שהוצאתי מהמגירה כפכפים ואז נעלתי אותם.

TerrifiedWhere stories live. Discover now