22

1.6K 160 32
                                    

[ אותו יום, יום שישי ]

"אנחנו צריכים תמונה ביחד." אמרתי לו בזמן שהלכנו יחד, מסתובבים בפנימייה. אצבעותיו שלובות עם שלי ואני קרובה אליו. נעמדתי מולו ועצרתי אותו מללכת, מחייכת חיוך חושף שיניים. הוא גם חייך וחשף את שיניו היפות והנהן. הוצאתי את הטלפון שלי והתקדמנו כדי להיות מתחת לפנס רחוב ואז צילמתי תמונה של שנינו מחייכים.

"תביאי לי רגע." הוא ביקש. עשיתי כדבריו ונתתי לו את הטלפון שלי, הוא לחץ על המסך ואז הרחיק את הטלפון כדי ששנינו נהיה בתמונה, יותר נכון סרטון. צחקתי והסתכלתי עליו. "למה סרטון?" שאלתי אותו וחזרתי להסתכל עלינו מהטלפון.

"כי אני רוצה." הוא אמר וחייך חצי חיוך שהיה סקסי בטירוף. הסתכלתי עליו ואז הוא עליי. הוא הרים את ידו הפנויה כדי לאחוז בעדינות בסנטרי ולהרים את ראשי, שנייה אחר כך הוא הצמיד את שפתיו לשלי ונישק אותי נשיקה עדינה בלי לשון. התנתקתי ממנו באיטיות ואז צחקתי מעט במבוכה, מסתכלת עלינו במסך הטלפון, הוא עדיין מקליט.

ראיתי אותו מחייך חיוך שחשף את שיניו ואז הוא נישק אותי בלחי וחיבק אותי בזמן שצחק. "אני מת עלייך." הוא אמר, חיבקתי אותו חזרה וצחקקתי. "גם אני." אמרתי לו. הוא התחיל להתקדם כשזרועו מסביב לכתפיי ואני איתו, הוא עדיין מצלם.

"אני וסופיה עושים סיבוב בפנימייה." הוא אמר ואז סובב את הטלפון וכיוון אותה לכל מיני כיוונים כדי לתפוס בסרטון את האזור שהיינו בו. חייכתי כשהוא החזיר את הסרטון אלינו. הוא סיפר קצת בסרטון על מה שהוא עשה היום. אני מקשיבה... בערך.

אני סורקת את האזור ואז אני שומעת רעשים מוזרים. הם לא נפסקים ואז אני מרימה את ידי אל פיו של ג'ואי. הוא מכווץ את גבותיו ולא מבין. אני מסתכלת עליו. "אתה שומע את זה?" שאלתי אותו בלחישה והורדתי את ידו. הוא נראה מבולבל וניסה להקשיב. כמה שניות אחר כך הוא הנהן.

שנינו שתקנו והתקדמנו למקור הרעש המוזר הזה. הוא עדיין מקליט. היינו קרובים לכיתת המחשבים הגדולה. עקפנו אותו ואז נעצרנו כדי להציץ. הסתכלתי. איכס. זה היה רעש של נשיקה. התכוונתי להסתכל על ג'ואי ולהגיד לו את זה אבל בשנייה שזיהיתי במי מדובר פערתי את עיניי וחזרתי להסתכל. זאת הייתה לינדזי. אבל הבחור לא היה לוגן.

"תביא לי את הטלפון." לחשתי לו וחטפתי את הטלפון שלי מהיד שלו כדי לצלם אותם, ניסיתי לכוון את זה כמו שצריך מכיוון שזה היה סרטון על המצלמה הקדמית. חתיכת בוגדת. היא והוא ממש אכלו אחד לשני את הפרצוף ונראה כאילו זה הולך להיות אפילו יותר מנשיקה. יש! יש! יש! יש לי משהו על לינדזי. אני רוצה לקפוץ מאושר עכשיו, אם אני אשלח את הסרטון הזה ללוגן זה יהרוס את המערכת יחסיים שלה ושלו. אולי אני אחכה עוד קצת כדי שיהיה משהו מעבר לנשיקה, אני אשלח את זה לכולם ואז זה יהרוס לא רק את מערכת היחסיים שלה אלא גם אותה. כן אני אעשה את זה! מגיע לה אחרי מה שהיא עשתה לי.

TerrifiedWhere stories live. Discover now